قیمت مرغ| قیمت مرغ امروز| قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار

قیمت مرغ امروز 28 فروردین 1401| مرغ ارزان شد

قیمت مرغ امروز یکشنبه 28 فروردین 1401 اعلام شد.

قیمت مرغ امروز 28 فروردین 1401| مرغ ارزان شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت مرغ امروز اعلام شد. قیمت مرغ بالاخره کاهشی شد. قیمت مرغ به دلیل کاهش تقاضا روند کاهشی را پیش گرفت. قیمت مرغ طی یک سال گذشته در نوسان بود. قیمت مرغ پس از کاهش جوجه ریزی گران شد.

قیمت مرغ

قیمت مرغ امروز 28 فروردین

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: گوشت مرغ گرم تنظیم بازار که تا روز گذشته در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۲۹ هزار و ۹۷۰ تومان عرضه می‌شد با یک هزار و ۱۰۰ تومان کاهش، از صبح امروز با قیمت هر کیلوگرم ۲۸ هزار و ۸۷۰ تومان عرضه می‌شود.

کاهش یک هزار و ۱۰۰ تومانی قیمت گوشت مرغ تازه به دنبال کاهش پنج هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد از هر کیلوگرم ۲۵ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان و کاهش ۲ هزار تومانی قیمت هر شانه تخم مرغ از ۴۳ هزار تومان به ۴۱ هزار تومان صورت می‌گیرد.

در تازه‌ترین نرخنامه گوشت تازه گوسفند و گوساله قیمت گوشت گوسفند ۱۶ درصد و گوشت گوساله ۱۱ درصد از میانگین قیمت‌های سطح شهر پایین‌تر است.

قیمت انواع مرغ و تخم مرغ امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران از کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ در میادین میوه و تره بار خبر داد.

ایوب فصاحت با بیان اینکه بدلیل کاهش تقاضا و عرضه مناسب، قیمت تخم مرغ رو به پایین است، اظهار داشت: قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ داخلی که با قیمت ۴۳ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شد، با ۱۲۰۰ تومان کاهش به قیمت ۴۱۸۰۰ تومان رسید.

وی افزود: هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ وارداتی نیز که با قیمت ۳۹۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شد، با ۱۲۰۰ تومان کاهش، ۳۸۳۰۰ تومان به شهروندان عرضه می شود.

فصاحت خاطر نشان کرد: همچنین قیمت مرغ گرم در میادین میوه و تره بار از ۲۷۵۰۰ به ۲۶۶۰۰ کاهش یافته است.

گفتنی است بر اساس مشاهدات میدانی قیمت مرغ گرم در خرده فروشی‌های سطح شهر به ۲۶۹۰۰ تومان کاهش یافته در حالی که قیمت مصوب این محصول ۳۱ هزار تومان است.

قیمت انواع مرغ در یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

نوع مرغ

قیمت(تومان)

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق

۴۲,۹۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان

۴۴,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق

۴۸,۵۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال

۴۹,۵۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو

۴۸,۰۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال

۴۲,۱۰۰

بال کبابی ساده – بدون نوک بال

۴۲,۰۰۰

بازوی کبابی ساده

۳۳,۴۰۰

ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی را ۴۳,۰۰۰ تومان تصویب کرده است. این در حالی که تا پیش از این قیمت هر شانه تخم مرغ در میادین میوه و تره بار ۳۶ هزار تومان بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید