عطر و ادکلن مردانه با خط بو بالا

در دنیای عطر و ادکلن یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردان شیک پوش انتخاب عطر و ادکلن مردانه با خط بوی بالا و ماندگاری طولانی به ویژه در فصول سرد و دیگر فصول مختلف سال است.

عطر و ادکلن مردانه با خط بو بالا
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

در دنیای عطر و ادکلن یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردان شیک پوش انتخاب بهترین رایحه خوشبو با خط بوی بالا و ماندگاری طولانی به ویژه در فصول سرد و دیگر فصول مختلف سال است پس به این نتیجه میرسیم که اکسسوری استایل را کامل و جذاب نمی‌کند، در واقع این عطر است که بخش به خصوصی از جذابیت استایل مردانه را می سازد انتخاب بهترین عطر با ماندگاری بالا و خط بو میتواند یک خاطره خوب در ذهن دیگران به جا بگذارد پس پیش از آنکه به سراغ بهترین عطرهای مردانه با خط بوی بالا بپردازیم به معنی لغوی خط بو میپردازیم.

 

خط بو

همان‌طور که می‌دانید، فرانسوی‌ها بهترین سازندگان و تولیدکنندگان عطر در دنیا هستند، از این رو اصطلاحات بسیاری در ساخت و نوع عطر در زبان فرانسه وجود دارد که ممکن است بسیاری از آن کلمات معادلی در فارسی نداشته باشند. کلمه سیاژ یک کلمه پرکاربرد در ساخت و فروش عطر فرانسوی است و به معنی فردیست که بوی عطر یا ادکلن آن هنگام قدم زدنش کشیده و احساس می‌شود.

چطور می توان ادکلن با خط بو بالا را انتخاب کرد؟

به‌طور کلی، روایح شامل بوی گل (floral)، بوی تازگی (fresh)، بوی میوه‌ای (fruity)، بوی مرکبات (citrus)، انواع بوی شرقی (oriental)، انواع بوی چوب (woody) و بوی ادویه‌جات (spicy) می‌شوند که هر کدام طیف گسترده‌ای از بوها را در خود دارند همچنین به یاد داشته باشین اسپری کردن عطر در نقاطی از بدن مانند گردن، زیر فک، قفسه سینه، مچ، بازو یا آرنج می‌تواند در افزایش خط بوی عطر شما موثر باشد و حالا به لیستی از پرفروش ترین عطر و ادکلن مردانه با خط بو بالا که برخی از آن ها عطرهای همیشگی هستند و رایحه هایی که طرفدارهای زیادی دارند و برخی دیگر عطرهای قدیمی هستند که هرگز از مد نرفته‌اند به آن می پردازیم.

 

 

عطر مردانه ساواچ دیور SAUVAGE EAU DE PARFUM

ساواج یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه دیور است. ادوپرفیوم آن، مخصوصاً برای زمانی که نمی خواهید با پرفیوم یا ادوتویلت همراه شوید، گزینه بسیار خوبی است و دارای نت هایی از ترنج و وانیل است. هنگامی که این عطر را استشمام کنید، قطعا متوجه خواهید شد که چرا بسیاری از مردان آن را به عنوان ادکلن همیشگی خود انتخاب می کنند. دیور ساواج یکی از متفاوت ترین ادکلن های موجود در بازار است که می توانید در تمام فصول سال از آن استفاده کنید. حاوی ترکیباتی از آمبروکسان، فلفل سیچوان و ترنج است.

 

عطر مردانه جورجیو آرمانی ACQUA DI GIO

آکوا دی جیو از برند معروف جورجیو آرمانی، عطر دیگری است که می‌توانید در روز یا شب از ان استفاده کنید ، چه برای ناهار با دوستانتان چه برای یک قرار ملاقات عاشقانه در شبی رمانتیک برای انواع موقعیت ها بهترین گزینه است. عناصر آن شامل سدر، ترنج و نت‌های دریایی است که به زیبایی با هم ترکیب می‌شوند و ادکلنی با بوی تازه و مرکباتی ایجاد می‌کنند. آکوا دی جیو از زمان عرضه در سال 1996 به یکی از اصلی ترین و پرفروش ترین محصولات صنعت عطر تبدیل شده است. نت‌های الهام ‌گرفته از دریا حسی تمیز و کلاسیک و زیبایی به آن می‌دهند، در حالی که نت‌های روشن ترنج، نرولی و نارنگی سبز بوی تازه‌ای را حتی پس از یک روز طولانی برای شما به ارمغان می اورد.

 

عطر مردانه شنل BLUE DE CHANEL

بلو د شنل عطری پنج ستاره با رایحه ای تمیز و چوبی و متفاوت از برند محبوب و پرطرفدار کشور فرانسه است عطرساز نت های مرکبات و کهربا را به خوبی با همدیگر ترکیب می کند، در نهایت یک عنصر عالی مانند چوب سدر را اضافه می کند. این عطر را هر مردی در هر سنی استفاده کند

 

عطر مردانه ایو سن لورن Y EAU DE PARFUM

عطر Y از ایو سن لورن که درخشان، چوبی، زیبا، فریبنده و جسور توصیف می شود، دارای نت های چوبی، مریم گلی و شمعدانی است. این عطر که در یک بطری شیک و مردانه بسته بندی شده است، می تواند عطر مورد نظر شما برای قرارهای مهم و عاشقانه و در موقعیت های مختلف شبانه روزدر هنگام ورزش و قرارهای شبانه گرفته تا جلسات مهم کاری برای همه ی مناسبت ها قابل استفاده است.

عطر مردانه هوگو بوس HUGO JUST DIFFERENT

عطری پراز هیجان ، زیبا و نسیم های خنک که برای زیبایی بخشیدن به هر کاری که انجام می دهید خلق شده است . اگر به دنبال یک رایحه ای متفاوت هستید، این یک عطر فوق العاده است. ادکلن‌های زیادی وجود دارند که با رایحه‌های چوبی و مرکباتی توصیف می‌شوند، اما این ادکلن دارای ترکیبی از فریزیا، ریحان، کشمیران و نعنا خنک است. کاملا شادی آور توصیف شده است.جاست دیفرنت از برند هوگو در یک فلاسک مشکی خوش سیما با حروف قرمز عرضه می شود، پس قطعا در مقابل بطری های دیگر ادکلن که در خانه دارید کاملا متمایز خواهد بود و بهترین انتخاب برای فصول  بهار و تابستان  است

عطر اسپورت تام فورد TOBACCO VANILLE

این ادوتویلت با رایحه ی تند کهربایی در سال 2007 برای بانوان و آقایان خاص و سخت پسند وارد بازار شد. یک عطر تک جنسیتی رده بالا از تام فورد با نت های زنجبیل، تنباکو و کاکائو است. دارای رایحه شیرین و تند برای مردان و زنانی که معمولا نمی توانند بین این دو رایحه یکی را انتخاب کنند با بیش از هزاران طرفدار به نظر می رسد قیمت نسبتا بالا هم مصرف کنندگان را از آزمایش آن منصرف نکرده است. عطرساز مشهور اولیویه جلوتین با ترکیب نت های ابتدایی برگ تنباکو، نت های تند میانی وانیل، کاکائو، دانه تونکا، شکوفه تنباکو و نت های پایانی میوه های خشک و نت های چوبی معجونی هیجان انگیز خلق کرده است. عطرهای تام فورد از پرطرفدارترین محصولات در صنعت عطر هستند و در روزهای سرد زمستان و جشن های شبانه بهترین اثربخشی را دارد.

 

عطر مردانه ورساچه VERSACE EROS POUR HOMME

ورساچه اروس که الهام گرفته از نام خدای عشق یونان باستان است، از برگ‌های نعنا، پوست لیمو و سیب سبز برای ایجاد حسی میوه‌ای و نشاط فاقد رایحه‌های چوبی استفاده می‌کند رایحه ای پر انرژی که در طول شبانه روز کاری طولانی حس خوبی را برای شما به ارمغان می آورد، بهترین گزینه ای که می توانید برای این موقعیت انتخاب کنید. ورساچه اروس برای موقعیت هایی در استفاده محدود مناسب است، می‌تواند به‌ طور خاص و جذاب برای یک شب انتخاب شود. قدرت آن به نفع آن عمل می کند، زیرا تمام شب ماندگاری بالایی دارد. این عطر در بسیاری ازمواقع انتخابی برای جوان ها است و برای مهمانی های شبانه انتخاب فوق العاده ای می باشد. این عطر به دلیل شیرینی و خنکی بوی آن برای فصل بهار و تابستان بهترین است، اما پس از خشک شدن، نت های چوب سدر، خزه بلوط و ویتیور این رایحه را برای استفاده در ماه های سردتر ممکن می کند. به طور کلی، اگر به دنبال یک ادکلن همه کاره و حرفه ای هستید، این ادکلن را توصیه می کنیم

 

عطر مردانه پاکو رابان

این ادوتویلت چوبی تند توسط کریستف رینود، اولیویه پشه، میشل ژیرارد و کریستین دوسولیه برای مردان شیک پوش خلق و در سال 2008 به بازار عرضه شد. اگر بطری طلایی رنگ یک میلیون پاکو رابان شما را مجذوب خود نمی‌کند، رایحه آن قطعاً نظر شما را به خود جلب می‌کند. این ادکلن دارای نت‌هایی از گل رز، مشک، دارچین، نعنا، پتچولی و چوب سفید و بسیاری نت های دیگر است. این ترکیبات منجر به رایحه می شود که با نت های آغازین مرکباتی، نت های میانی تند و نت های پایانی چوبی شروع می شود. دقیقا همان نت هایی که در یک عطر نیاز دارید. رایحه ای شور، شیرین، تند ! عطری است که بسیار مورد علاقه خانم ها و آقایان خواهد بود. در ابتدا نت‌های نمکی، آمبروکسید و ترمه صاف را می‌توان بویید، اما تشخیص بوی گل سرخ کمی سخت‌تر است. 

 

عطر مردانه کرید AVENTUS

این عطر پرفروش از برند کرید در سال 2010 معرفی شد که همچنان مورد علاقه طرفدارانش است. نت‌های آغازین از سیب ترد، انگور فرنگی سیاه، آناناس و ترنج با نت‌های میانی و پایانی قوی‌تر شامل توس، نعنا هندی، وانیل و مشک ترکیب شده است. به طور کلی، کرید اونتوس رایحه ای خنک، مشک دار و میوه ای دارد و به طور قطع نشان دهنده یکی از بهترین عطرسازی است. هنگامی که اونتوس را باز می کنید، جذب رایحه ی خوشبوی آن میشوید بوی میوه ای و شیرین در عین حال چوبی، دودی و استوایی دارد رایحه ای خوشبو و دلچسب! کرید اونتوس یک عطر تابستانی فوق العاده برای هر گروه سنی می باشد که هم مردانه و هم خوشبو است

 

عطر مردانه تق هرمس

عطر اولین عطر برند هرمس برای با رایحه ای درخشان و مرکباتی است. این رایحه ترکیبی از مریم گلی، گل نرگس هیجان انگیز، چوب گل سرخ نیروبخش و رایحه گرم و فلزی اسکلارن است. این ترکیب مخصوصاً برای بهار و تابستان بسیارعالی است، اگرچه چوب گل سرخ گرم در تمام طول سال آن را جزو رایحه های مورد علاقه قرار می دهد. با این عطر احساس منحصر به فرد بودن و درخشش زیبایی را به خوبی درک می کنید. دارای ماندگاری 10 الی 12 ساعت و غلظت متوسط است. یک عطر بسیار مدرن برای آقایان  مناسب تمام فصل ها بجز زمستان است.

 

عطر مردانه کارولینا هررا BAD BOY

عطر معروف کارولینا هررا تعادل مناسبی را بین غلظت و پیچیدگی بوها ایجاد می کند. ترکیبی از نت های فلفل سیاه و سفید با ترنج مرکباتی است. رایحه ی آن با طراوت ملایم مرکبات و شکوفه پرتقال شروع می شود.نت‌های گلی دیگر به سرعت دنبال می‌شوند و توسط یاس، یلانگ یلانگ و گل سرخ هدایت می‌شوند. در انتها، گل سرخ خودنمایی میکند، اما من بوی سنبل را نیز در این ادوتویلت کشف کرده ام. رایحه ای خاص و خوشبو که برای استفاده روزانه مناسب است، اگرچه می توان آن را به عنوان رایحه ای تند در شبانه روز استفاده کرد. بطری جذاب و فریبندهاین عطر رعد و برق شکل آن به همان اندازه که با پیچ و خم برجسته متمایز می شود، نمادی از قدرت مردانه و ویژگی های سرسخت او می باشد.

 

عطر مردانه بولگاری MAN

بولگاری مِن که در سال 2010 به سراسر جهان عرضه شد، یک عطر کلاسیک و محبوب محسوب می شود. این عطر دارای رایحه مرکباتی، مشک دار و چوبی است. رایحه ای بسیار مطبوع، تازه، مشک دار و گلی که در عین حال آرامش بخش و حس نشاط و تازگی را به ارمغان می آورد و حس و حال آدم را خوب می کند. در انتهای محو شدن، عطر دارای جنبه های گرم خاصی و صمیمیت است، با این حال همچنان سبک است. این ویژگی آن را به شدت در بین افراد جذاب و فریبنده کرده است. ادوتویلت مِن شامل نت های آغازین از بنفشه ترد، نیلوفر آبی، ترنج و گلابی سفید می باشد. در همین حال، نت‌های میانی با نت‌های چوب کشمیر، چوب صندل و عنبر به آن زیبایی بیشتری می دهند.اگرچه بولگاری مِن با غلظت ادوتویلت به بازار عرضه شد اما ماندگاری و عمر طولانی تا 12 ساعت و حتی بیشتر دارد. اگر کمی بیشتر آن را اسپری کنید، جذاب‌تر و خط بوی بیشتری دارد . این عطر برای فصول پائیز و بهار مناسب می باشد چیزی در مورد عطرهای لوکس ایتالیایی وجود دارد که به سادگی بوی کلاسیک و جذابی را در شما ایجاد می کند.

سخن پایانی

بعد از شناخت عطر و ادکلن های مردانه ترند سال 2022 و شناخت رایحه و ماندگاری آن ها به بحث قیمت میرسیم برخی افراد از خرید ادکلن های گران قیمت احساس ترس میکنند با اینکه اصلا جای هیچگونه نگرانی نیست ادکلن های با کیفیت در هر قیمتی وجود دارند. اگر واقعاً دلتان یک پرفیوم با کیفیت می خواهد، همیشه حواستان به وب سایت خط بو باشد چرا که خرید آن را مقرون به صرفه تر می کند برخی افراد بر این باورند که ادکلن های گران قیمت ترکیبات طبیعی و ارزان قیمت مصنوعی است با اینکه این طرز فکر درست نیست، اغلب گاهی اوقات به دلیل مواد کمیاب مانند عود باعث افزایش قیمت میشود . به طور کلی قیمت یک کالا بر اصالت آن تعیین کننده نیست شما میتوانید در کنارما با تمامی عطر و ادکلن های سال با ماندگاری بالا و قیمت مناسب همراه باشید. در مورد جانوین بیشتر بدانید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید