مشاغلی که به شما اجازه می دهند در مقصد دیگری زندگی کنید

برخی از مشاغل که به شما اجازه سفر می دهند و با آن ها می توانید به طور موقت در یک کشور دیگر زندگی کنید. انتخاب این دست مشاغل راه جالبی برای سفر و دیدن جهان است. چنین شغل هایی باعث می شوند تا کاملا زندگی در مقصد جدید را یاد بگیرید و از جاذبه های گردشگری دیگر کشورها لذت ببرید.

مشاغلی که به شما اجازه می دهند در مقصد دیگری زندگی کنید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

Au Pair

یکی از محبوب ترین مشاغلی که به شما امکان می دهد برای افراد جوان تر سفر کنید، کار با Au Pair است. این زمانی است که به یک کشور خارجی سفر می کنید و با یک خانواده میزبان زندگی می کنید. در ازای انجام کارهای سبک در خانه و مراقبت از کودکان خردسال، پول جیبی و سوار شدن رایگان به شما پیشنهاد می شود.

در حین کار به عنوان یک فریلنسر اغلب مردم زبان محلی را یاد می گیرند و ممکن است در کلاس های زبان شرکت کنند. آن ها همچنین در مورد فرهنگ محلی و شیوه زندگی یاد می گیرند. تعهدات کاری آن ها معمولا بیش از ۲۰ ساعت در هفته نخواهد بود.

پرستار بچه

کار در خارج از کشور به عنوان پرستار بچه یکی دیگر از مشاغل عالی است که به شما امکان سفر می دهد. پرستار بچه یک متخصص مراقبت از کودکان است، بنابراین برخلاف کار کردن به عنوان Au Pair، به برخی از مدارک مراقبت از کودک نیاز دارید. با این حال، این همچنین به این معنی است که کار به عنوان پرستار بچه هزینه بیشتری دارد!

زمانی که شما به عنوان پرستار کار می کنید یا با خانواده میزبان خود زندگی خواهید کرد یا هر روز به خانه آن ها سفر خواهید کرد. شما از کودکان مراقبت خواهید کرد و کاره ای خانه را تکمیل خواهید کرد.

آرایشگری مردانه

ایجاد سالن آرایشگری مردانه. اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار مرتبط با حوزه آرایشگری هستید باید بدانید چگونه به کسب و کار خود ارزش اضافه کنید. برای خود مشتری جذب کنید و سعی کنید رضایت آنها را بدست بیاورید تا مشتری ثابت شما شوند. یکی از مواردی که شما را می تواند از سایر رقبا متمایز کند این است که دوره های آموزشی خود را در بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران بگذرانید. در این آموزشگاه ها همه چیز به خوبی به شما یاد داده می شود و زیر نظر مربیان حرفه ای نکات آموزشی را فرا می گیرید. ما در این لینک بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران ، بهترین ها را به شما معرفی می کنیم.

مدرس زبان انگلیسی در خارج از کشور

مشاغل زیادی وجود دارند که به شما امکان سفر در جهان را می دهند که شامل آموزش زبان انگلیسی می شود. برای آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور معمولاً به مدرک TEFL، CELTA یا DELTA نیاز دارید و بسیاری از مشاغل نیز به داشتن مدرک نیاز دارند (این معمولاً به شرایط ویزای کشوری که قصد دارید در آن کار کنید بستگی دارد).

پیدا کردن شغل به عنوان معلم زبان انگلیسی در خارج از کشور می تواند نسبتا آسان باشد زیرا موقعیت های زیادی در سراسر جهان وجود دارد. برخی از مقصدها مانند تایلندبه دلیل جاذبه های گردشگری، فرهنگ جذاب و سبک زندگی لذیذ، محبوب هستند اما حقوق های جذابی که مقصدهایی مانند چین و عربستان سعودی می گیرند را ارائه نمی دهند.

معلم مدرسه بین المللی

یکی دیگر از بهترین مشاغلی که به شما امکان سفر می دهد، کار به عنوان معلم مدرسه بین المللی است. مدارس بین المللی اغلب با همان برنامه درسی آموزشی کار می کنند که شما در کشور خود با آن آشنا هستید، اما با بسته های بسیار جذاب تر که معمولاً شامل مسکن رایگان، مراقبت های پزشکی رایگان، کمک هزینه سفر و اغلب حقوق رقابتی بدون مالیات است!

کارگر خدمات خارجی

مشاغل زیادی وجود دارند که به شما اجازه سفر در بخش خدمات خارجی را می دهند. این مشاغل معمولا شامل نمایندگی یا انجام خدمت برای کشور شما در خارج از کشور است. شما می توانید برای کنسول گری، به عنوان یک افسر سیاسی، یک افسر دیپلماتیک، افسر اقتصادی یا افسر مدیریت کار کنید، فقط برای ذکر چند مثال.

امدادگر

همچنین فرصت های زیادی برای زندگی و کار در خارج از کشور به عنوان یک امدادگر وجود دارد. امدادگران معمولاً به مقاصدی فرستاده می شوند که به نوعی کمک نیاز دارند، خواه این در نتیجه شرایط نامناسب زندگی، بلایای طبیعی، جنگ یا هر موضوع دیگری باشد که بر جمعیت تأثیر منفی گذاشته است. مشاغل مختلفی از پرستاری گرفته تا امداد رسانی و مدیران پروژه وجود دارد.

مترجم

اگر می توانید به بیش از یک زبان صحبت کنید، کار کردن به عنوان مترجم ممکن است بهترین کاری باشد که به شما اجازه می دهد به آن سفر کنید. این کار به طور کلی بسیار ساده است. شما محتوای کلامی یا نوشتاری را از یک زبان به زبان دیگر ترجمه می کنید و می توانید حقوق بسیار مناسبی نیز برای انجام این کار دریافت کنید.

مهمان نوازیکارگر بار، سرآشپز، پیشخدمت/پیشخدمت و غیره

مشاغل زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد در بخش هتلداری سفر کنید. چه پشت بار در یک کلوپ شبانه در ایبیزا کار کنید و چه به عنوان سرآشپز در یک رستوران برتر در بارسلون، مشاغل زیادی برای انتخاب وجود دارد.

راهنمای تور

یکی دیگر از بهترین مشاغلی که به شما اجازه سفر می دهد، کار کردن به عنوان راهنمای تور است. راهنمایان تور ممکن است توسط یک شرکت بزرگ استخدام شوند یا ممکن است برای خودشان کار کنند. شغل اصلی آن ها جذب گردشگر در تورهای مناطق خاص یا جاذبه های گردشگری است.

اخیراً تعدادی از بلاگرها و اینفلوئنسرهای مسافرتی را دیده ام که به سمت راهنمای تور نیز راه یافته اند - آنها به سادگی این تور را به دنبال کنندگان خود توصیه می کنند و از آنها دعوت می کنند تا در ازای پرداخت هزینه به آن بپیوندند!

مربی یوگا:

مشاغلی به عنوان مربیان یوگا در سراسر جهان وجود دارد.من هرگز زمانی که یک دوره یک هفته ای یوگا با نور شمع را در گیلی ایر انجام دادم را فراموش نخواهم کرد.

پرستار

کار کردن در خارج از کشور به عنوان یک پرستار بسیار رایج است. مشاغل پرستاری زیادی وجود دارد که به شما امکان سفر می دهد، از دبی گرفته تا استرالیا و مالدیو!

همچنین کانادا یکی از بهترین کشورها برای ادامه تحصیل در رشته پرستاری برای آینده تحصیلی و شغلی است. با رشته پرستاری می توانید جهت اخذ اقامت دائم در این کشور اقدام کنید. پرستاران برای کار در کانادا باید ابتدا در دوره‌ های تخصصی شرکت کنند و Register شوند. 

میکاپ آرتیست

امروزه به بهترین سالن زیبایی تهران که بروید متوجه می شوید که متخصصان حرفه ای آن ها بیشتر در دو کشور زندگی می کنند و یا به فکر مهاجرت هستند. این صنعت علاوه بر مشتریان زیاد و درآمد بالایی که دارد باعث می شود در کشورهای مختلف بتوانید شغل پیدا کنید و به راحتی مهاجرت کنید. برای یادگیری این مهارت به بهترین سالن زیبایی تهران مراجعه کنید و درباره ی کلاس های آموزشی آن ها سوال بپرسید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید