قیمت انواع پروفیل ساختمانی ، سبک و گالوانیزه درب کارخانه

قیمت انواع پروفیل ساختمانی ، سبک و گالوانیزه درب کارخانه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

 

پروفیل چیست ؟

یکی از مقاطع فولادی پرمصرف در حوزه آهن و فولاد که در ساختمان‌سازی و دیگر صنایع عمرانی، کاربرد بالایی دارد، پروفیل و قوطی آهن است. قیمت پروفیل امروز در بازار، تحت تاثیر پارامترهای متعددی چون جنس، وزن، ضخامت، برند تولید کننده و... می باشد .

از آنجا که این محصول، در ساخت‌وساز و صنعت نقش بسیار چشمگیری دارد، اطلاع از قیمت روز پروفیل آهن و روند آن به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا با آگاهی بیشتری برای خرید آن اقدام کنند . قیمت پروفیل به عوامل گوناگونی مانند کیفیت پروفیل، ابعاد آن، شرکت سازنده محصول، تغییرات نرخ ارز و قیمت پروفیل در بازار جهانی وابسته است و بر اساس کیلوگرم محاسبه می گردد .

 

 Zقیمت پروفیل   

پروفیل زد را می توان پرفروش ترین محصول در میان انواع پروفیل ها به شمار آورد به طوری که گاهی میزان تولید کارخانجات جوابگوی حجم درخواستی نمی باشد. به دلیل حجم تقاضای بالای این محصول قیمت پروفیل زد دچار نوسانات زیادی شده و لازم است به صورت روزانه بررسی گردد . مجموعه فولادین یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان انواع پروفیل های فولادی مانند پروفیل زد از بهترین برندها با مناسب ترین قیمت می باشد . از جمله عوامل موثر بر قیمت پروفیل زد پرلین می توان به میزان عرضه و تقاضا، شاخص های اقتصادی، مشخصات فنی محصول، کیفیت کارخانه تولیدی و روش تولید آن اشاره کرد. بنابراین بهتر است پیش از خرید ابتدا از ویژگی های محصول و کیفیت آن اطمینان یافته و پس از استعلام قیمت اقدام به خرید نمایید . برای استعلام قیمت پروفیل می توانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید :  ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

 

18

 

قیمت پروفیل زد سوله

یکی از رایج ترین کاربردهای پروفیل زد در ساخت سوله می باشد. وزن سبک و استحکام بالای این محصول سبب محبوبیت بسیار بالای آن ها در ساخت و ساز شده است. انواع مختلفی از این پروفیل در ابعاد و سایزهای مختلف در بازار موجود بوده که مشتریان براساس نیاز خود می توانند آن ها را سفارش دهند. همچنین برخی کارخانجات بنابر نیاز مشتری، پروفیل زد شکل را براساس ابعاد درخواستی تولید می کنند. ابعاد و وزن پروفیل زد بر قیمت نهایی آن موثر بوده و از این رو      در بازار می توان به کیفیت ورق اولیه اشاره کرد .

 

قیمت پروفیل ساختمانی

در صنعت ساختمان از مصالح زیادی استفاده می شود که هر کدام نقشی در تکمیل ساختمان دارند. یکی از مصالحی که کاربردهای متعددی در ساختمان دارد پروفیل ها هستند که دو نوع ساختمانی و صنعتی را پوشش می دهند .

این نوع محصول ساختمانی به نام پروفیل ۵۰۸ در ساخت درب و پنجره و نوع صنعتی آن در ساخت خودرو کاربرد دارد. همچنین پروفیل ها به دلیل استحکام و خواص عالی از زمان های قدیم برای ساخت و ساز استفاده می شده اند . 

به جرأت می توان گفت که در اجرای هر نوع پروژه ساختمانی و یا مواردی مانند پل ها و زیباسازی شهری از پروفیل قوطی ساختمانی های مختلف به وفور استفاده می شود .

برای استعلام قیمت پروفیل می توانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید :  ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

 

انواع پروفیل قوطی ساختمانی بر اساس فرآیند تولید

در حال حاضر روش های مختلفی برای تولید پروفیل ها با مزایای متفاوت وجود دارد ،  یکی از روش های تولید پروفیل استفاده از دستگاه نورد است. در روش نورد با استفاده از دو غلتک، تشکیل ورق های فلزی به تدریج انجام می شود. نورد به دو صورت گرم و سرد انجام می شود که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند .  تولید پروفیل را می توان در دمای بالا (رول گرم) یا در دمای اتاق (رول سرد) انجام داد.   دما نقش مهمی در تولید دارد. برای تولید پروفیل های ساخته شده از فولاد معمولی یا فولاد ضد زنگ می توان از هر دو روش نورد گرم و سرد استفاده کرد، اما هر محصول نهایی خواص متفاوتی دارد .

 

قیمت پروفیل گالوانیزه (قوطی گالوانیزه)

پروفیل گالوانیزه یکی از پرفروشترین نوع پروفیل ها می باشد و در فرایند تولید قوطی گالوانیزه از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود که اصطلاحا غوطه ورسازی گالوانیزه نام دارد. از آنجایی که این پروفیل ها کاربردی است هنگام خرید باید به قیمت آن توجه شود چرا که عواملی از جمله کیفیت گالوانیزه کردن در قیمت پروفیل گالوانیزه بسیار تاثیر گذار است .

قوطی گالوانیزه به عنوان یکی از پرکاربُردترین تجهیزات در ساختمان سازی و صنعت کاربردهای فراوانی دارد. گالوانیزه کردن یعنی آهن یا فولاد تولید شده توسط مذاب پوشش داده شوند تا کارایی بالا تری داشته باشند . 

پروفیل گالوانیزه توسط کارخانه‌های مختلفی در ایران تولید می‌شود که معمولا بر حسب کارخانه تولید کننده، قیمت‌های متفاوتی دارند. بزرگترین نقطه ضعفی که این محصول دارد، خاصیت زنگ زدگی آن است. به همین منظور از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می‌کنند که آن هم به صورت غوطه ورسازی گالوانیزه است. پروفیل یا قوطی گالوانیزه به دلیل خواص زیادی که دارد، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین جنس‌های پروفیل شناخته می‌شود. کیفیت، نوع ورق مورد استفاده در ساخت، ابعاد و کارخانه تولید کننده از جمله پارامترهای مهم در قیمت قوطی گالوانیزه است .

 

خرید انواع پرویفیل با بهترین قیمت از درب کارخانه

 برای استعلام قیمت پروفیل ، خرید و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان فولادین در تماس باشید :  ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵  

و یا اطلاعات تماس خود را در صفحه اصلی وبسایت فولادین ثبت نمایید تا همکاران ما در بخش فروش با شما عزیزان تماس بگیرند .

 

 

Fuladin.com خرید آنلاین ، ارزان ، مستقیم و بی واسطه انواع آهن آلات :

 

 

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید