ایزی تریدر چه مزیتی برای معامله گران بازار بورس دارد؟

ایزی تریدر چه مزیتی برای معامله گران بازار بورس دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

احتمالا تاکنون بارها راجع به سرمایه‌گذاری در بازار بورس شنیده‌اید. حتی ممکن است شما نیز یکی از سرمایه‌گذاران در این بازار مالی باشید. پس طبیعتا می‌دانید که برای هر نوع سرمایه‌گذاری در بازار بورس یا هر بازار مالی دیگر باید با یک کارگزاری همکاری کنید. آیا تاکنون چیزی راجع‌به ایزی تریدر و مزایای عملکرد آن برای معامله‌گران شنیده‌اید؟ در بازارهای سرمایه‌گذاری ازجمله بازار بورس اصطلاحات بسیار متنوع و گاها عجیبی به گوش می‌رسد. آن‌چه مسلم است، گستردگی این بازار و لزوم آشنایی با این اصطلاحات در جهت رشد سرمایه و انجام معاملات سودده می‌باشد. اگر قصد سرمایه‌گذاری در این بازار پرتلاطم و البته پرسود را دارید، باید دامنه اطلاعات خود را گسترش دهید تا بتوانید با یادگیری و استفاده از ابزارهای مختلف عملکرد مثبتی در بورس داشته باشید.‌ ایزی تریدر پلتفرمی است که شناخت آن دقیقا به موفقیت شما کمک می‌کند.

برای آشنایی با این پلتفرم و کسب هرگونه اطلاعات راجع به بازار بورس و شناخت کارگزاری‌های معتبر می‌توانید از منابع مختلف و مرتبط با این حوزه استفاده کنید. هرچند باید در نظر داشته باشید که از منابع معتبری برای یادگیری استفاده کنید. در ضمن تنها شناخت این بازار و متعلقات آن برای سرمایه‌گذاری و انجام معاملات مختلف کفایت نمی‌کند و کمی قدرت ریسک‌پذیری در این حوزه لازم است. اگر به‌دنبال سایت‌هایی با محوریت کارآفرینی مثل هاروارد بیزینس ریویو، فوربز، دانشگاه کسب و کار، فرچون و بیزنس اینسایدر هستید، توصیه می‌کنیم سری به وب سایت فارسی زبان دانشگاه کسب و کار بزنید. قبل از معرفی این وب سایت بهتر است با مفهوم ایزی تریدر و مزیت آن در بازار معاملاتی بورس آشنا شوید.

ایزی تریدر چیست؟

این نام متعلق به یک پلتفرم اختصاصی وابسته به کارگزاری مفید است که به شما امکان می‌دهد در بستر آن، در بازار بورس فعالیت کنید. این پلتفرم امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ اما نکته اینجاست که تنها کاربران کارگزاری مفید می‌توانند از آن استفاده کنند. برای درک بهتر این پلتفرم، بهتر است مختصری با کارگزاری مفید آشنا شوید. این کارگزاری به‌عنوان بهترین و با سابقه‌ترین کارگزاری در کشور شناخته می‌شود. از فعالیت‌های مختلف کارگزاری مفید می‌توان به سرمایه‌گذاری در بورس، مشاوره سرمایه‌گذاری، خرید و فروش سهام، معاملات اوراق و فعالیت‌های دیگر اشاره کرد. این کارگزاری برای سهولت فعالیت کاربران خود سامانه‌های آنلاین بسیاری را ایجاد کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ایزی تریدر است. در واقع شما می‌توانید با راه‌اندازی این پلتفرم در موبایل خود در هرکجا که هستید به‌راحتی معاملات بورسی خود را انجام دهید.

مزایای ایزی تریدر

با توجه به لزوم شناخت این پلتفرم، دانشگاه کسب و کار ضمن معرفی ایزی تریدر به بررسی مزیت‌های آن و نحوه استفاده از این پلتفرم پرداخته است. شما می‌توانید با استفاده از این سامانه به تحلیل تکنیکال و بررسی نمادهای مختلف بورسی پرداخته و معاملات مختلفی را در این بازار انجام دهید؛ اما قبل از هرچیزی باید در کارگزاری مفید ثبت‌نام کنید. این پلتفرم از دو زبان انگلیسی و فارسی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مزایای آن می‌توان به امکان دسترسی به سبد سهام بورسی، امکان دریافت اطلاعات به‌صورت اکسل، امکان تحلیل بازار، امکان یادداشت‌گذاری و برنامه‌ریزی در انجام امور مالیاتی و در کل امکان دسترسی به تمام پیش نیازهای انجام معامله اشاره کرد. شما می‌توانید با دسترسی به بخش‌های مختلف این نرم‌افزار، میزان سود و زیان خود را مشاهده کنید.‌ این سامانه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که هر یک مزیت و عملکرد خاصی ارائه می‌دهند.

10

بهترین منبع برای یادگیری ایزی تریدر

اگر از کاربران کارگزاری مفید باشید، امکان استفاده سامانه اختصاصی آن برایتان فراهم می‌شود‌‌. هرچند این پلتفرم کاربری ساده‌ای دارد؛ اما برای استفاده از آن باید با بخش‌های مختلف این نرم‌افزار آشنا باشید. دانشگاه کسب و کار یک رسانه تخصصی در حوزه کارآفرینی، استارتاپ و سرمایه‌گذاری است که با معرفی کامل سامانه کارگزاری مفید به شما کمک می‌کند با استفاده از تلفن‌همراه یا لپ‌تاپ خود در هرکجا که هستید، معاملات بورسی خود را انجام دهید. در ضمن شما می‌توانید در این رسانه تخصصی، جملات انگیزشی بسیاری را مطالعه کنید تا با قدرت و قوت قلب بیشتری به سرمایه‌گذاری بپردازید. برای مطالعه محتوای آموزشی روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سایت دانشگاه کسب و کار شوید.

دانشگاه کسب و کار | http://businessuni.net 

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید