دو وام فوری 150 و 300 میلیونی بانک ملت با شرایط آسان و واریز یک روزه! | وام های فوری بانک ملت با بازپرداخت 3 ساله بدون نیاز به ضامن!

دو وام فوری 150 و 300 میلیونی بانک ملت با شرایط آسان و واریز یک روزه! | وام های فوری بانک ملت با بازپرداخت 3 ساله بدون نیاز به ضامن!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

دو وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی با کمترین کارمزد

به گزارش بانک اول در طرح نهال طرح افراد دارای حساب قرض‌الحسنه در نزد بانک ملی می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان اقدام کنند. این تسهیلات بدون سود و دارای ۴ درصد کارمزد است و شخص وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد. متقاضیان از طریق سامانه بام نیز می‌توانند با افتتاح حساب و کلیک بر روی گزینه حساب قرض‌الحسنه نهال ملی، نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

وام فوری

بانک ملی

نام وام نهال ملی

سقف وام

300 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

60 ماه

قسط وام

5,524,957 تومان

کل سود وام

31,497,397 تومان

مجموع رقم وام و سود

331,547,397 تومان

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

وام فوری

وام فوری طرح مهربانی

طرح‌ مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام دریافت کنند.

در این  طرح پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران با عنوان طرح «مهربانی ملی» متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

 به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در طرح مهربانی ملی  هر یک از متقاضیان و واجدین شرایط دریافت وام، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه(اشخاص حقیقی و حقوقی)  به صورت حضوری و غیر حضوری (در سامانه بام) و ارائه یک ضامن،  وام خود را دریافت کنند.

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا ۱۲  ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را با کارمزد ۴ درصد و با  بازپرداخت  ۶ تا  ۶۰ ماه را  دارند.

لازم به ذکر است، متقاضیان این وام با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب - افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه / مهربانی) افتتاح حساب نموده و از مزایای این طرح بهرمند شوند.

وام فوری

وام فوری یک روزه

افرادی واجد شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی مهر پوز هستند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پس انداز یا جاری داشته باشند و حداقل دو ماه از مدت زمان افتتاح سپرده‌شان گذشته و میانگین مناسب ایجاد شده باشد. ثبت نام کنندگان برای این وام باید ضمن داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد پذیرش بانک نیز داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۶۰ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان است. کل سود تسهیلات، ۳۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۳۹۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۳۱ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۹۶ تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برپایی این جشنواره را تقویت توان مالی دارندگان فعال پوزهای فروشگاهی متصل به این مجموعه و پرداخت وام قرض الحسنه ویژه از محل حساب دستگاه‌های پوز اعلام کرده است. امکان دریافت وام قرض الحسنه جهت خرید کالا و خدمات مورد نیاز از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک برای دارندگان دستگاه‌های پوز و افزایش فروش اقساطی محصولات برای دارندگان دستگاه‌های پوز بانک در قالب قرارداد «پذیرندگی طرح کالا کارت» از جمله دیگر اهداف برپایی این جشنواره هستند.

وام خوداشتغالی بانک رفاه کارگران به افرادی اعطا می‌شود که از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و مورد تایید یکی از این نهادها قرار بگیرند.

به نقل از رده، مشتریان بانک رفاه کارگران که به وام ۱۵۰ میلیون تومانی این مجموعه احتیاج دارند گذشته از ارائه معرفی نامه باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گذشته از افتتاح حساب مذکور، باید حداقل ۱۰۰ هزار تومان در این سپرده نگهداری شود. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و سودی ندارد، تنها به آن چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۸۴ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۵۰ هزار و ۳۲۱ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۲ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۶۰ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۱۷۲ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۹۶۰ تومان خواهد بود.

وام فوری 300 میلیونی بانک سینا با سود ارزان

شرکت نام وام سود سقف وام نوع ضمانت نیاز به سپرده حساب سپرده لازم مدت زمان خواب سپرده مسدودی سپرده نسبت مبلغ وام به میزان سپرده حداکثر زمان بازپرداخت قسط وام کل سود وام مجموع رقم وام و سود سپرده جداگانه هزینه‌های جانبی شرایط و مقررات

افزایش سرمایه همیشه یکی از دغدغه‌های آدم‌هایی است که شاید خیلی اهل ریسک و کارهای اقتصادی نیستند. طرح ارغوان بانک سینا بیشتر از هر کس، به درد همین افراد می‌خورد. کسانی که پس‌اندازی دارند اما مقدار این پس‌انداز به قدری نیست که بتوانند ماشین، کالا یا وسایل موردنیازشان را بخرند، یا پولشان را تبدیل به سرمایه‌ای برای کسب‌وکار کنند. بعضی‌ها هم همیشه مقداری پول در حساب بانکیشان دارند اما برنامه‌ای برای آن نقدینگی در نظر نگرفته‌اند. طرح ارغوان بانک سینا علاوه بر تمام متقاضیان وام، به درد تمام این دسته از افراد می‌خورد.

دیدگاه خود را ارسال کنید