بهترین وکیل تهران کیست؟

بهترین وکیل تهران کیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

کسانی که به مشکلات حقیقی و حقوقی برمی خورند نیاز دارند تا با فردی که دانش و مهارت کافی در این زمینه دارد مشورت کنند. این فرد کسی نیست جز یک وکیل خوب و با و فن بیان قوی، برای انتخاب بهترین وکیل در تهران باید با ویژگی های یک وکیل آشنا شوید.

ویژگی های یک وکیل خوب

افرادی که مشکلات حقوقی و حقیقی برایشان بوجود می آید همیشه دو سئوال مهم ذهشان را درگیر می کند آن هم این است که یک وکیل خوب چه ویژگی هایی دارد؟ یا چگونه می شود بهترین وکیل تهران را برای حل مشکلشان پیدا کنند؟ برای پاسخ دادن به این سئوال نیاز است با ویژگی های بهترین وکلا آشنا بشوید که شامل موارد زیر می شود:

 

داشتن مهارت فن بیان و نوشتن: یک وکیل خوب باید فن بیان بسیار قوی داشته و از کلمات ادبی نیز استفاده کند. خوش صحبت باشد و در جمع بتواند از موکل خود دفاع لازم را انجام دهد. داشتن مهارت نوشتن به یک وکیل خوب کمک می کند تا دقیق تر جزئیات پرونده را نوشته و بعد مطالعه کند.

آشنایی با تمام بند های قانونی: برای آن که تبدیل شدن به بهترین وکیل تهران باید تمامی بند ها و تبصره های قانونی مدنی و تمام مواردی که به قانون مربوط می شود را یاد گرفته باشید، پس وکیل هایی که از دانش کافی برخورد دارند جزء بهترین وکلا هستند.

داشتن تجربه عملی وپیگیری پرونده: یکی دیگر از ویژگی هایی که یک وکیل را از دیگر وکیل ها متمایز می کند مهارت دانستن مراحل اداری و پیگیری عملی پرونده است. این ویژگی در کنار دیگر ویژگی ها باعث می شود که یک وکیل را، به یک وکیل خوب تبدیل کند.

داشتن مهارت ارتباط بسیار بالا: ویژگی مهم یک وکیل این است که دارای مهارت ارتباط گرفتن هم بصورت کتبی و هم شفاهی را داشته باشد، این مهارت به او کمک می کند تا در حضور قاضی محترم محکم و دقیق صحبت کند.

مقاومت و خلاقیت: مقاوم بودن پشتکار یک وکیل برای حل یک پروند یک ویژگی بسیار خوبی است که او را تبدیل به یک انسان مفید می کند. یک وکیل خوب باید دارای خلاقیت باشد تا همیشه بتواند بیرون از چهاچوب نیز سخن بگوید و از موکل خود در هر لحظه دفاع کند.

بررسی دقیق اطلاعات پرونده: بررسی دقیق یک پرونده وظیفه مهم یک وکیل بشمار می رود. او باید با صحبت کردن با موکل خود و شاهد های پرونده اطلاعات کافی در مورد پرونده خود بدست بیاورد.

راستگویی و اعتبار: یکی از بهترین ویژگی یک وکیل راستگویی وصداقت او در پرونده اش است. بهترین وکیل های تهران دارای صداقت و اعتبار هستند. یک وکیل راستگو میتواند آینده موکل خود را تضمین کند.

نکته: درصورتی که یک وکیل این خصوصیات را نداشته باشد نمی تواند در یک پرونده ساده هم موفق شود.

15

حق الوکاله بهترین وکیل تهران چقدر است؟

حقوق یا حق الوکاله یک وکیل به میزان پیچیدگی و نوع پرونده آن بستگی دارد. حتی اگر بهترین وکیل در تهران و یا دیگر جاهای دنیا باشد نیز به هم این دوعامل بستگی دارد.

پس ممکن است یک وکیل ساده هم حقوق همان وکیل با تجربه را دریافت کند. پرونده هایی حقوقی هزینه های زیادی ندارد البته9 بسته به نوع پیچدگی پرونده هم دارد. بعضی از پرونده های ساده را ممکن است کارآموزان وکلات نیز به عهده بگیرند برای آگاهی از حق الوکلاله میتواند درباره ای آن پرس و جو کنید.

در کدام پرونده ها باید از یک وکیل خوب استفاده کرد؟

وکیل های با تجربه به دلیل داشتن پرونده های زیادی در زمینه های مختلف تجربیات زیادی را بدست آورده اند، یک وکیل خوب چه در تهران باشد چه در دیگر شهر می تواند پرونده های مثل:

  • اختلافات شدید در معاملات
  • مهریه
  • ارثیه
  • کلاهبرداری
  • اقامت
  • در مثال خانوادگی و غیره

 

بهترین وکیل تهران خانم است یا آقا

امروزه وکلای زیادی در همه زمینه ها فعالیت می کنند که فرقی نمی کند خانم باشد یا آقا؛ این موضوع را متوان طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید که وکیل شما خانم باشد یایک وکیل آقا باشد. معمولا در دعواهای بین زن و شوهر، خانم ها ترجیح می دهند تا از یک وکیل خوب زن استفاده کنند و آقا ترجیح می دهد ار بهترین وکیل مرد در پرونده خود استفاده کند.

اما پرونده های کیفری به دلیل داشتن موضوع های خشن عمدا از بهترین وکیل آقا استفاده می شود.

وکیل آقا یا خانم هیچ کدام با هم فرقی نمی کند شما بهتر است وکیلی را انتخاب کنید تا بهترین تصمیمات را در مورد پرونده شما بگیرد.

بهترین وکیل کیفری تهران

در دنیا امروز با پیشرفت گسترش تکنولوژی جرم های مربوط به مسائل کیفری بسیار زیاد شده است . جرائم کیفری جزء سخت ترین و پیچیده ترین و دارای میزان بالا حساسیت را در پرونده های خود دارد. با حل کردن جرائم کیفری می توان نظم و امنیت را به کشور برگرداند و افراد جامعه نباید جرائم کیفری را نادیده بگیرند تا با از بین رفتن آرامش درسطح جامعه باعث هرج و مرج بشود.

وکلای کیفری باید حتما دارای دانش کافی و اطلاغات دقیق باشند و از تجربه های خود در این زمینه ها استفاده کنند. جرائم کیفری را حتما باید پیگیری کرد تا زیاد نشوند.

نکته: وکیل کیفری شخصی است که فقط در زمینه پرونده های کیفری کار می کند پس دارای تجربه لازم در این زمینه است. وکیل کیفری دارای مهارت های زیر است:

  • تسلط کامل داشتن به نحوه محاکمه
  • تخصص لازم در دعاوی کیفری
  • حل پرونده ها مربط به جعل سند
  • حل پرونده های مربوط به روابط نامشروع
  • حل پرونده های مربوط به خیانت در امانت

حل پرونده هایی با موضوع تجاوز به عنف ( به جرمی گفته می شود که مرد به زور با زن رابطه برقرار می کند)

در پرونده های مربوط به مواد مخدر، جرائم اقتصادی، جرایم بانکی و کلاهبرداری

کلام آخر

برای داشتن بهترین وکیل تهران باید موارد مختلفی را مد نظر قرار دهید بهتر است به سایت های معتبری  که در این زمینه ها فعالیت می کنند سر بزنید مانند سایت کی برتره تا لیست بهترین وکلا در تهران را در اختیارتان بگذارند تا با انتخاب یک وکیله خوب مطلوب ترین نتیجه را کسب کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید