پیچ و رولپلاک نما با طناب راپل توسط ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ شرکت پیچ و رولپلاک نما تهران

پیچ و رولپلاک نما با طناب راپل توسط ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ شرکت پیچ و رولپلاک نما تهران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

خلاصه محتوا: پیچ و رولپلاک نما به وسیله طناب راپل عموما هزینه، و زمان کمتری را نسبت به اجرای داربست در بر خواهد داشت.

جهت سفارش خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با ۰۹۱۲۶۳۴۸۷۲۱ تماس بگیرید . و یا به وبسایت پی تا بام (peytaabam.com) و (kafsabiteh.com) سر بزنید

پیچ و رولپلاک نما از جمله مهمترین اقدامات امنیتی است که باید بر روی نمای ساختمان ها اجرا شود. به طور کلی پیچ و رولپلاک کردن نما موجب می شود تا از ریزش سنگ های نما جلوگیری کنند. عمدتا سنگ های نمایی که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، به وسیله ملات محکم کاری می شوند. عمدتا وزش باد سبب ایجاد نیروهای کششی در سنگ های نمای ساختمان ها می شوند. این در حالی است که ملات های سیمانی قادر نیستند در برابر نیروهای کششی از خود مقاومت نشان دهند. بنابراین پس از مدتی دچار ریزش می شوند. البته برخی از افراد معتقدند به علت آنکه پشت سنگ های نما تخلخل وجود دارد، می توان آن ها را به وسیله ملات سیمانی نگه داشت اما این سنگ ها نیز پس از مدتی دچار ریزش می شوند. بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از ریزش، پیچ و رولپلاک نما است.

مزایای پیچ و رولپلاک نما به وسیله طناب چیست؟

مزایای پیچ و رولپلاک نما با طناب راپل

به طور کلی پیچ و رولپلاک نما با طناب انجام می پذیرد. چرا که این روش مزایای بیشماری را به دنبال دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرعت اجرای بالا

از جمله دلایل بسیار مهم پیچ و رولپلاک نما به وسیله طناب راپل می توان به سرعت اجرا بالای آن اشاره کرد. برخی از افراد گمان می کنند که برای اجرای این عملیات باید در ابتدا در کنار نمای ساختمان خود از داربست استفاده کنند. این در حالی است که اجرای داربست زمان اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما را چندین برابر خواهد کرد. چرا که بخشی از این زمان صرف اجرای داربست می شود. از طرفی برای اجرای پیچ و رولپلاک، مجریان باید در هر طبقه از تخته چوب استفاده کنند که خود این اقدام هم سبب می شود تا زمان زیادی صرف گردد. این در حالی است که اجرای پیچ و رولپلاک به وسیله طناب راپل نیاز به احداث داربست نداشته و با سرعت بیشتری انجام می پذیرد. 

قیمت پایین 

به طور کلی قیمت پیچ و رولپلاک نما در مقایسه با اجرای داربست بسیار پایین تر است. به طور کلی اجرای داربست همواره هزینه اجاره بسیار زیادی دارد. از طرفی اجرای این داربست ها هزینه حمل و نقل بسیار زیادی دارد. این در حالی است که اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما ساختمان به وسیله طناب راپل، نیازی به داربست نداشته و هزینه حمل و نقل نیز ندارد. از همین رو عموما توصیه می شود برای اجرای این عملیات از طناب راپل استفاده شود.

امکان اجرا در محیط های شلوغ

از دیگر مزایای اجرای پیچ و رولپلاک نما به وسیله طناب راپل، می توان به امکان ایجاد آن در محیط های شلوغ اشاره کرد. از جمله معایب بزرگ اجرای داربست، آن است که امکان اجرای آن در محیط های شلوغ وجود ندارد. چرا که در این مکان ها عبور و مرور بسیار زیاد است و اجرای داربست سبب راه بندان و ایجاد مزاحمت می شود. این در حالی است که در اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما ساختمان به وسیله طناب راپل هیچگونه مزاحمتی برای عابرین به وجود نخواهد آمد و روند کار با سرعت بیشتری انجام خواهد پذیرفت.

2

ضرورت اجرای پیچ و رولپلاک نما

به طور کلی عوامل گوناگونی در ریزش سنگ نما ساختمان تاثیر گذار هستند. این عوامل سبب می شود تا اجرای پیچ و رولپلاک نما لازم و ضروری به شمار رود. از جمله دلایل ریزش سنگ نما می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نفوذ رطوبت

از جمله مهمترین دلایل نیاز به پیچ و رولپلاک نما می توان به نفوذ رطوبت در پشت سنگ ها اشاره کرد. به طور کلی هنگامی که در محیط های شهری باران می بارد، مقداری رطوبت از طریق فاصله میان سنگ ها به پشت آن ها نفوذ می کند. این میزان رطوبت به مرور زمان و در اثر سرد و گرم شدن های پی در پی سبب ایجاد انقباض و انبساط در پشت سنگ ها می شود. از همین رو به مرور زمان سنگ ها دچار ریزش می شوند.

بلایای طبیعی 

از دیگر دلایل ضرورت به پیچ و رولپلاک نما می توان به بلایای طبیعی اشاره کرد. به طور کلی در هنگام وقوع زلزله و یا طوفان، میزان تنش های کششی به طور قابل توجهی در ساختمان ها افزایش پیدا می کند هر چند که ساختمان ها در برابر زلزله از خود مقاومت نشان دهند، اما سنگ های نمای ساختمان ها از خود هیچ مقاومتی نشان نداده و پس از مدتی دچار ریزش می شوند.

آلودگی هوا

از جمله دلایل نیاز به پیچ و رولپلاک نما می توان به آلودگی هوا اشاره کرد. به طور کلی آلودگی هوا سبب ایجاد باران های اسیدی می شود. این در حالی است که برخی از سنگ های نما ساختمان در برابر اسید مقاومت چندانی ندارند. این سنگ ها در هنگام بارش باران دچار خوردگی می شوند. به گونه ای که پس از گذشت زمان سطح تماس سنگ با ملات کاهش پیدا کرده و سنگ ها در معرض ریزش قرار خواهند گرفت.

3

با محکم کردن سنگ نما دیگر نگران ریزش نما نباشید و این کار به صورت حرفه ای و با استفاده از تکنیک دسترسی با طناب راپل توسط شرکت پیچ و رولپلاک نما تهران (بهاری) اجرا می شود برای سفارش خدمات با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

 

دیدگاه خود را ارسال کنید