تست شخصیت شناسی | آزمون تست شخصیت شناسی

با این تست شخصیت شناسی میفهمید چقدر حساسید | کدام فنجان را انتخاب می کنید؟

وقت آن رسیده که جنبه‌ای از خود را که ممکن است ندانید، آشکار کنید. برای چالش آماده‌اید؟ اکنون رمز و راز شخصیت خود را پیدا کنید.

با این تست شخصیت شناسی میفهمید چقدر حساسید | کدام فنجان را انتخاب می کنید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود. تست شخصیت شناسی به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.از تست‌ شخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد. یکی از اولین اشکال تست‌ شخصیت‌ شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌ شخصیت‌ شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که شخصیت حساسی دارید یا خیر؟ تست شخصیتی که در ادامه وجود دارد این واقعیت را برای شما آشکار می کند که شما تا چه حد حساس هستید.

کاری که باید انجام دهید این است، به تصویر زیر نگاهی بیندازید که شامل سه فنجان چای مختلف است،  یکی را انتخاب کنید که بیشتر به آن علاقه دارید. اما به یاد داشته باشید، بیش از حد به آن فکر نکنید! اولین انتخاب شما بهترین گزینه برای شما است.

تست شخصیت

اگر فنجان چای ۱ را انتخاب کردید:

اگر به اولین فنجان چای جذب شدید، فردی با شخصیت بسیار حساس هستید. شما از احساسات خود آگاه هستید و از ابراز آنها نمی‌ترسید. این ممکن است به این معنی باشد که شما راحت‌تر صدمه می‌بینید، همچنین به این معنی است که شادی، عشق و نشاط را در سطح عمیق‌تری تجربه می‌کنید.

به یاد داشته باشید، حساس بودن یک نقطه ضعف نیست، بلکه یک قدرت است. به شما امکان می‌دهد دیگران را درک کنید و با آنها همدلی کنید.

اگر فنجان چای ۲ را انتخاب کردید:

انتخاب فنجان دوم چای نشان می‌دهد که شما پوست کلفت و مقاوم هستید. شما می‌توانید انتقادات و موقعیت‌های دشوار را بدون اینکه اجازه دهید شما را برنجانند از سر بگذرانید و از آن‌ها عبور کنید.

این قدرت ابزار قدرتمندی است که شما را قادر می‌سازد از سختی‌ها عقب نشینی کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که گاهی اوقات مراقب خود باشید. اشکالی ندارد که آسیب پذیر باشید و احساسات خود را به اشتراک بگذارید.

اگر فنجان چای ۳ را انتخاب کردید:

اگر سومین فنجان چای توجه شما را جلب کرد، شما هم پوست کلفتید و هم روحیه حساسی دارید. شما می‌دانید که چه زمانی از احساسات خود محافظت کنید و چه زمانی اجازه دهید آنها نشان داده شوند.

شما می توانید در فراز و نشیب های زندگی با قدرت حرکت کنید.

به یاد داشته باشید، داشتن تعادل بین حساسیت و پوست گلفتی یک ویژگی نادر و خاص است.

مهم نیست که کدام فنجان چای را انتخاب کرده‌اید، به یاد داشته باشید که هر ویژگی شخصیتی نقاط قوت و چالش‌های خود را دارد. آنچه هستید را در آغوش بگیرید و به یادگیری و رشد ادامه دهید.

این تست را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید! آیا در مورد جنبه های بیشتری از شخصیت خود کنجکاو هستید؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید