اخبار هنرمندان | علی شادمان | حواشی سریال یاغی علی شادمان

قسمت آخر سریال علی شادمان پخش شد | سریال یاغی اسپویل شد!!

سریال در حال پخش یاغی با بازیگری علی شادمان مورد توجه کاربران قرار گرفته است. قسمت آخر سریال یاغی در شبکه ها مجازی پخش شد.

قسمت آخر سریال علی شادمان پخش شد | سریال یاغی اسپویل شد!!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

علی شادمان متولد 4 آذر 1375 می باشد. علی شادمان متولد ایلام است. علی شادمان اصالتا کرد می باشد. علی شادمان یک خواهر به نام آزیتا دارد. علی شادمان در رشته کارگردانی تحصیل کرده است.

علی شادمان

پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت داستان سریال یاغی را بر اساس رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش به نگارش درآوردند.

خلاصه رمان سالتو به شرح زیر می باشد :

قهرمان رمان سالتو سیاوش، یک پسر 16 ساله است که ساکن یکی از محله های جنوب تهران می باشد که بدون داشتن هیچ امکاناتی و مربی حرفه ای یک کشتی گیر حرفه ای بار آمده و در مسابقه های محله شرکت می کند. در یکی از این رقابت های محلی دو مرد غریبه به نام های «سیا» و «نادر» سر راهش سبز می‌شوند تا زندگیش را از این رو به آن رو کنند. سیاوش که مدت ها منتظر چنین فرصتی بود بی خبر از آنکه چه در انتظارش است، دست رد به سینه آنها نزد…

شخصیت های این سریال به دور از تصور نیست و حتی محله ای که این سریال در آن فیلمبرداری شده به نام لیانشامپو محله ای است در جنوب غرب تهران.

علی شادمان

بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان متولد ۴ آذر ۱۳۷۵ در شهر ایلام اسـت و اصالت آن ایلامی اسـت، وی در گفت‌وگو ای می‌گوید کـه درخانواده ای تحصیل کرده بدنیا امده اسـت و پدرش پزشک مسعود شادمان، استاد تاریخ اسـت و دکترای تاریخ دارد.

مادرش پزشک بتول رشنوادی، معلم علوم تجربی اسـت. وی می‌گوید کـه در چنین فضایی بزرگ شده اسـت و از کودکی با شعر و ادبیات و تاریخ سر و کار داشته اسـت! وی دارای یک خواهر کوچک تر بنام آریانا شادمان اسـت.

علی شادمان

ورود علی شادمان به عرصه بازیگری

علی شادمان کار بازیگری خودرا درسال ۱۳۸۵ با ایفای نقش در فیلم سینمایی میم مثل مادر درکنار گلشیفته فراهانی آغاز کرد و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال بـه این سالها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن بـه ایفای نقش پرداخته‌اسـت.

او درسال ۹۲ در فیلم ساکن طبقه وسط بـه کارگردانی شهاب حسینی ودر سال ۹۰ در فیلم رؤیای سینما بـه کارگردانی علی شاه‌حاتمی ایفای نقش کرده‌اسـت. وی در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته‌اسـت ودر سال۲۰۱۰و ۲۰۱۱ نیز برنده دوجایزه ویژهٔ سینه کید و فیسی شد ودر همین دو سال بهترین بازیگر نوجوان سال شناخته شد.

علی شادمان

علی شادمان، به عنوان بازیگر کودک

علی شادمان می گوید: مـن از کلاس چهارم وارد بازیگری شدم و ازآن زمان تا بـه امروز مشغول بازیگری بوده‌ام هرچند سعی کرده‌ام دراین 10سالی کـه مشغول کار هستم، در کارهایی بازی کنم کـه دوست داشته باشم و بهمین دلیل اسـت کـه دراین مدت تنها در 9کار تصویری و یک کار تئاتر حضور داشته‌ام و اینطور نبوده کـه مدام در فیلم‌های مختلف مشغول کار باشم.

او همچنین در ادامه اینگونه گفت: سخت‌ترین کارم دراین مدت سریال «سرزمین کهن» بود کـه 2سال درگیر آن پروژه بودم ودر تمام این 2سال هر روز آفیش بودم و باید می‌رفتم سرکار! هر روز ساعت 6 صبح باید می‌رفتم سر لوکیشن و تا غروب یا شب کار ادامه داشت و شب‌ها کـه بـه خانه برمی‌گشتم، معلم خصوصی می‌آمد تا درس‌ها رابا او کار کنم و بعد ازآن شام می‌خوردم و مرور درس‌ها را داشتم.

علی شادمان

علی شادمان همیشه مدیون پدر و مادر هستم

تا همین حالا هرچیزی کـه در زندگی‌ام دارم را بی شک مدیون پدر و مادرم هستم و همیشه بهترین مشاورین مـن در زندگی ودر هر کاری بوده‌اند. هیچ‌وقت مانع مـن نشده‌اند و همیشه پشتیبان و حامی مـن در اینکار بوده‌اند ولی در کنارش نصیحت‌های خودشان را هم داشتند و مثلاً می گفتند اگر بازیگری را بعنوان شغل خود انتخاب کنی، ممکن اسـت در آینده بـه مشکلاتی برخورد کنی.

علی شادمان

علی شادمان و عکاسی به شکل حرفه‌ ای

بـه عکاسی علاقه زیادی دارم و میتوانم بگویم که بـه شکل حرفه‌ای این کار را انجام می دهم. البته سوژ‌ه‌هایم آزاد اسـت و روی سوژه خاصی در عکاسی تمرکز نکرده‌ام ولی بـه صورت کلی بـه‌شدت بـه عکاسی دلبستگی دارم و آنرا دنبال می‌کنم.

علی شادمان

جوایز و افتخارات علی شادمان

۱۳۸۶: بهترین بازیگر کودک برای فیلم میم مثل مادر در سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌ المللی فیلم رشد. ۱۳۸۷:جایزه ویژه جشنواره سینه‌کید هلند برای فیلم زمانی برای دوست داشتن.

۱۳۸۷: پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم زمانی برای دوست داشتن در بیست و دومین دوره جشنواره بین‌ المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان.

۱۳۹۰: پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم رؤیای سینما در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌ المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان.

علی شادمان

علی شادمان در سریال کیمیا

علی شادمان در سریال کیمیا بـه کارگردانی جواد افشار نیز کـه سال ۱۳۹۴ از شبکه دوم سیما پخش شد ایفای نقش کرده‌اسـت. وی با حضور در نقش کیوان در سریال کیمیا بـه خوبی شناخته شد. او در آخرین تجربه بازیگری خود در مجموعه دیوار بـه دیوار ایفای نقش کرده‌اسـت.

علی شادمان

دیدگاه خود را ارسال کنید