رتبه بندی معلمان | ایرادات طرح رتبه بندی معلمان | فرصت نهایی برای بارگذاری مدارک معلمان جامانده | معلمان بخوانند

فرصت نهایی برای بارگذاری مدارک معلمان جامانده | معلمان بخوانند

مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با صدور بخشنامه‌ای؛ زمان بارگذاری مدارک رتبه‌بندی معلمان جامانده، فوتی‌های شاغل و بازنشسته، جدید الاستخدام و معلمان مهرآفرین را اعلام کرد.

فرصت نهایی برای بارگذاری مدارک معلمان جامانده | معلمان بخوانند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رتبه بندی معلمان از دغدغه‌های مهم فرهنگیان است.رتبه بندی معلمان حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.رتبه بندی معلمان مدتهاست که قرار است اجرا شود.رتبه بندی معلمان برای معلمان اهمیت فوق العاده ای دارد.رتبه بندی معلمان با اما و اگرهای فراوان همراه است.

جزئیات بارگذاری مدارک معلمان جامانده

زمان بارگذاری مدارک معلمان جامانده اعلام شد.

در این بخشنامه آمده کرد: با عنایت به اینکه بازه زمانی اول برای ثبت اطلاعات معلمان ۲۵ شهریور۱۴۰۱ به پایان می‌رسد و در این مرحله برخی افراد به دلایل مختلف امکان ثبت و تکمیل اطلاعات را نداشته‌اند، مقررشده، برای افراد جامانده از بازه زمانی اول، فوتی‌های شاغل و بازنشسته از ۳۱ شهریور۱۴۰۱ به بعد، نیروهای جدیدالاستخدام از۳۱ شهریور۱۴۰۱ به بعد، دسترسی به سامانه رتبه‌بندی جهت ثبت و تکمیل اطلاعات فراهم شود.

همچنین بر اساس بخشنامه مذکور، دسترسی به سامانه رتبه‌بندی برای افراد مشمول تبصره ۴ ماده ۳ آئین‌نامه (مهرآفرین و...) نیز از ۲۵ مهر۱۴۰۱ تا ۱۳ آبان ۱۴۰۱ جهت ثبت و تکمیل اطلاعات فراهم می‌شود.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید