جزئیات جنایت هولناک در مشهد | شلیک مرد نقابدا به جوان ۳۰ ساله مقابل چشم فرزندان

مردی که چادر سر کرده و با زور اسلحه یک پراید دزدیده بود، خودش را مقابل یک سوپرمارکت رساند و به شیوه‌ گنگسترها ۲ کلت بیرون کشید و مرد پشت دخل را کشت.

جزئیات جنایت هولناک در مشهد | شلیک مرد نقابدا به جوان ۳۰ ساله مقابل چشم فرزندان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مردی که چادر سر کرده و با زور اسلحه یک پراید دزدیده بود، خودش را مقابل یک سوپرمارکت رساند و به شیوه‌ گنگسترها ۲ کلت بیرون کشید و مرد پشت دخل را کشت.

نیمه شب شنبه مرد نقابداری که چادر زنانه پوشیده بود تلاش کرد تا راننده یک دستگاه خودروی تیگو را با تهدید سلاح متوقف کند، اما راننده مذکور که به شدت ترسیده بود ، پدال گاز را فشرد و با انداختن مرد مسلح به یک سو، از چنگ وی گریخت. در همین حال جوان مسلح لاستیک خودرو را هدف گرفت و گلوله ای شلیک کرد ، ولی راننده بدون توجه به پنچری خودرو به فرار خود ادامه داد.

سارق مسلح که در سرقت خودروی شاسی بلند ناکام مانده بود با پای پیاده به سمت شمشادهای اطراف خیابان وطن دوست رفت و حدود ۱۰۰ متر بالاتر از محل سرقت نافرجام به انتظار طعمه ای دیگر نشست.

لحظاتی بعد پرایدی در کنار خیابان توقف کرد که رانندگی آن را زن جوانی به عهده داشت و چند کودک خردسال نیز سرنشین پراید بودند. مرد نقابدار بی درنگ از پشت شمشادها بیرون پرید و در حالی که اسلحه را روی سر زن جوان گذاشته بود از وی خواست از خودرو پیاده شود. راننده که از ترس به خود می لرزید فرزندانش را از خودرو خارج کرد و سوئیچ را روی خودرو گذاشت.

در این شرایط دزد مسلح پشت فرمان نشست و به طرف خیابان پورسینای ۱۷ پدال گاز را فشرد. او مقابل یک مغازه خواربار فروشی (سوپرمارکت) از پشت فرمان بیرون پرید و در حالی که ۲ قبضه سلاح کلت جنگی را مانند گانگسترها در دست می فشرد وارد مغازه شد و بلافاصله به سمت مغازه دار آتش گشود.

او در حالی «علی اصغر – م» را هدف شلیک ۴ گلوله قرار داد که دو فرزند ۹ و ۱۲ ساله مغازه‌دار نیز پشت پیشخوان مغازه و کنار پدرشان بودند. جوان مسلح که هنوز چادر زنانه را به سر داشت از مغازه خارج شد و به طرف جاده سرخس گریخت.

طولی نکشید که امدادگران اورژانس در دقایق اولیه بامداد به محل وقوع حادثه رسیدند اما مغازه دار ۳۰ ساله بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله ها جان سپرد.

دقایقی بعد با گزارش این ماجرای تکان دهنده به قاضی «محمود عارفی راد» (قاضی ویژه قتل عمد) تحقیقات قضایی شبانه آغاز و مشخص شد که سرقت مسلحانه خودروی پراید به خاطر ارتکاب جنایت مسلحانه بوده است، بنابراین طرح مهار در مناطق اطراف محل جنایت به اجرا درآمد تا این که خودروی پراید مذکور در ابتدای جاده سرخس در حالی پیدا شد که قاتل مسلح آن را رها کرده و به مکان نامعلومی گریخته بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید