اخبار هواشناسی | اخبار هواشناسی امروز

بارش های پراکنده در این استان ها پیش بینی می شود | اخبار هواشناسی امروز 1 مهر 1402

امروز شنبه در شمال آذربایجان غربی دامنه‌ها و ارتفاعات مازندران و ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

بارش های پراکنده در این استان ها پیش بینی می شود | اخبار هواشناسی امروز 1 مهر 1402
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

اخبار هواشناسی آخر هفته کشور رو به بارش شدید باران قرار دارد و مردم حتما از رودخانه ها فاصله بگیرند.  اخبار هواشناسی توصیه کرده مردم حتما نکات ایمنی را رعایت کند تا این سامانه بارشی خسارت جانی و مالی نداشته باشد.  اخبار هواشناسی احتمال طغیان روخانه ها را نیز داده است. اخبار هواشناسی را حتما دنبال کنید. اخبار هواشناسی روز های آینده را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز شنبه در شمال آذربایجان غربی دامنه ها و ارتفاعات مازندران و ارتفاعات واقع در هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

در نوار شرقی وزش باد ادامه خواهد داشت و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر است. 

یکشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل همچنین در ارتفاعات مازندران رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار میرود. 

با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور روز دوشنبه در مناطقی از شمال غرب سواحل شمالی و ارتفاعات البرز ابرناکی بارش و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی میشود. 

سه شنبه در شمال غرب بارش کاهش یافته و بصورت پراکنده وخفیف است و گستره آن در برخی مناطق گیلان، مازندران،گلستان ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و استان خراسان شمالی است. 

در این روز شرق دریای خزر مواج است همچنین چهارشنبه در مازندران، گلستان، خراسان شمالی نقاطی از سمنان و ارتفاعات البرز شرقی ابرناکی رگبار خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.

 در خراسان رضوی نیز افزایش وزش باد و کاهش نسبی دما رخ میدهد.

  از روز دوشنبه تا چهارشنبه در سواحل دریای خزر روند کاهش نسبی دما در حدود ۵ تا درجه حاکم میشود.

 طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال شرق شرق و جنوب شرق بویژه منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک رخ می دهد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید