حامد آهنگی

عکس همسر جوان حامد آهنگی همه را شوکه کرد | مسافرت لاکچری حامد آهنگی و همسرش

عکسی از حامد آهنگی به همراه خانواده اش منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

عکس همسر جوان حامد آهنگی همه را شوکه کرد | مسافرت لاکچری حامد آهنگی و همسرش
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

حامد آهنگی متولد 17 تیر در بندر انزلی است. حامد آهنگی یکی از استندآپ کمدین های برتر ایرانی است. حامد آهنگی بسیار باهوش و توانمند است. حامد آهنگی در برنامه های شبکه خانگی حضور پررنگی دارد. در ادامه فیلم رقص حامد آهنگی را تماشا کنید. 

حامد آهنگی

بیوگرافی حامد آهنگی

حامد آهنگی، بازیگر، نمایش نامه نویس، کارگردان هنری و استندآپ کمدین ایرانی، سال 1358 در شهر بندر انزلی متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی است. او سال 1372، با ورود به یکی از گروه های نمایشی بندر انزلی پا به عرصه هنر گذاشت. پدرش را سالهاست که از دست داده و یک برادر بزرگتر از خود به نام حمید دارد که او هم فوت کرده است.

شروع حامد آهنگی با فوتبال!

حامد آهنگی فوتبالیست بوده و از دوره نونهالان ، نوجوانان و جوانان در هر سه رده در باشگاه ملوان بندر انزلی و در پست مهاجم بازی می کرد.

شروع کار هنری حامد آهنگی

کار هنری خود را از سال 1372 با گروه های نمایشی در بندر انزلی شروع کرد. باحضور در نمایش درام به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش آموزی استان توانست جایزه بازیگری بگیرد همین اتفاق باعث شد جدی تر به هنر بازیگری بپردازد.

از سال 1380 تاکنون در جنگهای شبانه زیادی به عنوان استندآپ کمدین حضور داشت. نمایشهای کوتاه طنز زیادی را نوشته و کارگردانی کرده است مانند سفر پرماجرا ، کنکور ، ماهواره 1و2 ، کلاس درس ، داماد تصادفی ، منشی قلابی و ده ها نمایش دیگر.

دیدگاه خود را ارسال کنید