بهترین سایت های خرید ارز دیجیتال در ایران

بهترین سایت های خرید ارز دیجیتال در ایران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

بازار ارزهای دیجیتال به قدری داغ شده است که حتی شرکت ها، نهادها و افراد سرشناس در دنیا برای سرمایه گذاری در این بازار ترغیب شده اند. حتی ایلان ماسک هم که ثروتمندترین فرد دنیا است در بازار ارزهای دیجیتال حضور دارد. همینطور تحت تاثیر توئیت های جنجالی ایلان باعث شده تا در این بازار نوسانات شدیدی ایجاد شود. شیبا یکی از رمزارزهایی بود که با یک توئیت ماسک ارزشش چندین برابر شد و هزاران نفر را از فرش به عرش رساند.

 شما و هر کس دیگری می توانید از این فرصت برای سرمایه گذاری در بازار کریپتو کارنسی بهرمند شوید و دارایی خود را چندین برابر کنید. اما قبل از آن باید استفاده از یکسری ابزارها را بلد باشید تا ضرر نکنید. در اولین قدم انتخاب سایت یا صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. جدی ترین چالشی که شما در اول کار با آن مواجه هستید دقیقا همین است. ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین سایت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

صرافی یا سایت خرید ارز دیجیتال چیست؟

10

همانطور که برای خرید ارزهای کاغذی باید به صرافی های داخل شهر مراجعه کنیم برای خرید و فروش ارز دیجیتال هم باید از طریق صرافی های ارز دیجیتال اقدام کنیم. صرافی های ارز دیجیتال پلتفرم های آنلاینی هستند که در آن معامله گران با امنیت بالا می توانند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند.

از طریق صرافی های ارز دیجیتال می توانید رمزارزهای مورد نظر خود را خرید یا به فروش برسانید. البته این را در نظر داشته چون تعداد ارزهای دیجیتال خیلی زیاد است و روز به روز به تعدادشان افزوده می شود تمام صرافی های ایرانی از خرید فرو تمام ارزها پشتیبانی نمی کنند! با این وجود اکثر رمزارزهای معروف و محبوب مثل بیت کوین، لایت کوین، ریپل، اتریوم، شیبا، آدا و تتر در تمام صرافی ها قابل خرید و فروش هستند.

صرافی های ارز دیجیتال بستری را برای خرید فروش فروش و نگهدارای از دارایی مشتریان شان فراهم کرده اند. در واقع دارایی شما درون صرافی یا در کیف پول های ارز دیجیتال مجزا قرار می گیرد. اگر نگران دارای خود هستید بهتر است از کیف پول های ارز دیجیتال سخت افزاری استفاده کنید.

این روزها سایت های زیادی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت خودشان را شروع کرده اند که در ادامه قصد داریم بهترین سایت ها در این زمینه را به شما معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

آشنایی با انواع صرافی های ارز دیجیتال

صرافی های ارز دیجیتال به دو دسته متمرکز و غیر مترکز تقسیم می شوند. در صرافی های متمرکز که تمام صرافی های ایرانی از این نوع هستند تمام معاملات با شفافیت بالا انجام می شود. چون در این صرافی ها نظارت نهادهای دولتی وجود دارد باید احراز هویت معامله گران هم اجباری باشد. در این صرافی های کسی نمی تواند با هویت جعلی خرید و فروش کند. همچنین در صرافی های متمرکز ارزهای معتبر خرید و فروش می شود چون در این صرافی ها پول ملی آن کشور در گردش است سعی می شود تا کمترین ضرر را معامله گران داشته باشند.

اما نوع دوم صرافی ها با عنوان صرافی های غیرمتمرکز هستند که در کشور ما چنین صرافی هایی وجود ندارند. دلیلش هم غیرقانونی بودن این صرافی ها است. در این صرافی ها احراز هویت اجباری نیست و معامله گران بدون واسطه می توانند به صورت مستقیم با هم معامله کنند. در این نوع صرافی ها خرید ارز دیجیتال با ارز محلی کشور خودتان غیرممکن است. یعنی اگر ایرانی هستید و می خواهید از این صرافی ها استفاده کنید ابتدا باید از یک صرافی متمرکز به خرید تتر اقدام کنید و سپس پول خود را به صرافی غیرمتمرکز انتقال دهید تا بتوانید خرید و فروش خود را آنجا آغاز کنید.

11

معرفی بهترین سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال

اوایل برای خرید ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریم از سایت های واسط ارزی اقدام می کردیم. سایت هایی مثل ایرانیکارت و اول پرداخت جزء اولین سایت هایی بودند که خرید ارزهای دیجیتال را به صورت واسطه ای انجام می دادند. با گسترش بازار ارزهای دیجیتال و روی کار آمدن آلت کوین های جدید و محبوب مثل شیبا و آدا صرافی های ارز دیجیتال آنلاین کارشان را شروع کردند. امکاناتی که این صرافی ها در اختیار کاربران قرار می دهند خرید و فروش رمزارزها را برای کاربر خیلی ساده تر کرده است.

در ادامه قصد داریم تعدادی از صرافی های ارز دیجیتال معتبر و مطمئن را به شما معرفی کنیم تا با خیالی راحت ارزهای مورد نظرتان را خریداری کنید. دقت کنید این صرافی ها دقیقا همان سایت های خرید ارز دیجیتال در ایران محسوب می شوند.

رمزینکس

یکی از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران سایت رمزینکس است. کار کردن با این سایت بسیار ساده است کافیه ابتدا در این سایت عضو شوید و احراز هویت تان را انجام دهید تا اجازه خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای شما صادر شود. این صرافی از نوع متمرکز است پس به همین دلیل احراز هویت در آن اجباری است. در صرافی رمزینکس تنوع بالایی از رمزارزها وجود دارد و شما به راحتی و با خیال راحت می توانید به خرید ارزهای دیجیتال بپردازید.

نوبیتکس

صرافی نوبیتکس محبوب ترین صرافی ایرانی با بیشترین کاربر است. قدمت این صرافی نسبت به دیگر صرافی ها بیشتر است. صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس به دلیل امنیت بالا، کارمزد منطقی، ارائه ابزارهای مدیریت ریسک، سرعت بسیار بالا در معاملات مورد توجه خیلی از کاربران ایرانی قرار گرفته است. تنها وجود تعداد کم رمزارزها برای معامله در این صرافی باعث شده تا خیلی از کاربران صرافی های دیگر را برای ترید انتخاب کنند. وگرنه بهترین صرافی ایرانی با بیشترین مخاطب صرافی نوبیتکس است.

بیت برگ

صرافی بیت برگ هم یکی از صرافی های خوب ایرانی است که توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران ساخته شده است. در بیت برگ کارمزدها بر اساس معاملات اخیر کاربران و میزان حجم معاملات محاسبه می شود. کمینه و بیشینه کارمزدها در بیت برگ از میانگین صرافی های دیگر پایین تر است. این صرافی بیش از 300 ارز دیجیتال را برای خرید و فروش پشتیبانی می کند. صرافی بیت برگ دارای کیف پول های سخت افزاری با امنیت بسیار بالاست و کاربران را از انتقال دارایی خود به کیف پول های دیگر بی نیاز کرده است.

بالاخره کدام صرافی را انتخاب کنیم؟

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین سایت های خرید ارز دیجیتال در ایران را به شما معرفی کنیم. با بررسی های انجام شده ما به این نتیجه رسیدیم که این 3 صرافی را به شما معرفی کنیم. این صرافی ها از دید کاربران بهترین صرافی های ایرانی هستند اما این دلیل نمی شود صرافی های دیگر خوب نباشند. شما خودتان هم می توانید بررسی هایتان را انجام دهید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. برای دیدن لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی می توانید به سایت همیار وب به آدرس https://hamyareweb.co/best-iranian-cryptocurrency-exchanges/ مراجعه کنید.

اما اگر نظر ما را بخواهید صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس بهترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. اگر تازه وارد هستید و هنوز در این صنعت حرفه ای نشده اید این صرافی را برای ورود انتخاب کنید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید