قیمت گوشت | آخرین اخبار قیمت گوشت

افزایش عجیب و غریب قیمت گوشت در بازار | قیمت گوشت امروز به چند رسید؟

به اعتقاد رییس اتحادیه صنف تهیه و توزیع گوشت گوسفندی، شرایط حاکم بر بازار گوشت قرمز به‌گونه‌ای است که تلاش مسئولان بیش از هر چیز متمرکز بر جلوگیری از افزایش قیمت در ماه پایانی سال جاری و ماه ابتدایی سال آینده، مصادف با ایام نوروز و ماه رمضان است.

افزایش عجیب و غریب قیمت گوشت در بازار | قیمت گوشت امروز به چند رسید؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت گوشت و مرغ در بازار تهران اعلام شد. قیمت گوشت به نرخ روز اعلام شد. قیمت گوشت و مرغ در حال افزایش می باشد. با توجه به افزایش قیمت گوشت، تقاضا گوشت نیز پایین آمده است. قیمت گوشت به نرخ روز 25 خرداد را در این گزارش می خوانید.

قیمت گوشت

گزارش‌های میدانی، از افزایش قیمت مدام دام زنده در سراسر کشور حکایت دارد.

گزارش‌ها از وضعیت قیمت‌ها در بازار گوشت نشان می‌دهد که هر کیلو شقه گوسفندی در بازار به قیمت 335 رسیده است و ران گوسفندی نیز هر کیلو ۳۹۵ هزار تومان و گوشت آب‌گوشتی ۳۱۰ هزار تومان به فروش می‌رود و گوشت چرخ‌کرده گوساله ۲۹۵ هزار تومان قیمت دارد.

در این شرایط، علی اصغر ملکی، رییس اتحادیه صنف تهیه و توزیع گوشت گوسفندی گفته است: کاهش قیمت گوشت قرمز اتفاق نیفتاده و فقط قیمت‌ها ثبیت شده است.

به اعتقاد او، شرایط حاکم بر بازار گوشت قرمز به‌گونه‌ای است که تلاش مسئولان بیش از هر چیز متمرکز بر جلوگیری از افزایش قیمت در ماه پایانی سال جاری و ماه ابتدایی سال آینده، مصادف با ایام نوروز و ماه رمضان است.

لیست قیمت گوشت دام زنده (ریال):

قیمت گوشت

قیمت گوشت

دلایل افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز

غلامرضا قدمخیری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد:دلالان، دام‌های زنده دامداران را با قیمت نازل خریداری و آنرا با افزایش قیمت چشمگیر و در سایه عدم نظارت به دست مصرف کننده می رسانند.

رئیس اتحادیه دامداران استان ایلام گفت: افراد سودجو که در چند ماه گذشته دام‌های استان را به خارج از کشور گسیل دادند باعث شد تا تراکم جمعیت دام در ایلام پایین بیاد.

وی گفت: در این راستا اداره کل امور عشایری استان با هدف ایجاد تناسب در عرضه و تقاضا و کنترل قیمت این محصول اقدام به کشتار و توزیع گوشت گرم با قیمت مصوب ۲۴۰ هزار تومان کرده است.

قدمخیری اظهار کرد: تامین نهاده با قیمت مناسب برای دامداران، توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم، خرید تضمینی و حذف شبکه دلالان، جلوگیری از قاچاق دام و همچنین صادرات از مهمترین عواملی است که می تواند این آشفته بازار را کنترل و قیمت آنرا کاهش دهد.

وی اضافه کرد: افزایش قیمت نهاده و عرضه کم را سر جای خود بگذاریم، شبکه دلالان که هیچ کس توان مقابله با آنها را ندارد از عوامل ردیف اول ایجاد التهاب در این بازار هستند.

رئیس اتحادیه دامداران استان ایلام عنوان کرد: گوشت قرمز این ماده پرتئینی که تا سه چهار ماه گذشته کیلویی ۱۴۰ الی ۱۵۰ هزار تومان عرضه می شد این روزها با افزایش بی سابقه و ۱۰۰ درصدی مواجه و به کیلویی بیش از ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید