قیمت گوشت | قیمت گوشت در بازار

قیمت گوشت امروز همه را سورپرایز کرد | قیمت گوشت به چند رسید؟

در تهران عرضه گوشت گوسفندی تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار و گوشت گوساله در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود.

قیمت گوشت امروز همه را سورپرایز کرد | قیمت گوشت به چند رسید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت گوشت و مرغ در بازار تهران اعلام شد. قیمت گوشت به نرخ روز اعلام شد. قیمت گوشت و مرغ در حال افزایش می باشد. با توجه به افزایش قیمت گوشت، تقاضا گوشت نیز پایین آمده است. قیمت گوشت به نرخ روز 25 خرداد را در این گزارش می خوانید.

قیمت گوشت

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی ضمن تشریح آخرین قیمت گوشت قرمز، گفت: به زودی علاوه بر تهران و البرز در سایر استان‌ها نیز گوشت قرمز وارداتی عرضه خواهیم کرد.

مسعود امرالهی با اشاره به واردات گوشت قرمز اظهارمدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد ضمن تشریح آخرین قیمت گوشت قرمز، گفت: به زودی علاوه بر تهران و البرز در سایر استانها نیز گوشت قرمز وارداتی عرضه خواهیم کرد. کرد: تا زمان به ثبات رسیدن بازار داخلی، واردات و عرضه گوشت گرم ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: در تهران عرضه گوشت گوسفندی تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار و گوشت گوساله در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی، قیمت گوشت گوساله چرخ کرده را ۱۷۰ هزار تومان، گوشت گوساله بسته بندی مخلوط ۱۹۲ هزار تومان، گوشت راسته ران و شقه گوساله ۲۱۵ هزار تومان و گوشت گوسفندی بسته بندی را ۲۲۰ هزار تومان اعلام کرد./ خبرآنلاین

بهانه‌ای برای گرانی نیست

مدیرعامل اتحادیه دام سبک اما  تلویحا سودجویی خرده‌فروشی‌ها را دلیل بالا ماندن قیمت گوشت دانست. افشین صدردادرس گفت: قصابان یک روز صادرات، روز دیگر قاچاق و سختی جابه‌جایی دام ناشی از شرایط جوی را عامل گرانی و التهابات قیمت در بازار مطرح می‌کنند که با توزیع گوشت‌های وارداتی و منجمد، دیگر نباید بهانه‌ای داشته باشند؛ چرا که بخشی از تقاضا را جواب می‌دهد. به‌گفته او، با اینکه محدودیتی در توزیع گوشت منجمد وجود ندارد، اما در ۲هفته گذشته، توزیع گوشت منجمد نتوانسته تأثیر چندانی در بازار بگذارد که با استمرار عرضه گوشت گرم وارداتی و گوشت منجمد در کنار یکدیگر، باید منتظر ماند و دید که چقدر در بازار اثرگذار است.

توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار با هدف کاهش قیمت

حمید بدوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت گوشت قرمز در بازار استان، ۱۰۰ تن گوشت منجمد داخلی و خارجی با قیمت مصوب در حال توزیع است.

وی افزود: قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم گوشت منجمد داخلی و خارجی (گوسفند و گوساله) ۱۵۰ هزار تومان و قیمت خرده فروشی (فروشگاهی) آن ۱۵۸ هزار تومان است. بخش خصوصی نیز می تواند هر کیلوگرم گوشت منجمد داخلی و خارجی را بین ۱۶۰ تا ۱۶۵ هزار تومان عرضه کند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: با توجه به شرایط و نیاز بازار توزیع و عرضه گوشت منجمد با قیمت مصوب بدون هیچ محدودیت انجام و ادامه خواهد داشت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بدوی عنوان کرد: امیدواریم با تداوم عرضه گوشت قرمز منجمد، بهای گوشت قرمز گرم که در هفته های اخیر افزایش یافته است، کاهش یابد.

وی افزود: توزیع گوشت قرمز منجمد تا رسیدن به نقطه تعادل و تنظیم بازار و کاهش محسوس قیمت گوشت گوسفند و گوساله تازه ادامه خواهد داشت.

دیدگاه خود را ارسال کنید