قیمت گوشت | قیمت گوشت در بازار

قیمت گوشت امروز کولاک کرد | قیمت گوشت به چند رسید؟

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اعلام کرد: با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال به منظور تنظیم بازار محصولات پروتئینی، توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان برای مباشرین و ۵۰ هزار تومان برای مصرف کننده آغاز شده است.

قیمت گوشت امروز کولاک کرد | قیمت گوشت به چند رسید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت گوشت و مرغ در بازار تهران اعلام شد. قیمت گوشت به نرخ روز اعلام شد. قیمت گوشت و مرغ در حال افزایش می باشد. با توجه به افزایش قیمت گوشت، تقاضا گوشت نیز پایین آمده است. قیمت گوشت به نرخ روز 25 خرداد را در این گزارش می خوانید.

قیمت گوشت

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی گوشت و مرغ منجمد در روز‌های پایانی سال عرضه می‌شود. قیمت گوشت نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

قیمت گوشت قرمز در هفتم اسفند ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

راسته با استخوان گوسفندی

۲۶۶،۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی

۳۵۵،۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه

۳۰۵،۰۰۰

ران پاک کرده گوساله

۲۷۵،۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله

۲۶۰،۰۰۰

گردن گوسفندی

۲۱۰،۰۰۰

قلوگاه گوساله

۱۹۵،۰۰۰

گردن گوساله

۱۸۰،۰۰۰

قلم گوساله

۹۵،۰۰۰

سردست گوسفندی

۳۱۰،۰۰۰

ماهیچه گوساله

۲۷۰.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۲۲۰.۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند

۳۱۵.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۳۳۰،۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی

۳۵۰،۰۰۰

عرضه گوشت و مرغ منجمد در روز‌های پایانی سال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اعلام کرد: با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال به منظور تنظیم بازار محصولات پروتئینی، توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان برای مباشرین و ۵۰ هزار تومان برای مصرف کننده آغاز شده است.

وی افزود: این کالا‌های مصرفی در سطح میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بدون محدودیت در حال عرضه است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز این روند ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور با اشاره به عرضه گوشت منجمد بسته‌بندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف میادین میوه‌و تره‌بار گفت که این گوشت‌ها داخلی و با کیفیت بوده و در شرایط استاندارد منجمد شده است.

مسعود رسولی با اعلام این خبر گفت: نیمه اول سال که در چراگاه‌ها علوفه بسیار و دام نیز زیاد بود دولت از دامدار‌ها با قیمت خوبی دام خریداری، کشتار و لاشه آن را نیز منجمد کرد. در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت و کمبود دام، دولت این گوشت‌های منجمد را به شرکت‌های بسته‌بندی داده و آن‌ها نیز این گوشت‌ها را قطعه بندی، بسته‌بندی و روانه بازار می‌کنند.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلو ران گوسفندی منجمد بسته بندی ۱۷۳ هزار تومان، ران گوساله منجمد بسته‌بندی ۱۷۳ هزار تومان، سردست گوساله منجمد بسته‌بندی ۱۶۸ هزار تومان، گردن گوسفندی منجمد ۱۵۳ هزار تومان و راسته گوسفندی نیز ۱۵۸ هزار تومان است که در فروشگاه‌های زنجیره و غرف میادین این محصول توزیع می‌شود.

دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور اضافه کرد: این گوشت داخلی و با کیفیت بوده و در شرایط استاندارد فریز شده است.

گوشت زیاد‌ هست، اما هنوز گران است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، چند وقتی است قیمت گوشت قرمز‌ افزایش یافته است و ‌این روزها اقشار کم درآمد کمتر توان خرید گوشت قرمز ‌دارند، البته اغلب کارشناسان معتقد هستند بخش زیادی از این افزایش قیمت‌ها بدون دلیل بوده وتوسط سودجویان در سایه عدم نظارت شکل گرفته است.

اکنون گوشت قرمز دربرخی فروشگاه‌های مجازی حتی کیلویی 499 هزار تومان قیمت خورده است است، ‌این قیمت‌ها در ‌یکی دو هفته گذشته به‌وجود آمده و نگرانی‌های مردم را‌‌ در مورد گرانی بیشتر کرده است اما سئوال این است که این قیمت‌ها تا چه اندازه منطبق با واقعیت است؟ و چه عواملی موجب شده که قیمت گوشت در فضای مجازی و بعضاً در بازار اینقدر بالا برود؟

گزارش میدانی خبرنگار فارس حاکی است که واقعیت بازار گوشت با آنچه در فضای مجازی دیده می‌شود منطبق نیست و قیمت‌های بازار کمتر است.

گزارش از منطقه 19 تهران  نشان می‌دهد که قیمت گوشت در فروشگاه‌هایی که محصولات پروتئینی عرضه می‌کنند هر کیلو گوشت گوساله 350 هزار تومان و ران گوساله 350 هزار تومان به فروش می‌رود، گوشت ران گوسفندی کیلویی 360 هزار تومان است.

در برخی نقاط شهر حتی نرخ‌های 299 هزار تومان برای رسانه گوسفندی هم درج شده است.

قیمت‌های انواع گوشت و مشتقات دامی در جدول زیر نشان داده می‌شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید