دانشگاه تهران | فوری: تجمعات دانشگاه تهران را تعطیل کرد؟

فوری: تجمعات دانشگاه تهران را تعطیل کرد؟

از صبح امروز دانشگاه تهران به دانشجویان خود اعلام کرده در سه هفته اول مهر ماه کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد. اخبار ضد و نقیضی از برگزاری کلاس‌های دانشگاه تهران به گوش می‌رسد.

فوری: تجمعات دانشگاه تهران را تعطیل کرد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

صبح امروز برخی از دانشجویان به هنگام حضور در کلاس‌ها متوجه شدند، که کلاس‌های دانشگاه تهران تا سه هفته آینده غیرحضوری خواهد بود. این در حالی است که هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر غیرحضوری شدن کلاس‌ها منتشر نشده بود.

بنا به اطلاعات رسیده به تحریریه تجارت‌نیوز، تنها واحدهای عملی گروه مهندسی و پزشکی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است برخی از دانشجویان خبر از غیرحضوری شدن کلاس‌هایشان در دانشگاه‌های دیگر را داده‌اند.

دانشگاه تهران به دانشجویان اعلام کرده که کلاس‌های حضوری از هفته سوم مهرماه آغاز می‌شود و کلاس‌ها در دو هفته ابتدایی مهر مجازی است!

این در حالی است که پیک کرونا فروکش کرده و تعداد مبتلایان و قربانیان نیز رو به کاهش است.

دیروز پردیس مرکزی دانشگاه تهران شاهد حضور پرتعداد دانشجویانی بود که در اعتراض به گشت ارشاد و مرگ مهسا امینی در راهپیمایی و تظاهرات شرکت کردند.

دانشگاه سالم شروع شد ولی متاسفانه به کرونا مبتلا شد

در تازه ترین اخبار منتشر شده ابلاغیه ای از سوی وزارت علوم به دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه تهران ارسال شده است که تاکید بر آن دارد که با توجه به شیوع موج جدید کرونا 3 هفته اول دانشگاه بصورت مجازی برگزار گردد.

این در حالی است دانشگاه‌های ایران و بالاخص دانشگاه تهران شرط تزریق حداقل دو دز واکسن را برای تمام دانشجویان اجباری کرده اند

این را نیز می دانیم که در پیک های پیشین کرونا حداقل دوماه یکه تازی می‌کرد، روندی که با واکسیناسیون جهانی متوقف شد.

این دستور از سوی وزارت علوم صادر شده ولی دانشگاه‌های کشور هنوز واکنشی به آن نشان نداده اند.

در صورت تدریس مجازی دروس در هفته های ابتدایی اخلالی در روند ثبت نام دانشجویان جدید یا انتخاب خوابگاه و حذف و اضافه پیش نخواهد آمد

همچنین در صورت اجرایی کردن این ابلاغیه از سوی دانشگاه تمام واحدها و موسسات زیر مجموعه دانشگاه تهران موظف به تدریس مجازی در زمان مقرر شده خواهند بود

اخبار جدید در خصوص تصمیمات دانشگاه را پیگیری و اعلام می‌کنیم

دانشگاه فردا باز است!

روابط عمومی شورای صنفی دانشگاه تهران اعلام کرد: با توجه به اخبار پیچیده در فضای مجازی، شورای صنفی دانشگاه تهران اعلام می‌کند هیچ خبر رسمی و معتبری مبنی بر مجازی بودن کلاس‌ها وجود ندارد.اگر چنین تصمیمی گرفته شد ما این خبر را به‌صورت رسمی و مستقیم به اطلاع شما خواهیم رساند. دانشجویان محترم اخبار معتبر مربوط به دانشگاه را از طریق این کانال دنبال کنند.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید