بیوگرافی پیوند خواننده

بیوگرافی پیوند خواننده
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

پیوند Peyvand خواننده ای که تاکنون بیش از 90 آهنگ را به بازار ارائه کرده است و یکی از بهترین خواننده های پاپ کشور به شمار می رود. در این مقاله با پیوند زین العابدینی بیشتر آشنا می شویم.

 

معرفی

پیوند زین العابدینی . متولد 1350 . آبان ماهی . کارشناس ارشد مدیریت . مدیر بخش خصوصی . خواننده . نوازنده پیانو و ساکسیفون و گیتار . سال آغاز فعالیت 1397 . ماهر در شنا و سوارکاری و پینک پونگ . دارای دو آلبوم رسمی با مجوز از وزارت ارشاد . علاقه مند به فرش و دستبافی و سینما و تئاتر و گردش.

متولد سال 1350 خواننده و موسیقی دان ایرانی می باشد که در سه استایل پاپ، راک، رپ فعالیت دارد که چند سالی است در زمینه موسیقی کار می کند ولی به طور حرفه ای از سال 1397 آغاز به کار داشته است. اولین جرقه با هم خوانی و سرود ها و آهنگ هایی که از رادیو و تلویزیون می شنید شکل گرفت. همواره دوست داشت آلبوم موسیقی بده ولی به خاطر مشکلات و دغدغه های زندگی فرصت برایش فراهم نبود تا این که بلاخره به این سمت روی آورد.

آهنگ ها

«مادر»، «میلاد من»، «شیرین شیرین»، «سوژه عکسام»، «ایران جاویدم»، «تو هم برو»، «آزادی»، «پدر»، «مرد روزهای تنها»، «وصیت نامه» و «خاطره ها» موزیک های مورد علاقه پیوند هستند ولی او تاکنون آهنگ های دیگری هم چون بغلت یعنی، آروم آروم، اولین بار اتفاقی، آی دنیا، بال ابر ها، ببار ای ابر، بمون، بیخیال همه غیر خودت، کافه پاییز، چشمای تو، دل بده به من، دنیای چشمات، ای نازنین مادر، فصل پنجم، حتی یک نفر، کلاغ ها، خیال شیرین، لبریز ترکش، مادر، مال توئه، مرد تنها، میلاد من، پرنده عشق و .. را نیز منتشر کرده است. 

آلبوم های رسمی

  • عشق بی مرز اولین آلبوم رسمی پیوند می باشد که دارای هشت اثر می باشد که به نام های دامن حریر، اقرار، روز میلادم، چه معصومه چشمات، شال گردن، عشق بی مرز، مادر، شانه های کوه می باشند. 
  • صبح روشن نیز دیگر آلبوم رسمی پیوند می باشد که این نیز دارای یازده قطعه به نام های  اولین بار اتفاقی، زمین به آسمون بیاد، آروم آروم، بمون، آی دنیا، اکسیژن، عشق که، صبح روشن، شال گل گلی، دستام میلرزه، پام وایستا می باشد. 

موفق در دوران کرونا

در این دوران که متاسفانه حال دل هیچ کس خوب نبود این پیوند عزیز بود که توانست با بیشتر تولید آهنگ در این دوران نقش مهمی در زندگی مردم داشته باشد و حال دل مردم را خوب کند. وی را خواننده ای با بیش ترین آهنگ در دوران کرونا می نامند و مردم و هوادارانش نیز احترام خاص و علاقه خاصی به او پیدا کردند. 

Peyvand Singer

اینستاگرام

پیوند نیز همانند دیگر هنرمندان کشور در اینستاگرام برای خود صفحه رسمی داشته و در پیج خود نیز ویدئو و گالری از عکس های خودش را دارد. هم چنین آخرین اخبار مبنی بر قطعه های وی نیز از همین طریق امکان پذیر می باشد. صفحه رسمی اینستاگرام پیوند به آدرس ذیل می باشد: 

https://instagram.com/Peyvand.music1400/

نوازندگی

پیوند به خاطر فراموشی که در یک حادثه برایش رخ داد به دنبال یادگیری موسقی و ساز رفت. وی توانست در نوازندگی ساز های پیانو، ساکسیفون، گیتار مهارت کسب کند. وی به درخواست یکی از دوستان و علاقه شدیدش به خوانندگی به نوازندگی نیز روی آورد چه بسا در هنر و صدایش نیز تاثیر گذار بوده است. 

معرفی به انگلیسی

Peyvand Zain Al-Abidini is a singer born in November 1971 in Tehran. He has published many songs, the best of which can be called Madar, Milade Man, Shirin Shirin, Sozhe Axam, Iran Javidam, Toam Boro, Azadi, Pedar, Mard Rooz Haye Tanha, Vasiat Nameh,  Khatereha, Baghalet Yani and etc.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید