حقوق بازنشستگان | خبر خوش برای بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان واریز شد

خبر خوش برای بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان واریز شد

در جلسه‌ای که اواخر خرداد ماه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، برخی اعضای دولت و نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، مقرر شد سازمان تامین اجتماعی در حدود اختیارات خود نسبت به پرداخت های جبرانی به عنوان متناسب سازی حقوق اقدام کند.

خبر خوش برای بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان واریز شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

حقوق بازنشستگان با افزایش همراه شد. حقوق بازنشستگان هر سال افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان زیر خط فقر است. حقوق بازنشستگان کفاف هزینه های زندگی آنها را نمی دهد. حقوق بازنشستگان تغییرات جدیدی دارد.

حقوق بازنشستگان

جزئیات جدید حقوق بازنشستگان

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی آماده پرداخت‌های جبرانی به عنوان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است، افزود: میزان افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب هیات دولت رسیده و این مصوبه تصمیم شخصی نبوده است.

محمد هادی زاهدی وفا افزود: رئیس جمهور، معاون اول و نیز دیگر اعضای دولت همواره مدافع حقوق و منافع اقشار مختلف جامعه هدف این وزارتخانه بوده اند و بعضی اظهارنظرها و نقل قول های منتسب به ایشان که بعضا در فضای مجازی منتشر می شود، صحت ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات دولت نمی تواند بخشی باشد و باید حتما همه جنبه های اقتصادی، اجتماعی و جزئیات حقوقی و کارشناسی را لحاظ کرد، گفت: در جلسه ای که اواخر خرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، برخی اعضای دولت و نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، مقرر شد سازمان تامین اجتماعی در حدود اختیارات خود نسبت به پرداخت های جبرانی به عنوان متناسب سازی حقوق اقدام کند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این مدت تامین بودجه و اقدامات فنی و نرم افزاری درخصوص جبران این مبالغ صورت گرفته، تاکید کرد: اعضای جلسه و ذینفعان این موضوع را پذیرفته و درباره آن توافق کرده اند.

دیدگاه خود را ارسال کنید