مهدی طارمی | مهدی طارمی بیوگرافی | مهدی طارمی فوتبال

حرکت جنجالی مهدی طارمی اینستاگرام را ترکاند | مهدی طارمی اموالش را حراج کرد

حراج آنلاین پیراهن مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با امضای این بازیکن به نفع کودک معلول پرتغالی و برای تامین هزینه‌های درمانی او آغاز شد و این حراجی فردا به پایان می‌رسد.

حرکت جنجالی مهدی طارمی اینستاگرام را ترکاند | مهدی طارمی اموالش را حراج کرد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران است.مهدی طارمی مهاجم ایران پورتو است.مهدی طارمی بازیکن سابق پرسپولیس است.مهدی طارمی آقای گل لیگ پرتغال است.مهدی طارمی از ارکان مهم صعود تیم ملی به جام جهانی است.

حراج آنلاین پیراهن مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با امضای این بازیکن به نفع کودک معلول پرتغالی و برای تامین هزینه‌های درمانی او آغاز شد و این حراجی فردا به پایان می‌رسد.

این پیراهن به نفع فیلیپه فریرا کودک پرتغالی به حراج گذاشته شده است؛ کودکی که پدرش در درخواست از طارمی برای گرفتن پیراهن این مهاجم نوشته بود: ««طارمی آیا می‌توانی برای کمک به پرداخت هزینه‌های درمانی پسرم فیلیپه فریرا، پسر خاصی که نمی‌بیند، حرف نمی‌زند و راه نمی‌رود، پیراهن امضا شده خود را به حراج بگذاری؟»

طارمی به فاصله کمی از درخواست پدر این کودک، پیراهنش را امضا کرد و برای او فرستاد.

قیمت پایه برای حراج این پیراهن ۶۰ یورو تعیین شده است و پس از پایان زمان حراجی، به بالاترین قیمت درخواستی به فروش می‌رسد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی ملی پوش فوتبال ایران: من نه سیاسی هستم و نه می‌خواهم به سوالات شما پاسخ بدهم! من در جام جهانی هستم تا فوتبال بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم. نمی‌دانم چرا دائما این سوالات را می‌پرسید و درباره جنگ اوکراین سوال نمی‌کنید.

مهدی طارمی: او که به هر طریقی از پاسخ به سوال درباره شرایط ایران و خیزش انقلابی مردم طفره می‌رفت در پاسخ به خبرنگار که گفت شما ایرانی هستید و من الان به عنوان بازیکن فوتبال تنها درباره حس شما از وضعیت کشور خودتان و اینکه شما الان در جام جهانی هستید، می‌پرسم، گفت: من فقط بازیکن فوتبالم و سیاست به من ربطی ندارد. نمی‌دانم شما دنبال چی هستید!

بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. طارمی در باشگاه پرسپولیس در دو فصل پیاپی1395-94 و 1395-96 آقای گل لیگ برتر ایران و نیز در همین فصل بازیکن سال فوتبال ایران شد.

 او سپس در الغرافه قطر و ریوآوه پرتغال هرکدام یک فصل بازی کرد و به باشگاه پورتو انتقال یافت. طارمی در پورتو در فصل 2019-2020 بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال شد. او در فصل 2020-21 نیز با ثبت بیشترین پاس گل فصل، در ترکیب منتخب لیگ برتر پرتغال قرار گرفت و بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا 2020-21 را در مقابل چلسی با ضربهٔ برگردان به ثمر رساند که این گل نامزد دریافت جایزه پوشکاش فیفا سال2021 شد.

طارمی در ردهٔ ملی از سال 1394 به تیم ملی ایران دعوت شد و در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2018 از بازیکنان کلیدی در صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2018 بود. او در جام جهانی 2018 و جام ملت‌های آسیا 2019 در ترکیب اصلی ایران حضور داشت.

مهدی طارمیدوران حرفه ای مهدی طارمی

مهدی طارمی، فوتبالیست مطرح ایرانی متولد 27 تیر 1371 در بوشهر است.طارمی فوتبال را بصورت جدی از سال 1377 وقتی 6 ساله بود زیر نظر پدرش در مدرسه فوتبال صدا و سیما شروع کرد و در سال 1381 وارد تیم جوانان «برق بوشهر» شد.سپس در تیم «حیات بوشهر» بازی کرد و در سال 1384 به جوانان «باشگاه ایرانجوان» پیوست و سال 1387 وارد رده بزرگسالان این تیم شد.این ملی پوش ایرانی پورتو، فرزند آخر است و برادرش بنام محمد (بازیکن فوتبال) و یک خواهر هم دارد.او در محله ای به نام شغاب بوشهر به دنیا آمده است.از ابتدا پرسپولیسی بوده است اما خواهر و برادرش استقلالی هستند و در خاطره ای می‌گوید: هر وقت با استقلال بازی داریم، خواهر و برادرم می گویند امیدواریم پرسپولیس 2 گل و استقلال 3 گل بزند.طارمی نتوانست سربازی خود را در تیم نظامی فجر سپاسی بگذراند به همین دلیل سال 1391 او یک و نیم سال از خدمت اش را در پادگان نیروی دریایی بوشهر گذراند.

مهدی طارمیدرخشش ادامه دار مهدی طارمی در دل اروپا در کرانه شهر بندر نشین پورتو او را به ستاره ای تغییر ناپذیر در ترکیب دراگائو بدل کرده. برای ما که برای تماشایش با رگ های برآمده گردن که برتافته از احساسات ذاتی او را دنبال می کنیم، درخشش وصف ناشدنی که برایمان یادآورِ یکی از مودب و عاقل ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ماست؛ یادآورِ یکی از بهترین و پرتلاش ترین آنها، یادآورِ وحید هاشمیان.

وحید هاشمیان  شماره 16 شناخته شده در منطقه "روهر" ؛ از گِلزنکرشن گرفته تا دورتموند و فراتر از آن. مردی با خاصیت اغوای مدافعان و گلرها.

در عصری که فوتبالمان تازه رنگ و روی مدرن شدن به خود گرفته بود، تازه طعمِ لژیونر شدن را با ابهت شهریارِ فوتبال ما علی دایی طی دیدارهای آرمینیا بیله‌فلد و بعدتر با پیراهن اوپلِ مونیخی ها و جامه با نوارهای عمودی و عریضِ هرتابرلین شناختیم؛ روحیه جنگندگی و شوت های سهمگین کریم باقری را طی دیدارهای بوندس‌لیگا تجربه کرده و فرارهای برق آسای خداداد عزیزی را در اف سی کلن رویت کردیم.

کمی بعد تر برای فوتبال ما که چارچوب حرفه ای بودن را شناخته بود، به نظاره نشستن مهاجمِ سربه‌زیری که پرچم کشورش را به دست گرفته و با پشتکار زیاد سری در میان سرها درآورد حس خاصی داشت که شاید آن را بشود به گلزنیهای دائمی مهدی طارمی در پورتو مقایسه کرد.

پس برای خیلی‌ها برگردان معرکه طارمی در دیدار برابر چلسی، همان حس و تعلقی را داشته که قبل تر قیچیِ به یاد ماندنی هاشمیان . ضربه ای برای بازکردن قفل دروازه مونیخ 1860.

مهدی طارمیمهدی طارمی در تیم ملی

مهدی طارمی با 187 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن، راست پا می باشد اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد.وی در فروردین 1394 با تک گلی که از نقطه پنالتی مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا زد به شدت محبوب پرسپولیسی ها شد.او در مدت سه فصل خود در پرسپولیس 112 بازی به میدان رفت و 55 گل بثمر رساند و بعنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه نیز لقب گرفت.طارمی چند روز قبل از ورود به باشگاه پرسپولیس در 26 اردیبهشت 94 توسط  کارلوس کیروش به تیم ملی دعوت مهدی طارمی از بازیکنان تاثیرگذار در تیم ملی است.او سابقه انجام 57 بازی در ایران را دارد و 27 گل را به ثمر رسانده است.او نقش موثری در صعود ایران به جام جهانی قطر ایفا کرد.او اخیرا از وضعیت بلاتکلیف تیم ملی با انتشار توییتی انتقاد کرده بود. شد.او سال 93 – 94 علاوه بر برترین مهاجم لیگ ، مرد سال فوتبال ایران نیز شد.

مهدی طارمیمهدی طارمی و ازدواج

مهدی طارمی یکی از ستاره های فوتبال است که بسیار موردتوجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد.یکی از اتفاقاتی که هواداران او بسیار منتظر آن بودند، رخ داد که این رویداد، ازدواج وی است.مهدی طارمی از همسر خود سرانجام با انتشار عکسی رونمایی کرد که البته این تصویر غیررسمی بوده و هنوز واکنش او را به دنبال نداشته است.او سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است. طارمی بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند. او و همسرش مشغول تدارک در این زمینه هستند و به زودی مراسم عروسی خود را برگزار می‌کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید