فروش پروفیل سبک و استیل ضد زنگ با قیمت مناسب

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 پروفیل سبک یک ورق آهنی است با گرید st 11  تا st 14 که به شکل قوطی با ابعاد و اندازه های متفاوت در بازار عرضه شده اند و لذا فروش پروفیل سبک در بازار متنوع و در ابعاد و اندازه های مختلف صورت می گیرد. پروفیل سبک همچون استیل ضد زنگ کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد و از آن جایی که از فولاد و آهن تولید شده است می‌ تواند در صنایعی که با آهن کارایی دارند،مصرف بالایی داشته باشند و لذا به همین جهت فروش پروفیل سبک در بازار هم به صورت شاخه هم به صورت بندیل صورت می گیرد. پروفیل در بازار با قیمت مناسب به فروش می رسد ، از پروفیل در صنایع خودرو سازی در تولید بدنه و صندلی  برخی از قطعات خودرو استفاده می شود. فروش پروفیل سبک با قیمت مناسب توسط فروشنده گان خرده فروش و نمایندگان کارخانه های آن انجام می گیرد.

پروفیل سبک در کدام صنایع کاربرد دارد؟

فروش پروفیل سبک به دلیل مصرف گسترده ای که دارند در حجم انبوه انجام می گیرد و پروفیل یک نوع مصالحی است که از ورق روغنی تولید شده است و کاربرد آن در صنایع مختلف چون صنایع تولید مبلمان های راحتی و اداری و غیره، صنایع تولید درب و پنجره از جنس ورق روغنی ، صنایع تولید خودرو سازی، صنعت های ساخت و ساز ساختمان ها ، سازه های فلزی استفاده می شود و کاربرد آن در صنایعی که نیاز به خم کاری ، ابکاری دارند بسیار زیاد می  باشد. پروفیل در ساخت انواع ماشین آلات و تجهیزات و استفاده در ساخت سقف های خانه و ساخت پنجره و درب های فلزی و تولید ملزومات خانگی مانند لوازم های برقی خانگی و صنعتی و ساخت میز و صندلی و غیره استفاده می شود. 

مشخصات پروفیل سبک

پروفیل سبک دارای وزنی سبک تر از پروفیل سنگین می باشد و می توان یکی از مشخصات پروفیل را وزن مناسب آن دانست و علاوه بر آن دارای ویژگی و مشخصاتی چون انعطاف پذیری بالا و کشسانی مناسب، کیفیت بسیار بالا، داشتن کاربرد زیاد اشاره کرد. پروفیل چون فلزی ست در برابر مواد شیمیایی و دما از استحکام بالایی برخوردار است لذا می‌ توان یکی از مشخصات مهم آن مقاومت باشد و  قابلیت آبکاری از دیگر مشخصات پروفیل است و علاوه بر آن دارای قابلیت‌ های مهمی چون جوش پذیری می باشد وفروش پروفیل سبک در بازار با توجه به کاربرد های گسترده ای که دارد توسط فروشندگان مختلف در صنوف متفاوت انجام می گیرد . 

قیمت عمده پروفیل سبک

پروفیل سبک همچون استیل ضد زنگ یکی از ملزومات و مصالح آهنی به شمار می رود که در بازار به دلیل تغییرات نرخ ارز و آهن دارای نوسانات قیمتی می باشد و با توجه به این که پروفیل در بازار بین الملل هم به فروش می‌ رسد می‌ توان گفت تغییرات و نوسانات قیمت ارز می‌ تواند بر روی قیمت‌ آن  تاثیر گذار باشد. فروش پروفیل سبک در بازار با قیمت های مختلف انجام می گیرد ، پروفیل در بازار بر حسب وزن قیمت‌ گذاری می‌شود و به فروش می‌ رسد. قیمت پروفیل مبلی در بازار بر حسب عواملی چون نرخ ارز و نوسانات ارز، ابعاد و وزن های پروفیل سبک، اندازه های پروفیل سبک و در نهایت شرکتی که پروفیل را تولید می کند و سطح کیفی پروفیل محاسبه می شوند. 

 سخن پایانی 

فروش پروفیل سبک در بازار با قیمت مناسب انجام می گیرد و لذا باید گفت که پروفیل سبک دارای وزن و ابعاد و اندازه مختلفی می باشد و به همین جهت قیمت کلی پروفیل سبک در بازار متنوع است و قیمت پروفیل سبک دارای نوساناتی می باشد که ناشی از تغییرات قیمت ورق روغنی  و نوسانات نرخ ارز در بازار می باشد. پروفیل سبک دارای قابلیت های  چون آبکاری و جوش پذیری است ، به همین جهت در صنایع مختلفی مانند لوازم تزئینی ، ساخت انواع مبلمان خانگی و اداری و لوازم آشپزخانه  و ساخت سقف ساختمان ها و سازه ها  استفاده می شود .

دیدگاه خود را ارسال کنید