قیمت بنزین | اخبار قیمت بنزین

قیمت بنزین جدی گران می شود | قیمت بنزین به چند می رسد؟

قیمت بنزین جدی گران می شود | قیمت بنزین به چند می رسد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

افزایش قیمت بنزین، موضوعی است که بارها مطرح شده است. بنزین یک کالای استراتژیک و مهم برای جامعه است، هر بار عده‌ای با هدف تشویش اذهان و روحیه جامعه، اخبار کذبی در مورد افزایش قیمت بنزین مطرح می‌کنند؛ که نه در دولت و نه در مجلس شورای اسلامی هیچ مصوبه ای در خصوص افزایش قیمت بنزین در دست بررسی نیست. حتی بارها مقامات کشور اعلام کرده‌اند که قیمت بنزین در سال‌جاری یعنی سال ۱۴۰۱ تغییری نخواهد داشت. در ادامه آخرین خبر از افزایش قیمت بنزین را بخوانید.

قیمت بنزین

افزایش قیمت بنزین واقعیت ندارد و احتمالا تعطیلی برخی از جایگاه های سوخت بخاطر تعویض شیفت یا بروز رسانی جایگاه است.

باشگاه خبرنگاران: مدیر بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص خبرهایی مبنی بر احتمال افزایش قیمت سوخت گفت: این موضوع هم تکذیب می شود و بخشنامه‌هایی که در این زمینه در فضای مجازی پخش شده، دروغ محض است.

عرب عاملی درباره تعطیلی برخی از جایگاه های سوخت گفت: تمامی جایگاه های سوخت تهران فعال است و خبرهایی مبنی بر تعطیلی کذب است.

او گفت: احتمالا تعطیلی برخی از جایگاه ها بخاطر تعویض شیفت یا بروز رسانی جایگاه است که تعطیلی در حد چند دقیقه است و به سرعت برطرف می شود.

عرب عاملی گفت: عملیات توزیع سوخت در جایگاه‌ها مطابق معمول و به‌صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام می‌شود و هیچ‌گونه برنامه تعطیلی در روزهای آینده نخواهد داشت.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: از مردم تقاضا می کنیم بدون هیچ‌گونه نگرانی و در کمال آرامش و طبق روال معمول در طول مدت شبانه‌روز اقدام به سوختگیری کنند.

عرب عاملی در خصوص خبرهایی مبنی بر احتمال افزایش قیمت سوخت گفت: این موضوع هم تکذیب می شود و بخشنامه‌هایی که در این زمینه در فضای مجازی پخش شده، دروغ محض است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی عصر و شامگاه شنبه ۲۱ مرداد ماه از تعطیلی گسترده پمپ بنزین‌ها در مناطق مختلف تهران و کرج خبر داده بودند.

دیدگاه خود را ارسال کنید