قیمت دلار | قیمت دلار امروز 21 خرداد | گرانی دستوری دلار در بازار امروز

قیمت دلار امروز 21 خرداد | گرانی دستوری دلار در بازار امروز

قیمت دلار در بازار متشکل امروز پایین آمد.

قیمت دلار امروز 21 خرداد | گرانی دستوری دلار در بازار امروز
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:
قیمت دلار امروز اعلام شد. قیمت دلار در نوسان است. قیمت دلار در اقتصاد تاثیر گذار است. قیمت دلار به صورت دستوری اعلام می شود. قیمت دلار متغیر است.
قیمت دلار

قیمت دلار امروز 21 خرداد

قیمت دلار در بازار متشکل امروز پایین آمد. 

آخرین نرخ دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل با کاهش ۰.۲۹ درصدی به ۲۶,۶۸۰ (بیست و شش هزار و ششصد و هشتاد ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در بازار متشکل

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۶,۶۸۰ -۸۰.۰۰ -۰.۲۹ 11:28
۲۶,۷۶۰ ۱۶۰ ۰.۵۹ ۲ روز پیش
۲۶,۶۰۰ ۱۷۵ ۰.۶۵ ۳ روز پیش

نرخ دلار که طی هفته گذشته نوسانات افزایشی را تجربه می‌کرد، در ادامه این روند و در اولین روز معاملاتی هفته نیز افزایش قیمت را تجربه می‌کند. یورو نیز در صرافی‌ها و در صرافی ملی کاهش قیمت را به همراه داشته است. 

کانون صرافان نیز دلار را ٢٧ هزار و ٩٩ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ٣٨۵ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۶ هزار و ٨۵٢ تومان برای خرید و ٢٧ هزار و ١٧٠ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ٣۵٠ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد. 

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٧٩٠ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ٨٣ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٨۴٣ تومان برای خرید و ٢٩ هزار و ١۵۶ تومان برای فروش بود که کاهش قیمتی در حدود ۵٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۶ هزار و ٧۶٩ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۵٠٣ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۶ هزار و ۶٣۵ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ٣٧٠ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ١٣٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ٣١۶ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ٣۴ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ٧١٢ برای فروش و ۲۸ هزار و ۴٢٧ برای خرید کاهش قیمتی نزدیک به ٣٩٠ تومان را تجربه می‌کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید