مجله موفقیت

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

احساسات خوب اتفاقات خوب و احساسات بد اتفاقات بد را رقم می زنند. این چیزیست که قانون جذب به ما می آموزد. چون همه چیز از انرژیست و انرژی نیز به سمت پدیده های هم ارتعاش و همسان با خود می رود. پس هنگامی که حال ما خوب باشد، اتفاقات خوب و شاد بیشتری را به سمت خود جذب می کنیم.

در حقیقت اگر این قانون را بپذیریم که حس خوب ما را به سمت اتفاقات خوب می کشاند، پس می توان گفت که احساسات مانند قطب نمایی برای داشتن یک زندگی شاد و موفق است. اگر در طول روز حس کردید که از چیزی ناراحتید یا حس خوبی ندارید، بدانید مانند وقتی که در کشتی، ملوان راه را اشتباه می رود، در حال دور شدن از مسیر درست هستید. برای بازگشت به مسیر درست باید حس و حالتان را خوب کنید و در آن حال بمانید.

مجله موفقیت یکشو

اما چطور می توانیم همیشه حالمان را خوب نگه داریم. منطقیست که همیشه نمی توان حال خوب خود را حفظ کنیم زیرا همیشه در طول روز اتفاقات و افرادی را خواهیم داشت که کمی حالمان را بد کنند. اما رمز موفقیت در انجام دو کار است.

  • ریکاوری تایم کمتری داشته باشیم: وقتی عصبانی می شویم، مدت زمانی طول می کشد تا دوباره به حالت قبل و حالت خنثی بازگردیم. این تایم برای همه متفاوت است. برخی ها بعد از یک اتفاق نا خوشایند و برخورد با یک فرد نا مناسب، ساعت ها ذهنشان درگیر آن اتفاق بد است. برخی ها کل روزشان خراب می شود. البته افرادی هم هستند که کل هفته و شاید ماه و سالشان با یک اتفاق معمولی خراب شود و در حال بد باقی بمانند.

طبق قانون جذب هرچه بتوانیم کمتر در حال بد باقی بمانیم، برد کرده ایم و اتفاقات بد کمتری را به خود جذب می کنیم. ریکاوری تایم در برخی از افراد در حد چند ثانیه است. یعنی بلافاصله پس از برخورد با یک فرد نامناسب یا تجربه یک اتفاق بد، آن را به راحتی به فراموشی می سپارند و حال خودشان را خوب نگاه می دارند. این یک اقدام هوشمندانه است.

  • با مطالب مثبت ذهنمان را بمباران کنیم: تلفن همراه هر روز برای داشتن عملکرد مناسب، نیاز به شارژ باتری دارد. یک گیاه برای حیات نیاز به آب دارد. اتفاقات خوب نیز برای دوام، نیاز به شارژ شدن دارند. طبق قانون جذب ما با خوب نگاه داشتن حال خودمان، در واقع تداوم اتفاقات خوب را تضمین می کنیم.

یکی از راه هایی که تداوم حال خوب را تضمین می کند، مطالعه، دیدن و صحبت در مورد اتفاقات خوب و خوشایند است. اگر هر روز زمانی را برای خواندن مطالب و دیدن آنچه از آنها لذت میبریم صرف کنیم، کم کم آنها را به زندگیمان وارد می کنیم. همچنین لازم به ذکر است که، در کنار دیدن و توجه به مطالب مثبت و مفید، لازم است توجه به مطالب مخرب و غیر مفید را نیز متوقف کنیم. برای مثال دیدن و خواندن اخبار رفتار بسیار نامناسبی است. در گذشته ای نه چندان دور اساتید دانشگاه، یک راه موفقیت را خواندن بیشتر خبرهای جدید معرفی میکردند. اما در واقع نکات و اتفاقاتی که  بتواند شما را به ثروت و تنعم و داشتن یک زندگی خوب برساند هیچگاه در خبرها منعکس نمی شود. چون خبرنگاران به دنبال اینگونه خبرها نیستند. اگر خبرنگارها به دنبال این خبرها بودند، خودشان جز ثروتمندترین و خوشبخت ترین افراد بودند. زیرا زودتر از همه به آنها دست پیدا کرده بودند. اما حقیقت این است که اخبار به مطالبی می پردازد که ذهن را به حالت توجه و هشیاری کامل در آورد. زیرا کارکرد و وظیفه ذهن، حفظ حیات انسان است. پس به هشدارها، علائم خطر، خبرهای منفی و... بیش از دیگر مطالب توجه می کند.

خبرهای مثبت - مجله موفقیت یکشو

خبرنگارها نیز برای جلب توجه عموم مردم و داشتن فروش بیشتر، تنها مطالبی را منعکس می کنند که مدام ذهن را به حالت اماده باش و توجه کامل نگه دارد. پس دوری از خبرها و ترک آن یک کار هوشمندانه برای داشتن یک زندگی سراسر آرامش و موفقیت است.

بدین منظور و برای داشتن حس بهتر، گروه تحقیقاتی یکشو بخشی به نام مجله موفقیت دارد که در آن خبرهای مثبت در مورد افراد موفق، اتفاقات زیبایی که در سراسر جهان رخ می دهد، مقالاتی در مورد زیباترین نقاط گردشگری در جهان، ثروتمندترین کشورهای جهان، بزرگترین جشن ها در جهان، شادترین کشورهای جهان و ... تهیه و در اختیار علاقمندان قرار داده است.

شما نیز می توانید با خواندن این مطالب به خودتان کمک کنید تا همیشه ارتعاش مثبتی داشته باشید. همچنین صحبت کردن در مورد اتفاقات مثبت نیز نتیجه ای مشابه و با خواندن آنها را دارد. در گروه تحقیقاتی یکشو برای این بخش نیز محلی تعبیه شده که می توانید نتایج مثبتی که از به کار گیری قانون جذب در زندگیتان رخ داده را منتشر کنید تا هم خودتان و هم سایرین، با خواندن آنها در ارتعاش مثبت باقی بمانند.

به طور کلی انسان در زندگی مانند جام گران بهاییست که باید خود را از موارد منفی حفظ کند و با جمع کردن موارد مثبت خود را نیرومندتر، شادتر، زیباتر کند. همانطور که هر روز غذا می خوریم، هر روز استحمام می کنیم، هر روز ورزش میکنیم و... برای داشتن یک ذهن زیبا و یک زندگی سراسر شادی و موفقیت، باید هر روز به ذهنمان ورودی های مثبت و خوب بدهیم.

بهترین تایم برای کسب ارتعاش مثبت، صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب، شب ها قبل از خواب و یکبار هم در اواسط روز یا بعد از ظهر هاست.

زندگی شاد با مجله موفقیت یکشو

برای این کار فایلی در کامپیوتر یا موبایلتان درست کنید و تصاویر و کلیپ های مثبتی که به شما حس خوبی میدهند را در آنجا ذخیره کنید. یا حتی در اینستاگرام پست های مورد علاقه تان را سیو کنید و در فرصتی مناسب آنها را تماشا کنید.

نتیجه گیری

خواندن، شنیدن و دیدن هر موضوعی به معنی توجه کردن به آن است. طبق قانون جذب، ما در طول روز به هر چیز بیشتر توجه کنیم، از آن جنس اتفاقات را بیشتر به زندگیمان وارد می کنیم. خواندن اخبار و وقایع ناگوار روزنامه ها و مجلات و یا شنیدن و دیدن مطالب ناخوشایند از رادیو و تلویزیون ورودی های نامناسبی را به ذهن ما وارد می کند و سبب می شود اتفاقات بد را بیشتر به زندگیمان جذب کنیم. اولین گام برای موفقیت کنترل ورودی های ذهن است. ابتدا باید مانع ورود خبرهای ناگوار و بد به ذهنمان باشیم. حال که اقدام به انجام چنین کاری کردیم، باید ورودی هایی مناسب با خواسته ها و هم جهت با مسیر موفقیتمان را هر روز به ذهنمان وارد کنیم. بدین منظور در گروه تحقیقاتی یکشو مکانی به نام مجله موفقیت را برای مخاطبان گرامی ایجاد کرده ایم که در آن خبرهای موفقیت در زمینه های مختلف را می توانید بخوانید و از آنها لذت ببرید و از شما درخواست می کنیم هر روز خواندن این بخش از سایت یکشو را به یک ضرورت در زندگی خود تبدیل کنید. به صورتی که خواندن بخش خبر موفقیت، یک بخش جدایی ناپذیر از برنامه روزانه شما تبدیل شود.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید