سرمایه گذاری به صورت اقساطی

سرمایه گذاری به صورت اقساطی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

پس انداز کمی دارید و به دنبال سرمایه گذاری پر سود هستید؟ برای سرمایه گذاری توانایی پرداخت یکجا هزینه را ندارید؟

اگر به دنبال یافتن این سوالات هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا راه سودمند ودرست برای سرمایه گداری به صورت اقساطی را توضیح دهیم.

جامعه امروزی با توجه به ثابت نبودن شرایط اقتصادی، خرید زمین یکی از روش های مناسب برای سرمایه گذاری می باشد. از آنجایی که عموم مردم شرایط خرید یکجا زمین را ندارند روشی درست و بدون نگرانی خرید اقساطی زمین است. در ابتدا باید محل و شرکت معتبر را انتخاب کنید.

موارد مهم برای خرید اقساطی زمین

زمین باید در محلی باش که امکان ساخت و ساز انبوه در آن رو به افزایش باشد.

هنگام خرید زمین نیاز است تا علاوه بر دقت روی متراژ زمین، به موقعیت زمین نیز آگاه باشید. موقعیت زمین شرایط پیش رو را برای شما آسان خواهد کرد. اگر موقعیت زمین شما در منطقه‌ای با تراکم بالا باشد، امکان پیشنهاد برای ساخت و ساز از طرف فعالان ساختمانی بیشتر خواهد بود.

با توجه به استانداردهای ساخت و ساز در مناطقی که زمین ارزان است و رویه رشد افزایشی دارد گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

شرکت دیجی بایل از شرکت های معتبر در زمینه ارائه خدماتی اقساطی می باشد. دیجی بایل به تازگی برای همه افراد امکان خرید اقساطی زمین در شهر جدید گلبهار استان خراسان رضوی را فراهم کرده است که شما با پرداخت مبلغی ناچیز با شرایط مناسب خرید خود را انجام دهید.

شرایط خرید اقساطی زمین های گلبهار در دیجی بایل

  1. زمین های گلبهار در 5 پلن با قیمت های مختلف قابل خرید به صورت نقد و اقساط  وجود دارد .

  2. ریسک مالکیت ندارند یعنی قولنامه یا وکالتی انتقال داده نمیشه، سند قطعی و صد در صد ملکی هست.

  3. کلیه زمین ها با سند تک برگ هلوگرام دار بوده و دارای تمای استعلامات دولتی می باشد.

  4. بدونه پیش پرداخت از دم قسط  میتوانید  مالک زمین شوید.

  5. خرید غیر حضوری امکان پذیر است.

معرفی شهر جدید گلبهار

شهر گلبهار در استان خرسان رضوی و  در 35 کیلومتری شهر مشهد مقدس قرار گرفته است.این شهر از جنوب و جنوب شرقی با شهر مشهد، از غرب با شهر چناران و از جنوب با شهر نیشابور در ارتباط است.

گلبهار در نزدیکی رودخانه کشف رود ( مبدا پیدایش تمدن در فلات ایران) مشرف به دو رشته کوه اصلی خراسان یعنی هزار مسجد و بینالود از لحاظ آب و هوا شرایط بسیار مناسبی دارد.

یکی از امکانات شهر جدید و مدرن گلبهار، فرودگاه اختصاصی این شهر است که در آن آموزش های هوانوردی و پرواز های تفریحی برگزار می شود. این ویژگی جذاب باعث جذب گردشگر محلی استانی می شود و ورود گردشگران باعث رونق کسب و کارها و احداث هتل ها و... می شود.

سرمایه گذاری در گلبهار

 در این قسمت به نقاط قوت شهر گلبهار برای سرمایه گذاری اشاره می کنیم:

  • با توجه به نزدیک بودن به مشهد مقدس امکان رشد بسیار خوبی را دارد.

  • این شهر تازه تاسیس با اصول شهرسازی همگام است و دارای مراکز خرید بزرگ و کافی  , دانشگاه , دریاچه مصنوعی و ... است .

  • دارا بودن فرودگاه اختصاصی که خود گردشگرانی را به ان منطقه می کشاند که باعث افزایش قیمت در زمین های آن منطقه می شود.

  • پتانسیل رشد بخش صنعتی در زمین های اطراف شهر گلبهار وجود دارد  که در این صورت با افزایش 10 برابری قیمت زمین رو به رو خواهید شد

  • در حال حاضر زمین ها به متد های شهری تقسیم بندی نشده اند.

  • زمین مورد نظر خود را بی واسطه از زمین مادر می توانید سند قطعی بزنید .

شرایط زندگی در گلبهار

به دلیل قرار داشتن شهر گلبهار، بین دو رشته کوهِ بینالود  و هزارمسجد ،  این شهر  آب و هوایی دلپذیری دارد که آن را به گزینه lی مناسب برای زندگی سالم تبدیل کرده است . رشد جمعیتی گلبهار با توجه به وجود طرح‌های حمایتی مسکن، مانند طرح مسکن مهر گلبهار، با شیب زیادی رو به افزایش است به طوری که طبق آخرین سرشماری جمعیت این شهر نسبت به دوره‌ی قبلی سرشماری رشد 192 درصدی داشته است. با توجه به رشد زیاد جمعیت در این شهر، مسئولین شهر و استان برای بهبود شرایط زندگی در گلبهار و افزایش امکانات آن نیز دست به انجام اقداماتی زده اند که یکی از آن‌ها راه‌اندازی متروی گلبهار است که بیش از دو-سوم این پروژه انجام شده است و به زودی نیز افتتاح می‌شود.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید