قیمت مرغ | افزایش قیمت مرغ

قیمت مرغ امروز منفجر شد | قیمت مرغ به چند رسید؟

مرغ گرم در مغازه‌ها کیلویی ۶۳ تا ۶۵ هزار تومان فروخته می‌شود و این در حالیست که رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران می‌گوید فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب یعنی ۶۳ هزار تومان تخلف است.

قیمت مرغ امروز منفجر شد | قیمت مرغ به چند رسید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 قیمت مرغ طی چند ماه گذشته افزایشی بود. قیمت مرغ در بازار با نوسان همراه است. قیمت مرغ پس از بین بردن جوجه های یک روزه روند صعودی به خود گرفت. قیمت مرغ به دلیل نبود نظارت موثر گران شد. قیمت مرغ امروز را در ادامه می خوانیم.

قیمت مرغ

بر اساس مشاهدات میدانی از خرده فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم کامل ۶۳ تا ۶۵ هزار تومان و در میادین میوه و تره بار نیز بر اساس نرخنامه سازمان میادین کیلویی ۶۲ هزار تومان است.

گفتنی است قیمت‌های ذکر شده مغازه‌ها و خرده فروشی‌ها حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

مهدی یوسف خانی - رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی - با بیان اینکه نرخ مصوب هر کیلو مرغ گرم ۶۳ هزار تومان است، به ایسنا، گفت: فروش مرغ بیش از نرخ مصوب گرانفروشی محسوب می‌شود و نباید اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: در میدان بهمن نیز قیمت مرغ به صورت عمده کیلویی ۵۸ هزار تومان و خرده فروشی تا ۶۳ هزار تومان است.

یوسف خانی در پایان افزود: چه مغاره‌داران مرغ را گران بخرند و چه بالاتر از نرخ مصوب بفروشند تخلف است و باید نرخ مصوب رعایت شود.

قیمت مرغ و گوشت به یک رقم تاریخی رسید!

 با وخیم‌شدن شرایط اقتصادی – معیشتی مردم در پی تورم افسارگسیخته، افزایش بی‌سابقه قیمت گوشت و مرغ خبرساز شده و انتقاد برخی چهره‌ها از عملکرد دولت رئیسی در مهار گرانی را در پی داشته است.

مسعود امراللهی مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی میانگین قیمت گوشت را حدود ۲۹۰ هزار تومان اعلام کرده است.

امراللهی گفت: مقرر شد ‌گوشت‌های بسته‌بندی خاص ‌تولید نشود و گوشت‌ها عمدتا به صورت مخلوط و ران و سردست باشد تا برای مردم عمومیت داشته باشد.

مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه دستوری که به انجمن بسته‌بندی داده شده مقرر شد ‌گوشت‌های بسته‌بندی خاص ‌تولید نشود و گوشت‌ها عمدتا به صوت مخلوط و ران و سردست باشد تا برای مردم عزیز عمومیت داشته باشد.

مسعود امراللهی مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی میانگین قیمت گوشت را حدود ۲۹۰ هزار تومان اعلام کرد و اظهار داشت: آنالیز گوشتی که به عنوان گوشت لاشه گوسفندی جوان است بین ۲۸۰ تا ۲۹۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت گوشت قرمز ۲ اسفند ۱۴۰۱

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات در اسفند ۱۴۰۱ + توضیحات بسیار مهم و ضروری و جدول

وی با بیان اینکه گوشت گرم وارداتی و گوشت گرم داخلی هم‌اکنون در حال توزیع در بازار است، گفت: مصرف روزانه تهران حدودا ۴۰۰ تن است.

مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی با انتقاد از اینکه “یک دست مغز ران و گوشت لخم بدون چربی در قالب یک بسته گوشتی نیم میلیونی عرضه شده است، تصریح کرد: این درحالیست که شاید از یک لاشه حدود ۷ درصد وزن گوشت لخم نداشته باشد.

‌وی با بیان اینکه در مجموع در صنعت دسته‌بندی ۹۷ کیلوگرم از این گوشت تولید شده بود، ادامه داد: با توجه دستوری که به انجمن بسته‌بندی داده شده مقرر شد این گوشت‌های بسته‌بندی خاص هم تولید نشود و گوشت‌ها عمدتاً به صوت مخلوط و ران و سردست باشد تا برای مردم عزیز عمومیت داشته باشد.

از هفته گذشته، عکسی با مضمون یک بسته گوشت یک کیلویی با قیمت ۵۰۰ هزار تومان در فضای مجازی دست‌به‌دست شد، موضوعی که واکنش بسیاری از کاربران را در پی داشت/ تسنیم

برترین‌ها: با وخیم‌شدن شرایط اقتصادی – معیشتی مردم در پی تورم افسارگسیخته، افزایش بی‌سابقه قیمت گوشت و مرغ خبرساز شده و انتقاد برخی چهره‌ها از عملکرد دولت رئیسی در مهار گرانی را در پی داشته است.

آقای رئیسی، قیمت گوشت از نیم میلیون هم گذشت!

گسترش نیوز خبر داد که قیمت گوشت قرمز در رکوردشکنی عجیبی نیم میلیون شده است!

قیمت یک کیلو گوشت قرمز ۵۰۰ هزارتومان را رد کرد.

قیمت گوشت خورشتی بدون استخوان گوسفند یک کیلوگرمی به ۵۰۹ هزارتومان رسیده است.

همچنین برای خرید نیم کیلوگرم گوشت قرمز قیمه‌ای گوسفند باید ۲۸۸ هزارتومان هزینه کنید.

دو کیلو سر دست گوسفندی هم ۸۷۰ هزارتومان قیمت‌گذاری شده است.

چندی پیش محمدتقی فاضل میبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشته بود:

رییس جمهور به وزارت رفاه ضمن دستوری ،چند گفتند کرامت انسانی حفظ شود.

آقای رییس جمهور! رفتم قصابی گوشت در دولت شما. خانمی با ۵۰هزارتومان گوشت خواست قصاب گفت نمی‌شود.

گفت آشغالهای گوشت هم خوب است. چندروز است بچه هاگوشت نخوردن .

آقارییسی با این اقتصاد کرامتی می ماند؟


قیمت مرغ هم نجومی شد!

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نوشت:

* قیمت کنونی مرغ زنده درب مرغداری ۴۳ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم و مرغ گرم در خرده فروشی‌ها ۶۳ هزارتومان است.

* طی روز‌های گذشته قیمت هرکیلو مرغ زنده به دلیل کاهش عرضه از سوی مرغداران ۵ هزارتومان و مرغ گرم ۷ تا ۸ هزارتومان افزایش یافته است.

* علی رغم شرایط مناسب جوجه ریزی و مازاد تولید، تقاضای چندانی در بازار وجود ندارد.

کنایه سنگین مداح معروف به گرانی گوشت و دلار

محمدحسین پویانفر در توئیتر خود با انتقاد از گرانی‌های اخیر نوشت:

اگر به بی بصیرتی متهمم نمی‌کنید، به قیمت دلار و سکه و گوشت نگاهی بیاندازید.

دیدگاه خود را ارسال کنید