قیمت گوشت | قیمت گوشت در بازار

قیمت گوشت امروز شگفت انگیز شد | قیمت گوشت به چند رسید؟

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: اکنون هرکیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۳۵۵ تا ۳۶۰ هزارتومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود به مصرف کننده عرضه می‌شود.

قیمت گوشت امروز شگفت انگیز شد | قیمت گوشت به چند رسید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت گوشت و مرغ در بازار تهران اعلام شد. قیمت گوشت به نرخ روز اعلام شد. قیمت گوشت و مرغ در حال افزایش می باشد. با توجه به افزایش قیمت گوشت، تقاضا گوشت نیز پایین آمده است. قیمت گوشت به نرخ روز 25 خرداد را در این گزارش می خوانید.

قیمت گوشت

علی اصغرملکی از کاهش عرضه دام در بازار خبر داد و افزود: با توجه به بهبود شرایط جوی و بارش در غرب و اعیاد پیش رو، دامداران تعجیلی در عرضه دام ندارند تا بتوانند در موقعیت بهتر دام خود را عرضه کنند.

به گفته او، گرچه بازار دام رونقی ندارد، اما کاهش عرضه نسبت به هفته قبل موجب شده تا قیمت هرکیلو دام با افزایش ۱۰ تا ۱۵ هزارتومانی به ۱۷۰ تا ۱۷۵ هزارتومان برسد.

ملکی ادامه داد: اکنون هرکیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۳۵۵ تا ۳۶۰ هزارتومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود به مصرف کننده عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی بیان کرد: با توجه به کاهش مصرف پروتئین در فصل گرما، در صورت مهار قاچاق دام و عدم مجوز برای صادرات نیازی به واردات گوشت نداریم.

نبض بازار: عباس رحمانی رئیس اتحادیه مرغداران تعاونی استان قزوین گفت: مرغداران به علت قیمت پایین مرغ هرروز در حال ضرر هستند، مرغ باید به‌دست مصرف‌کننده با قیمت ۷۰ هزار تومان برسد و از آن طرف از مرغدار با قیمت ۵۵ هزار تومان خریداری می‌شود، در صورتی که به خاطر مشکلات ارزی و نهاده‌های دامی قیمت مرغ برای مرغداران بالاتر از این قیمت می‌افتد.

وی ادامه داد: جوجه ریزی برای مرغداران متاسفانه صرفه اقتصادی ندارد و مرغداران هم تمایلی به جوجه ریزی ندارند. یکسری از مرغداران تعطیل کردند و این موضوع باعث شده که عرضه کم شود و تقاضا نسبت به مرغ افزایش یابد.

رئیس سابق اتحادیه گوشتی مرغداران با بیان اینکه باید قیمت مرغ یک سوم گوشت قرمزباشد گفت: قیمت مرغ باید کیلویی ۱۵۰ هزار تومان باشد ولی متاسفانه بی‌توجهی دولت و قطع نهاده‌های ارزی۴ هزار و ۲۲۰ تومانی باعث شده است مرغداران درحال‌حاضر با ارز آزاد نهاده تهیه کنند و این برای مرغدار به صرفه نیست.

وی تاکید کرد: دولت و وزارت جهاد کشاورزی مداخلات نادرست می‌کند و مرغداران را به جای تقویت تهدید می‌کنند و می‌گویند مرغ ندهید، وارد می‌کنیم. مرغداران را تهدیدهای بچگانه می‌کند و مرغداران هم اقدام به جوجه ریزی نمی‌کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید