دانلود صدای حیوانات

دانلود صدای حیوانات
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

مجموعه ای کامل و با کیفیت از صدای خروس، سگ و گربه برای دانلود رایگان با فرمت mp3 صوتی با کیفیت بالا دانلود کنید.

در این وبسایت قرار داده ایم. این آهنگ ها را دانلود و روی آلارم گوشی یا زنگ موبایل خود نصب کنید.

دانلود صدای خروس

خروس از قدیمی ترین حیوانات خانگی است که در کنار انسان زندگی کرده و صدای خروس به عنوان یک صدای هشدار برای سحر خیزی و صبح زود بیدار شدن بوده است. . بسیاری از افراد در پی صدای خروس  برای آلارم گوشی یا صدای زنگ خور موبایل و پیامک استفاده میکنند.

خروس مانند دیگر حیوانات در ساعات مختلفی از شبانه روز می خوانند. این حیوانات خانگی بطور ذاتی این صدا را دارند.

خروس برای درک اینکه صبح شده نیاز به نور و دیدن ندارند خروس ها براساس یک ویژگی فطری و خدادادی میتوانند آغاز روز را تشخیص دهند و شروع به آواز می کنند. البته نقش نور را نمی توان نادیده گرفت اما فطرت و ذات خروس بر نور اولویت دارند.

خروس ها بیشترین ارتباط را توسط صدا و آواز خواندن انجام می دهند. آنها برای ارتباط با پرندگان دیگر و بیان نیازهایشان صدا تولید کرده و شروع به آواز خواندن میکنند.

خروس این کار را به وسیله ماهیچه های صوتی انجام می دهند. این اندامی است که سبب شده طوطی با انسان صحبت کند. ساختار صوتی خروس با انسان فرق دارد است.

چرا خروس این رفتار را انجام می دهند. خروس یک مرغ نر است. مرغ ها این صدا را تولید نمی کنند و فقط خروس صبح ها می خوانند. خروس های عقیم قادر به تولید صدا نیستند. یکی از راه هایی جلوگیری از خواندن خروس عقیم کردن آن هاست اما برای سلامتی خروس مناسب نیست. خواندن خروس مربوط به هورمون مردانه است. خروس ها برای تعیین قلمرو اش صدا تولید می کنند. خروس برای جلب توجه مرغ ها آواز میخواند. خروس می خواهند به مرغ ها و خروس ها بگویند که صاحب قلمرو است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید : دانلود صدای خروس

دانلود صدای سگ

سگ ها‌ با پارس کردن با محیط اطراف و با صاحبش ارتباط برقرار می‌کند. پارس کردن یک رفتار ذاتی سگ است. سگ با پارس کردن هدف خودش را به صاحبش میرساند. زمانی که ناراحت هستند یا فردی غریبه وارد خانه می شود صدای اضافه و عجیب و متفاوتی از خودش درآورده و منظور خود را به صاحبش القا می کند. برای این که بتوانید نیازهای سگ را بهتر درک کنید باید اطلاعات کافی در مورد سگ داشته باشید تا عکس العمل مناسبی در برابر صدای سگ نشان دهید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید : دانلود صدای سگ

دانلود صدای گربه

گربه ها چند نوع صدای مختلف دارند و میو کردن تنها صدای گربه ها نیست. از جالبترین واقعیت هایی که در مورد گربه وجود دارد این است که گربه می تواند 100 صدای مختلف ایجاد کنند. بچه گربه ها برای دریافت شیر به مادرش میو می کنند، بیشتر گربه های بالغ فقط برای انسان میو می کنند و صاحبان خود و بقیه افرادی که برایش غذا می آورند را به عنوان مادر خود می بینند.

مطالعات علمی در مورد صداهایی که گربه بر اساس طبقه بندی صدهای مختلف است ارتعاش با ریتم صدای خرخر گربه از گلو گربه ایجاد میشود.

برای دانلود اینجا کلیک کنید : دانلود صدای گربه

دیدگاه خود را ارسال کنید