وکیل بورس

وکیل بورس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

وکیل بورس

باتوجه به گزارش رسانه بازار بورس بیشتر مردم به دلیل بی اعتمادی به بانک و نوسان ارزش ارز رایج کشور بیشتر به سرمایه گزاری در بازار های مختلف روی اورده اند این بازار ها شامل بازار خودرو ، ارز ، ارز های دیجیتال و بازار بورس است این بازارها همه زمینه های مختلف عرصه پهناور سرمایه گذاری هستند گفتنی است که سرمایه گذاری در واقع به معنی صرف منابع مالی در زمان های به منظور سودمندی در اینده دور و نزدیک با توجه به نوع سرمایه گذاری دارد دلیل سرمایه گذاری هم سوداوری و بهرمندی از منابع مالی خود در زمان اینده وارد عرصه های مختلف سرمایه گذاری میشوند این سرمایه گذاری ها میتواند در طولانی مدت به بهره و سوداوری برسد یا ممکن است در کوتاه ترین زمان ممکن به سود برسد 

 هر یک از این بازارها متاسفانه به دلایل اقتصادی و سیاسی کشور و منطقه سختی های خود را دارا میباشند. بازار خودرو دلال و کلاهبرداران زیادی دارد و بازار ارز های دیجیتال به دلیل تحریم بودن کشور ما نمیتوان به صورت عادی و با خیال راحت در آن فعالیت کرد به همین دلایل بیشتر مردم به بازار بورس روی آورده اند اما متاسفانه به دلیل عدم اطلاعات و سواد کافی مردم کلاهبرداران اموال بسیاری از مردم را از بین بردند و باعث ضرر بسیاری از مردم شدند اما طبق تحقیقات ما شما میتوانید جلوی این کلاهبرداری ها در بازار بورس را میتوانید با مبلغی ناچیز و مشاوره رایگان با استفاده از وکیل بورس بگیرید. 

 

رسانه بازار بورس در مصاحبه با یکی از بهترین گروه های حقوقی ایران ، گروه حقوقی رضاعبدالمحمد به شما مزیت های وکیل بورس را خواهد گفت.

وکیل بورس کیست؟

وکیل بورس شخصی است که به تمامی قوانین مربوط به بازار بورس ، هیئت داوری ، طرح دعاوی بورس آشنا باشد و همچنین بتواند قراردادی محکم و مناسب برای شما و میان سبدگردان بنویسد. و همچنین وکیل بورس باید قدرت این را داشته باشد که با اشخاص و موسساتی که نفوذ زیادی دارند مقابله کند زیرا گاهی از کلاهبرداری ها از طرف کارگزاران بورس انجام میشود و طبق تحقیقات رسانه بازار بورس گروه حقوقی رضاعبدالمحمد تمامی این فاکتور ها را دارا میباشند پس اگر نیاز به وکیل بورس نیاز دارید این گروه را انتخاب کنید .

کلاهبرداری در بورس:

متاسفانه با زیاد شدن ورودی سرمایه و سرمایه گزاران در بورس تعداد کلاهبرداران زیاد شده است و باطبعه آن روش های کلاهبرداری در بورس نیز متفاوت و زیاد شده است. در این قسمت در مورد تعدادی از روش های کلاهبرداری خواهیم گفت که یک وکیل بورس خوب با آنها آشنا است .

۱-استفاده از روش پامپ و دامپ برای دستکاری در قیمت سهام ها

۲-ساخت حساب های غیرواقعی برای کلاهبرداری در بورس

۳-کلاهبرداری سبدگردان

از سری نکاتی که گروه حقوقی رضاعبدالمحمد در مصاحبه با رسانه بازار بورس به آن اشاره کردند این بود که افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند ممکن است به صورت غیر قانونی و بدون مجوز سازمان بورس خدمات سبدگردانی انجام دهند و قصد این افراد کاملا کلاهبرداری است . در این بین امکان دارد که برخی قصدی نداشته باشند و خدماتی را ارائه کنند اما ممکن است افرادی با قصد و نیت شوم سود های غیر متعارف دریافت کنند و یا قرارداد ها را طوری بنویسند که در صورت ضرر انها متوجه ضرری نشوند و مرتکب کلاهبرداری نسبت به سرمایه گذاران شوند .

در ایران افراد توانایی دریافت مجوز سبد گردانی ندارند و تنها شرکت ها با عنوان حقوقی میتوانند این مجوز را در دریافت کنند .

قبل از بستن قرارداد با یک سبدگردان بهتر است با یک وکیل بورس مجرب مشورت داشته باشد.

2

خدمات حقوقی وکیل بورس :

خدمات حقوقی بورس شامل موارد زیر میشود .

  •  ارائه خدمات حقوقی به افراد حقیقی
  • 2. ارائه خدمات حقوقی به شرکت های کارگزاری
  • 3. ارائه مشاوره حقوقی به شرکت های سبد گردانی
  • 4. ارائه خدمات حقوقی به شرکت های سهامی عام و خاص
  • 5. ارائه مشاوره حقوقی به تمامی فعالان بازار های سرمایه

یکی از کلیشه ای ترین دعاوی بورس دعاوی مطالبه سود سهام است گروه حقوقی رضاعبدالمحمد به شما در مورد راه های مطالبه سود سهام خواهد گفت

راه های مطالبه سود سهام

    • در این بخش به روش مطالبه سود سهام شرکت هایی که در بورس پذیرقته شده اند میپردازیم که عموما به 2 صورت انجام میگیرد 
    • 1. واریز به حساب سهام داران چنانچه میخواهید از این روش سود خود را دریافت کنید باید اطلاعات حسابتان را برای شرکت مورد نظر ارسال کنید ولی توجه کنید برخی شرکت ها پرداخت های خود را فقط در حساب های بانکی خاص انجام میدهند که در این صورت باید در ان بانک حسابی را ایجاد کنید و اطلاعات حسابتان را برای انها ارسال کنید .
    • 2. حضور در بانک مورد نظر در این روش با حضور در بانک مورد قرارداد با شرکت (هر کدام از شعب)به همراه کارت ملی و کد معاملاتیتان سود خود را دریافت کنید . هر فردی که هنگام برگزاری مجمع عمومی سالیانه ان شرکت سهامدار شرکت باشد قابلیت دریافت سود نقدی را دارد .
  • روش پرداخت سود سهام میبایست در جلسه اعضای هیات مدیره و یا مجمع عمومی ابتدا بررسی شود . این امکان هست که پرداخت به 2 صورت نقدی و غیر نقدی انجام شود . گاهی سود سهام به شکل کالاهای تولیدی شرکت به سهامداران تحویل میشود و یا اینکه قسمتی از سود سهام به شکل نقدی پرداخت میشود . در هر صورت پرداخت سود سهام به وسیله مدیران اجباری ندارد و دارای جلوه کیفری نمیباشد و سهامداران برای مطالیاتشان میتوانند اموال شرکت را توقیف کنند .

شاید باور این موضوع که کارگزان بورس نیز تخلفاتی انجام میدهند سخت باشد و گاها امکان کلاهبرداری از طرف کارگزان نیز رخ میدهد اما اگر وکیل بورس مجربی داشته باشید میتوانید از حق خود دفاع کنید.

تخلف کارگزاران بورس:

طبق گزارش دیوان عالی و دادگستری از مهمترین عواملی که باعث اختلافات موجود در ماده 36 قانون بورس میشود تخلفات کارگزاران بورس میباشد . این اختلافات عموما به دلیل فعالیت حرفه ای این مراکز میباشد که چنانچه توافق و صلح در کانون ها صورت نگیرد ، هیات داوری بورس به انها رسیدگی خواهد کرد . این اختلافات که میان کارگزاران و سرمایه گذاران به وجود می اید اغلب به 2 دسته تقسیم میشود که عبارتند از مالی و غیر مالی و ما در اینجا به مهمترین انها میپردازیم .

تخلف کارگزاران بورس به دو دسته تقسیم میشود

1-تخلفات مالی کارگزاران

2-تخلفات غیر مالی کارگزاران

شما میتوانید در صفحه مربوط به صفحه وکیل بورس رضاعبدالمحمد آن را مطالعه کنید تنها کافیست در گوگل سرچ کنید . 

شاید سوال شما این باشد که کلاهبرداری در بازار بورس رخ داده است در چه مکانی مطرح میشود؟

حل اختلاف در بازار بورس

اختلافات مابین فعالان بازار بورس از جمله سهامداران ، کارگزاران، شرکت های سهامی شرکت های سبد گردانی،صندوق سرمایه گذاری و…ابتدا در محاکم عمومی دادگستری مطرح نمی شود بلکه با توجه به قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران در هیات داوری به عنوان یک از طرق حل و فصل اختلافات و مرجع اختصاصی شبه قضایی اجباری صورت می گیرد

3

حال که تمامی دعاوی ابتدا در هیئت بورس مطرح میشود باید بدانیم که این هیئت چه کاری انجام میدهد گفتنی است که شما با داشتن وکیل بورس مجرب دیگر نباید نگران این موضوعات باشید

هیئت داوری در بورس

پس از گذشت یک دهه پر افت و خیز در بورس مردم خواهان شکایت از افراد دخیل در بازار بورس از جمله شرکت های کارگزاری بورس و شرکت های سبد گردانی بورس باشند.به سبب اختلافات پیش آمده در بازار بورس قانون گذاران هیئتی از افراد دارای صلاحیت در نظر گرفته تا به این اختلافات رسیدگی کنند.

هیئت داوری بورس عنوان میشود.هیئت داوری بازار اوراق بهادار از جمله نهاد های اختصاصی و مراجع قضایی غیر دادگستری و شبه قضایی هستند که نظیر آن در میان دیگر مراجع رسیدگی به اختلافات کمتر دیده میشود و به رغم اینکه نام داوری بر آن نهاده شده است، شباهت زیادی با نهاد داوری مذکور در قانون آیین دادرسی مدنی ندارد.ابتدا باید ماهیت این هیئت داوری را بشناسیم که در ادامه به آن میپردازیم.

در حقیقت زمان نیاز به تشکیل هیئت داوری در بورس است که از شما کلاهبرداری در بورس شده باشدیا که شما مشکلی در مطالبه سود سهام باشد

این بود خلاصه ای از مصاحبه رسانه بازار بورس با گروه حقوقی رضاعبدالمحمد یکی از بهترین ها در ضمینه وکیل بورس  برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت گروه حقوقی رضا عبدالمحمد مراجعه کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

  • کتایون

    سلام جناب وکیل عبدالمحمد
    متاسفانه شرکت های سبد گردان با وعده های انچنانی و دریافت سود سهام کلان ما سهامداران رو فریب داده
    ایا امکان شکایت خیانت در امانت و کلاهبرداری علیه انها وجود دارد؟

  • حیدری

    سلام با كارگزاري قرارداد منعقد كرديم و مبلغ شش ميليارد قدرت خريد سهام رو در اختيارش گذاشتم
    الان منفي شده