5شرکت برتر مدیریت ساختمان تهران

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

در طول دهه‌های گذشته سبک زندگی آپارتمان نشینی دچار تغییرات زیادی شده است. تغییرات صورت گرفته در زمینه ساخت و ساز و استفاده از امکانات رفاهی است. در برخی از موارد به‌ دلیل عدم رشد فرهنگ آپارتمان نشینی و نبود مدیریت حرفه‌ای در یک مجتمع، ناهنجاری‌های مختلفی رخ می‌دهد که می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به‌دنبال داشته باشد. شرکت مدیریت ساختمان با داشتن یک مجموعه حرفه‌ای و تجربه چندین ساله می‌تواند از برخوردهای غیرضروری ساکنان با مالکین جلوگیری کند. استفاده از یک شرکت حرفه‌ای در طراحی فضای داخلی آپارتمان و فراهم آوردن امکانات رفاهی، دارای اهمیت است و باعث می‌شود تا ساکنین بتوانند زندگی آرامی را در کنار یکدیگر داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا ضمن اشاره به وظایف شرکت مدیریت ساختمان، به معرفی برترین شرکت‌ها در این زمینه بپردازیم. لذا پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل تا پایان همراه ما باشید.

شرکت مدیریت ساختمان

اهمیت لزوم استفاده از شرکت مدیر ساختمان

به‌صورت کلی می‌توان بیان کرد که شرکت‌های ساختمانی به اشخاص حقوقی گفته می‌شود که با توجه به وظایف گسترده‌ای که دارند، برای مدیریت سبک آپارتمان نشینی کاربردی‌اند. این شرکت‌های خصوصی در زمینه کارهای ساختمانی، تاسیساتی و رفاهی مشغول به‌کار هستند. فعالیت‌های مختلفی توسط شرکت ساختمانی انجام می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به انجام پروژه‌های عمرانی، پروژه‌های اداری، تجاری، صنعتی، ساخت کلیه ابنیه مسکونی، اسکله‌سازی و غیره اشاره کرد. هرکدام از فعالیت‌های بیان شده به‌عنوان یک وظیفه تخصصی در شرکت مدیر ساختمان محسوب می‌شود که نیازمند نیروهای کارآمد است. استفاده از این شرکت‌ها باعث می‌گردد تا در زمینه‌های بیان شده، خلاقیت و نوآوری بتواند هزینه نهایی کار را کاهش دهد. وجود برنامه‌ریزی در کار به سرمایه گذاری، جهت گسترش تجارت کمک خواهد کرد. بهره‌گیری از یک شرکت برتر به مشتریان این امکان را می‌دهد که بتوانند بهترین خدمات را دریافت کنند. برای کارفرمایان مهم است که با انتخاب یک شرکت برتر در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

وظایف شرکت‌های ساختمانی چیست

حال که با اهمیت بهره‌گیری از شرکت‌های مدیریت ساختمان آشنا شدید، باید بدانید که این شرکت‌ها خدمات خود را به دو شکل عمومی و اختصاصی ارائه می‌دهند. از خدمات عمومی مدیریت ساختمان می‌توان به مدیریت امور اداری و مالی ساختمان، مدیریت منابع انسانی ساختمان، مدیریت تعمیرات و نگهداری ساختمان، مدیریت امنیت و مانیتورینگ، مدیریت نظافت و خانه‌داری ساختمان، مدیریت حرفه‌ای پارکینگ و مدیریت فضای سبز ساختمان اشاره کرد. مهم‌ترین خدمات اختصاصی شرکت مدیریت ساختمان نیز شامل مدیریت املاک بهره‌برداران ساختمان، برنامه‌ریزی جهت بهره‌برداری صحیح از ساختمان، مدیریت تشریفات ساختمان و مدیریت خدمات هتلینگ لوکس ساختمان هستند. هر یک از موارد گفته شده به‌عنوان وظایف عمومی و اختصاصی شرکت‌های ساختمانی است که می‌تواند برای مدیریت زمان و هزینه‌های جانبی بسیار حائز اهمیت باشد. هر بخش عمومی و یا خصوصی اگر بخواهد مدیریت بهتری بر روی نیروی انسانی و وظایف ساختمانی خود داشته باشند، می‌توانند واگذاری مدیریت ساختمان را به یک مجموعه معتبر در لیست برنامه خود قرار دهد. یک شرکت ساختمانی معتبر که دارای مجموعه تخصصی است می‌تواند مدیریت بهتری بر روی هزینه ساختمانی داشته باشد. همچنین در بحث روابط انسانی، با ایجاد یک بستر مناسب از ناهنجاری‌های درون ساختمانی جلوگیری خواهد کرد.

شرکت مدیریت ساختمان

ویژگی‌های شرکت‌ ساختمانی برتر چیست

وظایف گسترده شرکت مدیریت ساختمان به گونه‌ای است که استفاده از خدمات آنها باعث می‌شود تا مدیریت امور ساختمان به بهترین شکل انجام شود. یک شرکت برتر با ارائه خدمات نوین می‌تواند مشتریان را تا حدود زیادی راضی نگه ‌دارد. شرکت‌های ساختمانی برتر یک سری مؤلفه‌های مشخص دارند که باعث پیشرفت امور ساختمانی می‌شوند. وجود خلاقیت در این گونه‌ شرکت‌ها دارای اهمیت است؛ چراکه هزینه‌های جانبی را تا حدود زیادی کاهش می‌دهند. از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت ساختمانی برتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خلافیت و نوآوری برای کاهش هزینه‌های مختلف
  • داشتن برنامه‌ریزی مناسب و مدون برای اجرای طرح‌های مختلف ساختمانی
  • سرمایه‌گذاری صحیح در بخش‌های سودآور جهت گسترش کسب‌وکار
  • ارائه راهنمایی‌های لازم به مشتریان برای رسیدن به نتیجه مطلوب
  • استقبال از ایده‌های جدید و تازه برای افزایش اعتبار
  • ایجاد امکانات رفاهی پیشرفته برای رسیدن به آسایش بیشتر

هر یک از عناوین بیان شده می‌تواند برتری یک شرکت مدیریت ساختمان را رقم بزند. مشتریان از میان مجموعه‌های مختلف ارائه دهنده خدمات مدیریت ساختمانی ترجیح می‌دهند متناسب با نیاز خود بهترین شرکت را انتخاب کنند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی 5 شرکت برتر مدیریت امور ساختمانی بپردازیم تا در صورت نیاز از هر یک از شرکت‌های بیان شده برای دریافت خدمات استفاده کنید.

معرفی 5 شرکت برتر مدیریت ساختمان تهران

حال که با اهمیت استفاده از شرکت‌های مدیریت ساختمان آشنا شدید و در مورد وظایف این گونه شرکت‌ها اطلاعات خود را افزایش داده‌اید؛ شاید به‌دنبال این باشید که از میان شرکت‌های برتر، یک شرکت مناسب را انتخاب کنید. پس بهتر است در این بخش همراه ما باشید. هر یک از شرکت‌های بیان شده دارای یک سری ویژگی‌های کلیدی و تعیین کننده هستند که می‌تواند برای انتخاب نهایی کارفرمایان و مشتریان حائز اهمیت باشد:

1) گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها

 گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها به مدیریت دکتر امین نعیم آبادی، گروهی است که در زمینه مدیریت ساختمان و بهره برداری مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری توانسته  خود را به‌عنوان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین ارائه کنندگان خدمات ساختمانی معرفی کند و جایگاهش را تثبیت نماید. شرکت مدیریت ساختمان گروه طاها ارائه کننده کلیه خدمات مربوط به مجتمع‌های کوچک وبزرگ تهران است و کلیه دغدغه‌ و مشکلات ساکنین ساختمان‌ها را در زمینه مدیریت ساختمان، لابی من، نگهبانی، سرایداری، فضای سبز، خدماتی، تعمیر و نگهداری تاسیسات، آسانسورها، استخر و فضاهای آبی پوشش می‌دهد.

مدیریت ساختمان

گروه سرمایه‌گذاری طاها فعالیت خود را از سال 1388 در زمینه ساخت‌وساز و انجام پروژه‌های عمرانی آغاز کرده است. یکی از مزیت‌های بهره‌گیری از شرکت سرمایه‌گذاری طاها این است که فعالیت بیش از یک دهه در زمینه امور ساختمانی و عمرانی باعث شده است تا افراد متخصص در این مجموعه مشغول به فعالیت باشند. این گروه سرمایه‌گذاری خدمات خود نظیر مدیریت طرح و پیمان، بازسازی و دکوراسیون فضای داخلی و بازاریابی و فروش را به بهترین شکل انجام می‌دهد. برای مشتریان و افرادی که به‌دنبال مدیریت منابع انسانی هستند و می‌خواهند از یک شرکت مدیریت ساختمان باکیفیت، جهت رفع نیازهای خود استفاده کنند؛ انتخاب گروه سرمایه گذاری طاها بسیار به‌صرفه است. گروه سرمایه گذاری و فنی مهندسی طاها مجری ذیصلاح سازمان نظام مهندسی است که پروانه انجمن انبوه‌سازی را داراست. رضایت بالای کارفرمایان و مشتریان از گروه طاها، نشان دهنده حسن انجام صحیح کارهای مدیریت ساختمان است که به‌عنوان یک انتخاب جذاب شناخته می‌شود.

2) شرکت ایرانیان اطلس

یکی دیگر از شرکت‌های مدیریت ساختمان که در لیست 5 شرکت برتر قرار گرفته است، شرکت ایرانیان اطلس بوده که پروژه‌های خود را با استفاده از آخرین فناوری‌ها انجام می‌دهد. این شرکت یک گروه سرمایه‌گذاری است که در زمینه صنعت ساختمان مشغول به کار است. از ماموریت‌های شرکت ایرانیان اطلس می‌توان به مدیریت صحیح پروژه‌های ساختمانی اشاره کرد. تدوین استراتژی جدید و همسو با شرایط فعلی از جمله استراتژی‌های این مجموعه است. خدمات مختلفی از سوی شرکت مدیریت ساختمان ایرانیان اطلس ارائه می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به طراحی، اجرا، بهره‌بردای و ارائه خدمات در زمینه خدمات ساختمان اشاره کرد. وجود افراد شایسته در این مجموعه به کارفرمایان این امکان را می‌دهد که بتوانند در قالب فرهنگ سازمانی مبتنی بر اخلاق‌مداری و مشتری‌مداری، خدمات خود را دریافت کنند. مشتری مداری به‌عنوان رمز موفقیت در کارهای مدیریتی است که برای بسیاری از کارفرمایان و مشتریان دارای اهمیت است.

3) شرکت اکسیمان

شرکت اکسیمان فعالیت رسمی خود را در زمینه خدمات مدیریت و بهره برداری ساختمان‌ و مجتمع های تجاری اداری و مسکونی آغاز کرد و در حال حاضر با تکمیل کادر اجرایی و فنی خود در تلاش است تا بتواند خدمات امور ساختمانی را به بهترین شکل به مشتریان ارائه کند. کادر اجرایی و فنی این شرکت از افراد باتجربه تشکیل شده است که با داشتن مسئولیت پذیری می‌توانند خدمات خود را به شکل ایده‌آل به مشتریان ارائه کنند. شرکت مدیریت ساختمان اکسیمان، در تلاش است تا خدمات خود را در سطح استانداردهای جهانی و علوم روز ارائه کند. مدیریت ساختمان به شکل راه‌بردی و حفظ منابع ملی از جمله اهداف شرکت اکسیمان است. از خدمات این مجموعه می‌توان به برنامه‌ریزی، بازدید دوره‌ای، بازسازی و نوسازی، تعمیر و نگهداری، امور حقوقی، امور مالی و تامین نیروی انسانی اشاره کرد.

هر یک از موارد گفته شده در مجموعه اکسیمان به گونه‌ای انجام می‌شود که هزینه‌های انجام کار به حداقل میزان خود برسد. وجود خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان به افراد آن مجتمع کمک خواهد کرد تا آسایش بیشتری داشته باشند. تعمیر و نگهداری تا حدود زیادی می‌تواند از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کند. تامین نیروی انسانی در بحث مدیریت صحیح ساختمان دارای اهمیت است.

شرکت مدیریت ساختمان - گروه طاها

4) گروه توسعه مهندسی نیکان

یکی دیگر از شرکت‌هایی که در لیست برترین شرکت مدیریت ساختمان قرار گرفته است، گروه توسعه مهندسی نیکان است. این مجموعه جهت حمایت از سبک زندگی و مدیریت حرفه‌‌ای امور ساختمانی، با استفاده از آخرین فناوری‌های روز سعی کرده است تا خدمات خود را به مشتریان ارائه نماید. یکی از خدمات ویژه گروه توسعه نیکان خدمات مدیریت بهره‌برداری است که باعث اجرا شدن هوشمندانه و حرفه‌ای خدمات ساختمانی می‌شود. گروه توسعه مهندسی نیکان دارای یک تیم کارآمد است که با پیاده سازی سیستم‌ مدیریت کیفیت، سعی کرده است تا قبل از دریافت پروژه مشاوره‌های لازم را به مشتریان ارائه کند. در صورتی که بخواهید از خدمات مدیریت ساختمان استفاده کنید؛ می‌توانید نگاهی به خدمات کلی این مجموعه داشته باشید. ارائه مشاوره‌های تخصصی توسط گروه توسعه مهندسی نیکان برای کارفرمایان به عنوان یک مزیت شناخته می‌شود تا بتوانند قبل از دریافت خدمات، با ابعاد مختلف کار آشنایی پیدا کنند. مشاوره‌های ارائه شده توسط تیم حرفه‌ای انجام می‌شود تا هزینه کار برآورد شده و چارچوب ارائه خدمات مشخص شود.

5) شرکت نسیم آسایش

شرکت مدیریت ساختمان نسیم آسایش فعالیت رسمی خود را از سال 1394 با ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای در زمینه مدیریت ساختمان آغاز کرد. یکی از اهداف اصلی شرکت نسیم آسایش کاهش هزینه‌های مرتبط با مدیریت ساختمان است. خدمات شرکت نسیم آسایش به گونه‌ای است که از هزینه آزمون و خطا در انجام امور ساختمانی جلوگیری خواهد کرد. از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت مدیر ساختمان می‌توان به خدمات مدیریت و بهره‌برداری، خدمات فنی و خدمات رفاهی اشاره کرد.

در زمینه مدیریت و بهره‌برداری، ارائه خدمات مدیریت و تامین نیروی انسانی به‌عنوان وظایف اصلی شرکت نسیم آسایش شناخته می‌شود. خدمات فنی ارائه شده شامل خدمات راهبری و نگهداری تاسیسات مجتمع‌های مسکونی و اداری است. در زمینه خدمات رفاهی نیز این مجموعه در تلاش است تا بهترین امکانات را به مجتمع‌ها ارائه کند. مهم‌ترین اصل در شرکت نسیم آسایش این است که افراد متخصص موجود در این مجموعه به کارفرمایان کمک خواهند کرد تا از انجام کارهای غیرمرتبط با مدیریت ساختمانی اجتناب کنند. این امر به نوعی هزینه آزمون و خطا در انجام امور ساختمانی را به حداقل خود می‌رساند. افرادی که برای مدیریت و بازسازی مجتمع خود نیاز به استفاده از تجربیات یک شرکت ساختمانی دارند، می‌توانند نگاهی به خدمات این مجموعه داشته باشند.

جمع بندی

خدمات شرکت مدیریت ساختمان می‌تواند منجر به رونق بخشی و پایداری صنعت ساختمان شود. وظایف حرفه‌ای این شرکت‌ها به گونه‌ای است که باعث تغییر رویه سرمایه‌گذاران در بخش ساختمانی خواهد شد. همپنین استفاده از خدمات شرکت‌های ساختمانی، منجر به ایجاد ساخت‌وسازهای ماندگار و مطمئن خواهد شد که این امر می‌تواند برای بسیاری از افراد دارای اهمیت باشد. خدمات شرکت‌های مدیریت ساختمان به صورت هوشمندانه و حرفه‌ای انجام شده که تضمین سرمایه گذاری را به دنبال خواهد داشت.

گروه طاها

امروزه با استفاده از فناوری‌های جدید می‌توان، ارتباطات میان افراد و کارفرمایان را تسهیل داد. وجود یک برنامه مدون در صنعت ساختمانی، تنش‌های میان افراد را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد. در این مقاله به اهمیت استفاده از شرکت مدیریت ساختمان اشاره شده است. در این بین به شرکت‌های برتر ارائه دهنده خدمات ساختمانی اشاره شده است. اگر به عنوان کارفرما یا فرد حقیقی بخواهید مدیریت بهتری بر روی ساخت، طراحی، ایجاد فضای سبز و رفاهی خود داشته باشید، بهتر است از میان شرکت‌های معرفی شده بهترین را انتخاب کنید. اگر به دنبال مدیریت هزینه ساختمان هستید و می‌خواهید روابط انسانی را به شکل ایده‌ال توسعه دهید، انتخاب خدمات گسترده شرکت‌های مدیریت ساختمان توصیه می‌شود. در این میان گروه طاها  به مدیربت  دکتر امین نعیم آبادی  و به آدرس اینترنتی "https://pst.co.ir"  به‌عنوان مجموعه ای پیش‌رو و قابل اطمینان در بین شرکت‌های دیگر شناخته شده است به‌طوریکه بهتربن خدمات و ایده‌ها را می‌توان از این شرکت دریافت کرد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید