تست شخصیت شناسی | آزمون تست شخصیت شناسی

با این تست شخصیت شناسی به اخلاقیات خود پی ببرید | کدام تصویر را انتخاب می کنید؟

با این تست شخصیت شناسی به اخلاقیات خود پی ببرید | کدام تصویر را انتخاب می کنید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود. تست شخصیت شناسی به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.از تست‌ شخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد. یکی از اولین اشکال تست‌ شخصیت‌ شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌ شخصیت‌ شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

یک گزینه ها را انتخاب کنید. سپس پیامی را که برای شما می آورد بخوانید.

تصویر شماره یک:

(عقاب سفید) یک استاد روحانی است که از شما می‌خواهد که به برادر یا همنوع خود احترام بگذارید. احترام گذاشتن، قلب شما را نورانی میکند و به شما آرامش میدهد. با دیگران ارتباط برقرار کنید وعشق و احساس خود را به آنها نشان دهید.

توصیه: اگر احساس غم یا ناامیدی می‌کنید، چشمانتان را ببندید و به قلبتان نگاه کنید، قلب و عشق شما یک شعله ابدی است که در شما زندگی می‌کند، فقط کافی است آن را تجسم کنید. شما موجودی نورانی هستید.

این کار را قبل از خواب، در مدیتیشن، هنگام رانندگی، پیاده روی، در هر زمانی انجام دهید. نور درونی شما، زندگی اطرافیانتان را روشن می کند. همیشه به یاد داشته باشید که همه ما یکی هستیم.

تصویر شماره دو:

یک استاد روحانی می آید تا به شما آرامش دهد که دردهای خود را فراموش کنید و شما را به مسیری که باید بروید، برساند و به شما کمک کند تا اشک های خود را پاک کنید و در لحظه حال زندگی کنید.

توصیه: فراموش نکنید که هر درد و رنجی، هدفی دارد و آن هدف ،تجربیات جدید است. اگر فراموش کردن دردها برایتان سخت است چشمانتان را ببندید و خود را با بال های طلایی تجسم کنید و خودتان را در آغوش بگیرید . اینکار به شما آرامش میدهد و به شما کمک میکند تا علت موقعیت های خاص زندگی خود را درک کنید.

شما می توانید این کار را در هر زمانی انجام دهید. ایمان داشته باشید تا به نتیجه برسید. هر چیزی در زندگی ،هدفی دارد.

تصویر شماره سه :

حضرت مریم به شما یادآوری میکند که زندگیتان را دوست داشته باشید. اگر غمگین هستید ، تنهایید ، اگر احساس می‌کنید که زندگی ارزش ندارد، فراموش نکنید که کسی هست که همیشه ما را در آغوش می‌گیرد، درست مثل یک مادر مهربان، همیشه هست و در شرایط سخت، دست شما را رها نمیکند و از همه ما مراقبت میکند.

توصیه: در لحظات غم و اندوه، چشمان خود را ببندید و تجسم کنید که چگونه این استاد زیبا و مهربان شما را در آغوش می گیرد و به شما آرامش می دهد. شما در هر لحظه از زندگی‌تان محبوب و دوست‌داشتنی هستید، خدا هرگز شما را فراموش نکرده است. آغوش او را احساس کنید.

منبع: طلا

تست شخصیت شناسی امروز را از دست ندهید | حتما بگو چی دیدی تا ضعف اخلاقیتو بگم

تست شخصیت شناسی

دیدن ماهیگیر

اگر ماهیگیر را در تست شخصیت ماهی گیر دیدید، شما فردی هستید که به ندرت در جایی مستقر می شوید. شما بدون توجه به عواقب به دنبال اهداف و کارتان می روید. شما از نشستن متنفرید و همیشه به دنبال فعالیت های جدید هستید. منطقه راحتی برای شما نیست. از افراد دروغگو و ریاکار فاصله می گیرید. شما سخاوتمند، مهربان و همیشه مایل به کمک هستید. برای نه گفتن به کسانی که بیشتر دوستشان دارید مشکل دارید و می توانید شادی خود را قربانی کنید تا عزیزانتان را به شادی و خوشی ببینید.

دیدن ماهی

اگر ماهی را در تست شخصیت ماهی گیر دیدید، شما به دلیل عملگرا بودن خود متمایز هستید. شما تمایل دارید به راحتی هر تعارضی را حل کنید و ترس هرگز شما را برنده یا فلج نمی کند. شما ترجیح می دهید پیش داوری نکنید و تمایل دارید خود را به جای دیگران قرار دهید تا بفهمید چه اتفاقی برای آنها می افتد. شما به شدت وفادار هستید. دوست دارید همه همانطور رفتار کنند که شما با آنها رفتار می کنید. شما به راحتی می بخشید و تصمیم می گیرید که کینه نداشته باشید. شما فرد بسیار آرامی هستید. شما سعی می کنید مثبت باشید و به دنبال این هستید که نیمه پر لیوان را به جای نیمه خالی ببینید.

تست شخصیت شناسی مردان سفید پوش و آبشار

تست شخصیت شناسی

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. هر روز اهدافی معین برای موفق شدن تعیین کنید، و بعد هر تلاش را به گونه ای انجام بدهید که از انتظارات خود فراتر عمل کرده باشید. سه چیز لازم برای رسیدن به یک هدف با ارزش عبارت است از : کار ، استقامت و عقل سلیم. هیچ چیز نمی تواند جلوی یک نفر با نگرش ذهنی درست را در رسیدن به هدفش بگیرد. اجازه ندهید شرایط شما را نا امید و دلسرد کند.

اگر اول آبشار را دیدید

تحلیل پاسخ شما به تست شخصیت امروز این است که اگر آبشار را دیدید نشان میدهد شما فردی اجتماعی هستید ولی برای تنهایی خود نیز بسیار اهمیت قائل هستید در واقع شما ترکیبی از یک فرد درونگرا و برونگرا هستید.

اگر گروهی از مردان سفید پوش را دیدید

اگر گروهی از مردان سفید پوش را دیدید نشان می دهد شما در بلاتکلیفی عجیبی در زندگی به سر می برید در واقع شرایط زندگی شما را به این حال کشانده است جالب است با اینکه خود را به جریان آب سپردید و میگویید هرچه پیش آید خوش آید ولی بازهم دست از رویاهای خود برنمیدارید.

دیدگاه خود را ارسال کنید