قیمت نان| قیمت جدید نان|فوری: خبر مهم درباره قیمت جدید نان

فوری: خبر مهم درباره قیمت جدید نان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: قیمت نان طبق مصوب سال گذشته است و افزایش نمی یابد

فوری: خبر مهم درباره قیمت جدید نان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت  نان به زودی تغییر می کند. قیمت نان هر سال با افزایش همراه می شود. قیمت نان در معیشت مردم تاثیرگذار است. قیمت نان وابسته به قیمت آرد است. قیمت نان در هر منطقه متفاوت است.

قیمت نان

جزئیات جدید قیمت نان

حشمت الله عسگری ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان استان تهران اظهار داشت: قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال گذشته است و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداریم.

وی با تاکید بر ضرورت بازرسی و نظارت بیشتر دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ذی‌ربط و همکاری اتحادیه نانوایان افزود: هرگونه افزایش قیمت نان مبنای قانونی ندارد و قطعاً با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

معاون اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: گستره نظارت‌ها نباید مختص به روزهای خاصی باشد؛ چراکه این موضوع باعث تعطیلی، کم فروشی و سو استفاده متخلفین به ویژه در ایام تعطیل خواهد گردید.

عسگری از فرمانداران شهرستان‌ها خواست ضمن تقویت اکیپ‌های گشت و بازرسی در حوزه آرد و نان نسبت به مدیریت این حوزه حساسیت دوچندانی داشته و اداره غله نیز با همکاری و تعامل بیشتر با فرمانداران نسبت به افزایش اختیارات و تصمیم گیری های این حوزه نهایت همکاری را به عمل آورند.

معاون استاندار تهران با تاکید بر ضرورت بازرسی‌های بهداشتی در سطح خبازی‌ها گفت: چرخه بازدید بهداشتی باید از سیلوی ذخایر گندم، کارخانجات آرد و خبازی‌ها به صورت مستمر و زنجیره‌ای با شدت بیشتر استمرار یابد.

دیدگاه خود را ارسال کنید