ماشین اصلاح اصل با مارک آلمان

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ماشین اصلاح موزر یکی از پرطرفدارترین برندهای ماشین اصلاح در ایران و تمام کشورهای دنیا است، این ماشین اصلاح را همه آقایان به خوبی میشناسند و در تمام آرایشگاه ها وجود دارد. ( ماشین اصلاح موزر تهران تخفیف ) که به دلیل کیفیت بالا و کارایی عالی توانسته طرفداران زیادی را برای خود پیدا کند در واقع یکی از جان سخت ترین وسیله ها و ابزار آرایشی است. به همین خاطر در اکثر آرایشگاه های مردانه میتوانید آن را مشاهده کنید. محتویات بسته آن شامل خود ماشین ریش تراش و اصلاح سر و صورت موز، یک عدد قوطی روغن، یک عدد شانه و برس برای تمیز کردن تیغه های آن است. این ماشین اصلاح دارای پلمپ بر روی درب جعبه آن است، ولی فروشگاه تهران تخفیف قبل از ارسال اقدام به باز کردن پلمپ برای تست موزر کرده و سپس برای مشتریان عزیز ارسال میگردد.

نمونه ای موزر شارژی در این فروشگاه معرفی شده است که برای مسافرت ها یکی از کارآمدترین وسیله های آرایشی است. لیکن موزر مدل 1400 قدرتی به مراتب بهتر و قوی تر از نمونه شارژی آن دارد. دقت کنید که موزر اصل از تقبلی فقط با هک شده بودن مارک آلمان در زیر تیغه آن و همچنین روی قسمت لیبل نقره ای رنگ جلوی دستگاه قابل تشخیص است. نمونه های تقلبی موزر مارک ساخت آلمان درج شده است اما هک نشده اند. رنگ موزر تقریبا زرشکی است و این رنگ از زمان تولید بدون تغییر مانده است که این برند همواره این محصول را با همین رنگ به بازار عرضه کرده است.

این ماشین اصلاح دارای 3 سال گارانتی کامکار می باشد، برای دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش نیاز است که شماره سفارش و تاریخ سفارش خود را پس از دریافت بسته روی جعبه آن یاداشت نمایید، سابقه خرید شما در سیستم به عنوان تاریخ شروع گارانتی محسوب میگردد.

موزر اصل

اگر قبلا از ماشین های اصلاح استفاده کرده اید قطعا بین انواع مدل های مخلتف متوجه کیفیت و کارایی فوق العاده مدل موزر شده اید، کیفیت این دستگاه در مدل یا نوع و تایپ 1400 فوق العاده عالی بوده به طوریکه نمیتوان حتی یک سالن آرایش را یافت که یک یا چند عدد از این نوع موزر در آن وجود نداشته باشد. علاوه بر سالن های آرایشگاهی نیز بسیاری از آقایان برای اصلاح سر و صورت خود یا فرزندانشان در منزل نیز از این موزر استفاده میکنند.

 

ماشین اصلاح موزر

خرید ماشین اصلاح سر و صورت ( ریش تراش و اصلاح سر) مارک موزر درجه 1 به همراه اشانتیون ( پک کامل شانه های موزر)

اغلب افراد برای اینکه کمتر به آرایشگاه مراجعه کنند برای خود اقدام به تهیه ماشین های اصلاح میکنند، موزر نیز یکی از ماشین های اصلاح قدیمی و معروف است که هر کدام از آقایان حداقل یک بار در آرایشگاه یا منزل موهایشان را با آن اصلاح کرده اند. این ماشین اصلاح که به موزر 1400 هم معروف است در سال های اخیر با اینکه انواع ریش تراش ها وارد بازار شده است باز هم به دلیل کیفیت بالا توانسته است طرفداران همیشگی خود را داشته باشد. دقت کنید که این ماشین اصلاح دارای دارای دو نسخه بی کیفیت که درجه 2 گفته میشود و با کیفیت که به عنوان درجه یک و اصلی عرضه شده است و تمامی مارک هایی که از کشور سازنده بر روی آن وجود دارد به صورت حک شده بوده و با کشیدن نوک انگشت ها بر روی آن حک شدگی آن مشخص است. این فروشگاه ملاک اصل بودن موزر را فقط و فقط معیارهای ذکر شده در زیر به عنوان مبنا قرار داده و برای ما تمایز بین درجه 1 اصلی و درجه 2 تقلبی مواردی است که شرح داده میشود.

مشخصات و ویژگی های موزر درجه 1 اصل

در تصاویر بالا میتوان مشخصات نمونه اصلی موزر را مشاهده کرد. برای توضیحات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

موزر

 

دیدگاه خود را ارسال کنید