قیمت ایزوگام آسابام دلیجان

قیمت ایزوگام آسابام دلیجان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

[1] 

ایزوگام آسابام دلیجان، باکیفیت‌ترین و بادوام‌ترین ایزوگام دلیجان در منطقه است. محصولات ایزوگام آسابام هم در بازار داخلی و هم صادرات ایزوگام عرضه می‌شود.

در این مطلب در مورد قیمت ایزوگام آسابام، محصولات آسابام دلیجان به همراه ویژگی‌های ایزوگام آسابام دلیجان آشنا می شوید.

[2] 

[3] 

 

 

موارد تاثیرگذار بر قیمت ایزوگام

[4] 

موارد متعددی در قیمت گذاری ایزوگام اثرگذار است، در این بخش به این موارد به صورت مفصل می پردازیمتولیدکنندگان دوچرخه، با استفاده از آلومینیوم، کروم یا کربن بدنه دوچرخه‌ها را می‌سازند که در این بین کروم و کربن قیمت بیشتری دارند و بالطبع کمتر استفاده می‌شوند.

برترین مارک ایزوگام

همچون دیگر محصولات برخی مارک ها و برندهای موجود در بازار ایزوگام از قیمت‌های بالاتری برخوردار هستند. از دلایل بالاتر بودن نسبت به رقبا می‌توان به معروف‌تر بودن و شناخته‌تر بودن نام تجاری و نیز کیفیت بیشتر محصول اشاره کرد. گاهی نیز این قیمت بالاتر به دلیل خدماتی همچون حمل‌ونقل ایمن و خدمات نصب ایزوگام و خدمات پس ازفروش مناسب است. البته لازم به ذکر است که این موضوع هیچ ربطی به نامناسب بودن نمانام‌های دیگر و بی‌کیفیت‌تر بودن برندهای ارزان نیست.

5

نوع کاربری ایزوگام

انواع ایزوگام با برند آسابام دلیجان در مدل‌ها و نوع کاربری با بهترین کیفیت بازار موجود است. ایزوگام تک لایه، ایزوگام فویل دار آلومینیومی، ایزوگام طرح دار و استخری که هرکدام فرمول شیمیایی و دستور پخت متفاوتی دارد.

تعداد لایه

ایزوگام دولایه از تک لایه قیمت بیشتری لحاظ می‌شود، این امر به خاطر استفاده از مواد اولیه با درجه کیفی بالا در نوع دولایه منطقی به نظر می‌رسد.

پوشش بیرونی

قیمت ایزوگام با پوشش و لایه آلومینیومی بیشتر از ایزوگام‌های معمولی و بدون روکش خارجی است. البته ایزوگام‌های بدون روکش خیلی کم در سقف و پشت‌بام استفاده می‌گردد و بیشتر مناسب کف سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حمام کاربرد دارد. عدم نیاز به لایه اضافی باعث کاهش قیمت این نوع ایزوگام شده است.

طرح و پوشش

ب ا توسعه تکنووژی در ایزوگام، محصولات با طرح‌های متنوع و هنری نیز وارد بازار ایزوگام شده‌اند. طرح‌هایی که حتی می‌توانند در شرایطی خاص به‌عنوان نمای ساختمان هم مورداستفاده قرار گیرند. طرح‌های آجری، چمنی، کاشی‌کاری و… از این جمله هستند. به‌طورمعمول این‌گونه طرح‌ها قیمت متفاوتی نسبت به محصولات باروکش آلومینیومی دارند.

قیمت ایزوگام با نصب و بدون نصب

یکی از نکاتی که خریداران ایزوگام باید مدنظر قرار دهند اختلاف قیمت محصول ناشی از هزینه نصب است. برخی از فروشندگان قیمت نصب را به‌طور اتوماتیک به محصول اضافه می‌کنند تا مشتری از هزینه بها تمام‌شده مطلع باشد و برخی فروشندگان ایزوگام فقط قیمت محصول به‌تنهایی را بیان می‌کنند.

مساحت محل موردنظر جهت نصب ایزوگام دلیجان

مساحت و متراژ محل نصب ایزوگام یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت نهایی ایزوگام با نصب است. به هراندازه قیمت هر متر ایزوگام نیز کمتر محاسبه می‌شود.

6

 

راه‌های ارتباطی با شرکت ایزوگام آسابام دلیجان

دفتر مرکزی فروش ایزوگام دلیجان درب کارخانه

 

تلفن کارخانه ایزوگام آسابام دلیجان:

08644433616-8

08644433517

فکس و دورنگار:

08644433516

ایمیل شرکت ایزوگام آسابام دلیجان:

info@asabam.com

سایت ایزوگام آسابام دلیجان:

asabam.com

آدرس کارخانه ایزوگام آسابام دلیجان:

استان مرکزی، دلیجان، کیلومتر 5 جاده اصفهان، شهرک صنعتی دلیجان، بلوار تلاشگران جنوبی، نبش سروستان 3.

 


 

استفاده از عبارات سوالی یا اعداد وهمچنین بهره‌برداری از روندهای روز وخبرربایی در عنوان می‌تواند باعث افزایش بازدید و خوانده شدن خبرتان ‌شود.

 

محتوای اصلی رپورتاژ خودرا با توجه به محدودیت‌های وبسایت مدنظر در تعداد کلمات بنویسید.

 

تصویر شاخص: اولین تصویر فایل شما به عنوان تصویر شاخص شناخته می‌شود.

 

تا می‌توانید از تیترهای فرعی استفاده کنید که جذابیت خواندن متن را ارتقا می‌دهد.علاوه بر تیترهای فرعی استفاده از بولت‌ها و اشاره تیتروار به نکات هم بسیار جذاب خواهد بود.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید