تیپ جدید همسر سابق هدیه تهرانی جنجال آفرید | همسر سابق هدیه تهرانی در جشنواره کن

تیپ جنجالی همسر سابق هدیه تهرانی

تیپ جدید هومن بهمنش، همسر سابق هدیه تهرانی جنجال آفرید.

تیپ جنجالی همسر سابق هدیه تهرانی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

هدیه تهرانی یک بازیگر ایرانی است.هدیه تهرانی در تهران متولد شده است.هدیه تهرانی از ستارگان سینمای ایران است.هدیه تهرانی متولد تیر 1351 است.هدیه تهرانی در فیلم های بسیاری بازی کرده است.

هدیه تهرانی

تولد هدیه تهرانی

هدیه تهرانی متولد 4 تیر 1351 در تهران، هنرپیشه سینمای ایران است.وی هنرپیشه کشور ایران در یک خانواده ی اهل گرگان به دنیا آمده است.او دارای مدرک دیپلم می‌باشد و تحصیلات اکادمیک ندارد، پدر هدیه تهرانی، رضا جوادیه تهرانی با خانواده ی میرزایی که از گرگانیان اصیل بودند ازدواج می‌کند.پدر هدیه تهرانی به گفته خود فیلم های بسیاری دیده و همیشه دخترش هدیه را با خود به سینما می‌برده است.وی همچنین در زمینه عکاسی فعالیت دارد.

untitled

چگونگی هنرپیشه شدن هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در یکی از خاطرات خود تعریف می‌کند که در فروشگاه در حال قدم زدن بودم و می‌خواستم برای کارهای دکوراسیونم حصیر بخرم که سنگینی نگاه دو نفر را لابلای قفسه ها روی خودم حس کردم؛ آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا که آن ها هم برای خرید به فروشگاه آمده بودند.من در اول به پیشنهاد حاجیان برای بازی پاسخ « نه» دادم ولی حاجیان و شریفی نیا شماره تماس مادرم را گرفتند و تماس شان با ما قطع نشد رفتن به دفتر سینمایی هدایت فیلم و عکس« رضا رخشان» برای تست گریم کافی بود تا وارد حرفه بازیگری شوم. من هم مثل خیلی های دیگر با مسعود کیمیایی آغاز کردم.« سلطان» اولین فیلمم با قرارداد 600 هزار تومانی بود.هیچ وقت بصورت جدّی و عاشقانه پی گیر بازیگری نبوده است ولی به هر جهت برایش جذابیت داشته است. جذابیتی که دنیای نمایش به هرشکلش برای همه دارد.

هدیه تهرانی

ازدواج هدیه تهرانی

در ابتدای سال 1386 خبر ازدواج او منتشر شد. وی در آن هنگام سوپراستار شماره یک ایران بود و فیلم هایش اکثراً پرفروش می‌شدند. زندگی وی با هومن بهمنش به یک سال هم نکشید و از هم جدا شدند.همسر سابقش اصالتا سنندجی بود و در لاهیجان زندگی میکرد . پیش از ازدواج وی، شایعه شده بود که او و علی انصاریان تصمیم دارند با هم ازدواج کنند که شایعه ای بیش نبود.یکی از بهترین نقش آفرینی اش که منجر به اخذ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد و تحسین نویسندگان و منتقدان را در پی داشت، بازی بیادماندنی هدیه تهرانی در چهارشنبه سوری بود.

هدیه تهرانی

 

نمایشگاه عکس هدیه تهرانی
هدیه تهرانی در ماه آذر سال 1388 نمایشگاه عکس هایش را در طبقات گوناگون منزل هنرمندان دایر کرد که این عکسها حدود 198 عکس بودند. این عکسها از 500 هزار تا 8 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند. وی با نمایندگان رسانه ها در خصوص این نمایشگاه جلسه ای داشت که در پایان با نقد سخت آن ها رو به رو شد و با چشمان گریان جلسه را ترک کرد.

هدیه تهرانی

 

هدیه تهرانی در قامت یک ورزشکار و هنرمند

هدیه تهرانی یک ورزشکار حرفه ای هم می‌باشد ، از شنا بگیر تا مقام قهرمانی در رشته رزمی تای چی دارد.سال 1392 بعنوان نایب رئیس کمیته بانوان در رشته تای چی در فدراسیون ووشو منصوب شد و حالا در تهران باشگاه ورزشی این رشته را در اختیار دارد.در خرداد 1394 خانم تهرانی در میان 19 هنرمند ویژه ای بود که در مراسمی با حضور علی جنتی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد نشان درجه یک هنری ، معادل دکترا را کسب کرد.طراحی داخلی یکی از هنرهای مورد علاقه خانم بازیگر است و در اوقات فراغت از بازیگری به این کار مشغول است و به وسایل و اشیای قدیمی علاقه زیادی دارد.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی و واکنش ها به ازدواجش

انتشار خبرهای ضد و نقیض درباره ازدواج هدیه تهرانی با واکنش جالبی از سوی او همراه بود، و در مقابل سوال یک خبرنگار که از او پرسید چرا هیچ واکنشی به این اخبار نشان نمی‌دهید و خانم بازیگر این گونه پاسخ داد که من می‌توانم هرروز به این فکر کنم که این نشریات زرد سالی هشت بار مرا شوهر می‌دهند، منطق می‌گوید حتی اگر بخواهیم عده این طلاق ها را حساب کنیم، با توجه به این که من درست در ساعت مقرر پس از سه ماه و ده روز شوهر کنم، باز هم سالی ده تا شوهر نمی‌توانم عوض کنم. انتظار دارید به این چیزها فکر کنم؟بروم و دور بیافتم و بگویم چرا این حرف ها را می‌زنید؟ اصلاً فرض کنید این کار را هم کردم، آن وقت تیتر می‌زنند هدیه تهرانی با حضور در نشریه ما ده تا ازدواجش در سال را تکذیب کرد.

هدیه تهرانی

نقش‌های ماندگار هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در طول دوران فعالیت سینمایی در نقش های ماندگار زیادی مقابل دوربین رفت و جوایز زیادی دریافت کرد اما برخی از نقش ها با استقبال زیادی مواجه شد.بازی در فیلم قرمز به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 77 یکی از درخشان ترین نقش های هدیه تهرانی است که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برایش به ارمغان آورد.بازی در فیلم شوکران یکی دیگر از بازی های ماندگار هدیه تهرانی بود که جایزه بهترین بازیگر زن از چهارمین دوره جشن حافظ را برایش به ارمغان آورد و به عنوان اولین بازیگر نقش اول زن سال به انتخاب انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران از او نام برده شد.

هدیه تهرانی

دیدگاه خود را ارسال کنید