سهام عدالت | شرایط واگذاری سهام عدالت

هشدار به تمامی دارندگان سهام عدالت | پیام جعلی درآمد سازی از طریق سهام عدالت

پیامک جعلی سود سهام عدالت برای شاکی ۷۸ میلیون تومان آب خورد.

هشدار به تمامی دارندگان سهام عدالت | پیام جعلی درآمد سازی از طریق سهام عدالت
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

واریز سهام عدالت به زودی انجام می شود. سهام عدالت مبلغ چندانی نیست. سهام عدالت برای سهامداران حائز اهمیت است. سهام عدالت بنا به ارزش معاملات مربوطه تعیین می شود. جزئیات جدید سود سهام عدالت را بخوانید.

سهام عدالت

درآمد ۷۸ میلیون تومانی با لینک سهام عدالت

رئیس پلیس فتا استان گفت : حساب بانکی‌ فردی که روی لینک جعلی واریز سود سهام عدالت کلیک کرده بود  خالی شد.

سرهنگ الوانی افزود : به‌منظور رسیدگی به شکایت این شهروند، بلافاصله کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار‌داده و پرونده اولیه در این خصوص را تشکیل دادند..

وی گفت : در بررسی‌های اولیه از سوی کارکنان پلیس فتا مشخص شد فرد کلاهبردار با این ترفند اطلاعات حساب بانکی قربانی را جمع آوری کرده و از این طریق از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

رئیس پلیس فتا استان افزود : با اقدامات تخصصی و فنی انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا ، فرد کلاهبردار که در خارج از استان سکونت داشت، شناسایی شد.

سرهنگ الوانی گفت :  با هماهنگی مقام قضائی، وجه کلاهبرداری‌شده به صورت کامل به حساب شاکی برگشت داده شد و پرونده نیز برای سیر مراحل قانونی به به مراجع قضائی ارسال شد.

وی افزود : برای مشاهده و دریافت سود سهام عدالت نیاز به هیچ‌گونه پرداخت وجهی نیست و این سود با‌توجه به اعلام مراجع رسمی در زمان مقرر به شماره حساب‌هایی که از قبل از سوی  افراد اعلام شده است، واریز می شود. 

رئیس پلیس فتا استان گفت : شهروندان به‌هیچ‌عنوان به پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی که در آن از مردم درخواست اطلاعات شخصی برای ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت می‌شود، توجه نداشته باشند و اخبار و اطلاعات مورد نیاز خودشان را فقط از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری معتبر کشور پیگیری کنند.

سرهنگ الوانی افزود : شهروندان می‌توانند برای پیگیری موارد مربوط به سهام‌عدالت خود به سامانه الکترونیکی سهام عدالت به آدرس https:‎//samanese.ir یا به سامانه جامع اطلاعات مشتریان به آدرس الکترونیکی https:‎//www.sejam.ir مراجعه کنند و در صورت نیاز نیز می‌توانند گزارش موارد مجرمانه در فضای مجازی یا شبکه‌های اجتماعی را با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ مربوط به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی با کارشناسان پلیس فتا در‌میان بگذارند.

دیدگاه خود را ارسال کنید